שיתוף סחלב /// להכיר מושגים חדשים ✾ המשך שיתוף

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
בהמשך לשיתוף הזה -
מעלה גם את פרסום ההשקה של המותג, עם הסיפורים שמאחורי ומלפני הקלעים :)

אז לפרסם סלון כלות במקומונים חרדיים, ועוד בבית שמש, זו בהחלט חתיכת אתגר.
ידעתי מראש שאצטרך להיות מאד יצירתית כדי ליצור משהו שיעבור את הועדות והמבקרים, ומצד שני- יביא את העסק לפרונט בצורה המחמיאה ביותר בס"ד.

גם ללקוחה וגם לי היה ברור שמהמקום של עסק חדש ועדיין לא מוכר, הנכון ביותר יהיה לתת למוצר לדבר בעד עצמו ולהראות ללקוחות הפוטנציאליות דוגמית אמיתית מהשמלות שנתפרות בסלון. ויז'ואלים מופשטים/ אמנותיים שישדרו את ערכי העסק יש הרבה, ובלא מעט פרסומים בתחום עושים בהם שימוש, אבל כאן הרגשתי שהם לא יתאימו.
אז שתינו באותו ראש, וזו כבר התחלה טובה.

קיבלתי מהלקוחה ערימת תמונות (ביתיות, שהיא צילמה לבד בבית הכלה כשבאה לעזור בהתארגנות), וישבתי לסנן את הטובה ביותר. כזו שתייצג בכבוד את השמלה היפהפיה שנבחרה לשמש כפרזנטורית.
זו התמונה (עם כמה חיתוכים הכרחיים):

תמונה-לפני-עיבוד.jpg

בשלב הזה כמעט חטפתי פיק ברכיים. מאיפה, למען השם, מתחילים? איך צורבים את הלבן-לבן הזה מהשמנת ברקע, והכי מורכב- איך משלימים לשמלה את הקצוות האבודים שלה?
פשוט פותחים קובץ בפוטושופ ומתחילים לתקן את השמלה בעבודת נמלים סבלנית :)
נימלתי וגזרתי ואחר כך השלמתי עם מברשות, פלסטרים וחותמות את חלקי השמלה שהיו ואינם. התוצאה ב"ה השביעה את רצוני.

במקביל חיפשתי תמונת רקע עוצמתית שתיתן את הבמה לשמלה. עברתי במשך ימים ולילות על המוני תמונות (נראה לי שהשלב הזה היה הארוך ביותר בכל תהליך עיצוב המודעה...), עד שהגעתי לתמונה המושלמת הזו:

559.jpg

אז רקע וויז'ואל יש, אבל התוכן חשוב לא פחות.


כחלק ממחקר השוק שביצעתי גם עברתי על עשרות פרסומים של עסקים מתחרים, ובשלב מסוים הבנתי שיהיה קשה לחדש משהו בתחום. כמעט כולם מדברים על יוקרה, שלמות, קסם, בואי להיות מלכה ובואי נגשים לך חלום. חיפשתי משהו שונה.
בנוסף, גם התלבטתי איך לדבר על עקב האכילס של המותג- העובדה שהוא חדש ובלתי מוכר עדיין, כי בעיניי לא נכון להתעלם מזה. בפרט כשמדובר בנושא כמו בחירת סלון כלות, שבו עניין הותק בהחלט תופס מקום של כבוד. אז למותג שלנו אין ותק להציע, אבל הרבה דברים טובים אחרים יש ויש. איך גורמים ללקוחות להבין את זה?

החלטתי שהכי נכון זה פשוט לומר להם את זה בקול במקום לגמגם את זה בשקט. לא להתנצל על היותו של המותג חדש, אלא דווקא לחדד את הנקודה ולהזמין את הלקוחות להכיר משהו שונה ואחר, כזה שהם עוד לא זכו להכיר עד היום.
מנקודת המוצא הזו הגעתי לכותרת שתביא מושג מתחום התפירה עם הסבר מילוני, וכאן אני מרוויחה גם את האפשרות להפוך בעתיד את המודעה הזו לסדרה, עם רשימת מושגים מתחלפת.
הבודי טקסט מתחיל במשפט הדו משמעי: סחלב מזמינה אותך להכיר מושגים חדשים, ומכאן והלאה כבר אפשר לדבר רק על מעלותיו הרבות של המותג :)


סופסוף הגעתי לביצוע המעשי של המודעה. קומפוזיציה, טיפוגרפיה, עיבודי תמונות וצבעוניות.
מוסיפה אייקונים נחמדים שיעזרו לי לספר בקיצור על נקודות הבידול,
וגם מבצע שבשלב הזה משתלם לשני הצדדים- גם לבעלת הסלון שרוצה להרחיב את מאגר השמלות, וכמובן לכלה המאושרת שזוכה לתפירה אישית של שמלת חלומותיה.
הדד-ליין נושף בעורף, להזכירכם- ערב סוכות ואנחנו רוצים לצאת בפרסום מיד אחרי החגים. בערב החג ממש (בין הבישולים לקישוטים ולסכך...) סיימתי, והמודעה הסופית נחתה אצל הלקוחה:

מודעה-לפרסום.jpg

מוקאפ-מודעה-במגזין.jpg


ובגרסת רבע עמוד שבה הלקוחה השתמשה בחודשים הבאים לפרסומים שוטפים (וואו, זה היה מאתגר ברמות שלא דמיינתי- להפוך עמוד שלם מתוכנן ועמוס למודעת רבע עמוד פיצית...):

מודעת-רבע-עמוד.jpg

היה כיף לשמוע מהלקוחה שכבר בפעם הראשונה הפרסום הביא טלפונים מתעניינים ולקוחות, נכון שאין דבר שמשמח מעצבים יותר מזה?


תודה שהייתם כאן,
מאחלת לכולנו שנה יפה, לבנה וזוהרת, בניחוח סחלבים מענג :)
 
נערך לאחרונה ב:

אפילו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ראיתי אשכול על הפרסומת, הלכתי להכין לי קפה :)
חתיכת השראה (שומרת).
שיחקת אותה. את הבגד.
בשקט אני אגלה לך... בפרסומת השמלה הרבה יותר מגרה מאשר בתמונה.
היה הארוך ביותר בכל תהליך עיצוב המודעה
לפעמים אני חושבת שאני צריכה 'חפשנית תמונות' מרוב שזה ארררוווווךךךך.
 

מצגת40

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
קראתי כל מילה בשיתוף זה ובשיתוף הקודם.
ניתן ללמוד מכאן המון .
והלוגו / המודעה הכל ספץ!
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
מהמםםם!
ממש השראה!!
תודה!
ראיתי אשכול על הפרסומת, הלכתי להכין לי קפה :)
חתיכת השראה (שומרת).
שיחקת אותה. את הבגד.
בשקט אני אגלה לך... בפרסומת השמלה הרבה יותר מגרה מאשר בתמונה.
וואו, הפרגונים שלך שווים :)
תודה לך!
קראתי כל מילה בשיתוף זה ובשיתוף הקודם.
ניתן ללמוד מכאן המון .
ממש משמח אותי לשמוע,
אם הועלתי למישהו- היה שווה להשקיע את הזמן בכתיבה ובהסברים.
 

י ע ל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
וואו
איזה מתח זה היה!
איזה כיף לראות את התוצאה
אהבתי שיצאת מהקופסא אבל השארת אותה סגורה ;)
קופי ואסטרטגיה מהממים!
אהבתי ממש
רואה את זה רץ עם עוד מושגים ויוצר סדרה מאלפת

תתפלאי לשמע , או שלא
אבל אהבתי אפילו יותר את הרבע עמוד מבחינת העיצוב

השמלה! :O
וואו
פה פעור
עבודת נמלים

אבל בהחלט תוצאה מתגמלת
הצלחות
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
וואו
איזה מתח זה היה!
איזה כיף לראות את התוצאה
אהבתי שיצאת מהקופסא אבל השארת אותה סגורה ;)
קופי ואסטרטגיה מהממים!
אהבתי ממש
רואה את זה רץ עם עוד מושגים ויוצר סדרה מאלפת

תתפלאי לשמע , או שלא
אבל אהבתי אפילו יותר את הרבע עמוד מבחינת העיצוב

השמלה! :O
וואו
פה פעור
עבודת נמלים

אבל בהחלט תוצאה מתגמלת
הצלחות
הסמקתי ממש :eek:
תודה יעל,
איזה פידבק משמח!
אהבתי את מטבע הלשון של הקופסא שנשארה סגורה :)
ושמחה גם לשמוע על הרבע עמוד, היה קשה לקצץ בלי רחמים...
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מדהים!
אהבתי את שילוב הצבעים, הפתרון המקורי של חיתוך השמלה
(לפעמים לקוחות לא מבינים את כמות ההשקעה על תמונה בודדת).

מודעה מקסימה.

מחכה לסדרה חדשה בה תביאו צילום מקצועי והמודעות יהפוך לתדמיתיות יותר :)

ותודה על שיתוף התהליך, היה מרתק לקרוא!
 

מושקי ארזואן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L
תקשיבי...את אלופה!
וואו איזה שיתוף מהמם!
כל תהליך שלך ובכלל התוצאות- מעוררי השראה!
תמשיכי למקצע את כולנו:)
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
מדהים!
אהבתי את שילוב הצבעים, הפתרון המקורי של חיתוך השמלה
(לפעמים לקוחות לא מבינים את כמות ההשקעה על תמונה בודדת).

מודעה מקסימה.

מחכה לסדרה חדשה בה תביאו צילום מקצועי והמודעות יהפוך לתדמיתיות יותר :)

ותודה על שיתוף התהליך, היה מרתק לקרוא!
כיף לשמוע את זה ממאסטרית כמוך :)
תודה!
ובהחלט אציע ללקוחה לשקול את ההצעה שלך בפעם הבאה,
יש לה מוצר כל כך פוטוגני שממש מתבקש לצלם אותו בצורה מקצועית.
תקשיבי...את אלופה!
וואו איזה שיתוף מהמם!
כל תהליך שלך ובכלל התוצאות- מעוררי השראה!
תמשיכי למקצע את כולנו:)
תודה מושקי יקרה!
איזה פרגון!
כיף לקרוא :)
 

miri#

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
רק שאלה קטנה
למה היא לא מבקשת מהכלות את התמונות של הצילום המקצועי והמושלם
חייבת להיות אחת טובה ושלמה מכל שמלה לא?
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
רק שאלה קטנה
למה היא לא מבקשת מהכלות את התמונות של הצילום המקצועי והמושלם
חייבת להיות אחת טובה ושלמה מכל שמלה לא?
ספציפית השמלה הזו (שהלקוחה רצתה לפרסם דווקא אותה) היתה שייכת לכלת קורונה שהתחתנה במרחב פתוח כלשהו.
התמונות מהצלם היו מבולגנות ועמוסות מדי בגלל הנתונים הלא סטנדרטיים...
יתכן שעם שמלה אחרת יכולנו להסתדר עם תמונות מהחתונה,
אבל עדיין היות והצלם מנציח את הכלה ולא דווקא את השמלה מהכיוון הכי מחמיא שלה- סביר להניח שכן עדיף לצלם במיוחד בשביל הפרסומת.
 

יעל זפרני

מיתוג ופרסום עסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
מודעה שגורמת לwow
עשית את זה בגדול!!
החיתוך והשילוב לא נורמלי... איזה ביצוע.
ת'אמת כשראיתי בתחילה את החומרי גלם אמרתי יווו לאן היא חותרת
אבל התוצאה מדברת בעד עצמה.
והמודעה של הרבע עוד יותר יפה :)
 

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
שיתוף מדהים
עיצוב מוקפד ויצירתי
ממש השראה!!
תודה,
משמח לשמוע!
מודעה שגורמת לwow
עשית את זה בגדול!!
החיתוך והשילוב לא נורמלי... איזה ביצוע.
ת'אמת כשראיתי בתחילה את החומרי גלם אמרתי יווו לאן היא חותרת
אבל התוצאה מדברת בעד עצמה.
איזה פירוט מחמם לב :)
כיף לשמוע את זה ממעצבת בסדר גודל כמו שלך...
תודה!
והמודעה של הרבע עוד יותר יפה :)
לא פירטתי בתחילה, אבל בעקבות הפידבק הספציפי על הרבע :)
משתפת קצת מה עמד מאחורי:
לקח לי הרבה זמן להחליט על מה לוותר במודעה ומה חייב להישאר,
ועדיין אחרי כל המחיקות המראה הסופי היה עמוס ולא קריא.
עד שהחלטתי לנצל את חוקי ההיררכיה וליצור משהו שיזרים את העין בכיוון הנכון-

מודעת-רבע-עמוד-2.jpg


מעניין לשמוע מכם אם העין באמת זרמה עם זה :)

ואו,
ריתקת אותי!!
מודעה מהממת ומיוחדת ממש!
והשיתוף עוד יותר..... - תודה!
תודה על הפרגון!
 

מושקי ארזואן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה