סיעור מוחות בקוד VB באקסס - אתגר לשם אתגר

שי דרומי

משתמש צעיר
מעט פרטים. יש גוף חסד בארץ שעורך מחנות לילדים בעלי צרכים מיוחדים בתנאי פנימיה מספר פעמים בשנה. אחת מהמשימות הקשות בהכנת הקייטנה היא שיבוץ חדרי הפנימיה של הילדים. מדובר בכ 400 ילדים אשר לכל אחד מדריך אישי. עד היום השיבוץ נעשה ידנית בעבודת נמלים של מספר ימים. ישבו אנשי הארגון ההוא (ואני בתוכם) והכינו רשימת בת 18 קודים (קטגוריות) לחניכים, רשימת בת 3 קודים (קטגוריות) לחדרים ומערכת כללים סבוכה לשיבוץ שמבוססת על אותם קודים. השיבוץ יעשה אוטמאטית ע"י מסד האקסס המכיל את כל נתוני הילדים והמחנות.
מדובר בכתיבת קוד סבוכה שלא נתקלתי בה מעודי. את הקוד למעשה יכתוב מתחזק המחשבים של אותו ארגון כך שמדובר בעמל לשם עמל, אולם למען האתגר אני מעלה את קובץ הכללים. מי שמעוניין בסיעור מוחות אמיתי מוזמן להוריד את הקובץ.
לאלו שהורידו, אבקש חוות דעתכם על המשימה.
 

קבצים מצורפים

  • לקידוד.pdf
    KB 205.6 · צפיות: 35

wmw

משתמש פעיל
D I G I T A L
עברתי על הקוד
עשיתי כמה סימולציות בקוד C#

בעקרון זה עניין של לולאה רקורסיבית שעבדה לי מצויין, לא הכנסתי את כל הכללים אבל כל הוספה של כלל בסך הכל יוצרת פסילות ונסיונות נוספים של הלולאה.

אם היית נותן ניקוד של רמת שמירה על כל כלל, זה היה יותר טוב, כי באם המערכת תגלה שלא ניתן למצוא שום אפשרות שיבוץ שתתאים לכל הכללים, היא לפחות תדע לתת את השיבוץ שמפר כמה שפחות נקודות.

איפה הבעיה שלך? האם בהגדרת הכללים בקוד? או בקביעת סדר הפעולות?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה