סימני פיסוק ושאר הסימנים

סיפי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
למישהו יש איזה ספר לימוד או קישור לאנשהו על כללי בסיס לסימנים : ? ! | - וכו' בלשה"ק. וכן כללי בסיס לניקוד, וכללי פיסוק, ומתי מגיע הסימן ;
שיהיה כתוב בצורה רהוטה.
עוד שאילה: האם פיסוק ונקודה וכל שאר הסימנים הם המצאה בינלאומית, והאם בלשון הקודש יש בכלל את מקור לסימנים האלו. מתי כל זה התחיל???
לפי הנ"ל יש בכלל כללים בסימנים הנ"ל או שכל אחד לפי ראות עיניו???
אודה מראש לכל מי שיחכים אותי בנושא זה או בחלקו
 

vn453

משתמש חדש
ראו הספר "אמנות הפיסוק" של ד"ר לאה צבעוני:
[ חנות ספרים, חנות ספרים אונליין ]
אמנות הפיסוק הוא מחקר מקיף על דרכי הפיסוק העברי המציג את המצוי לעומת הרצוי. הספר נותן תשובות ברורות על כל השאלות העולות מן השימוש בסימני הפיסוק ומעלה תובנות חדשות.
שימוש נאות בסימני הפיסוק הוא ביטוי לתרבות הספר ולמלאכת הספר.
סימני פיסוק דרושים בכל מקום שבו הם תומכים במבנה התחבירי של הטקסט ומסייעים בקריאתו. הספר מתאר את השימוש בסימני הפיסוק כיום, דן בשאלות הרבות העולות מן השימוש בהם ומציע פתרונות.

http://www.tzivonim.com/xcart/product.php?productid=119
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה