נספח לאתגר סוכת פלא • נספח לאתגר 125

ר-צינית

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אתגר נהדר!
כלל: הקישוט צריך להיות עשוי מחומרים טבעיים בלבד!
כתוב על הפסטה שהיא מחומרים טבעיים בלבד...
1728494343472.png


ועוד קישוט סוכה
1728493389375.png
 

המקלטת

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai

המקלטת

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
את האמת אני ברוב היצירות לא רואה קישוטי סוכה אל יותר תמונות נוף ופיסול

מה אני מפספס?
נכון.
אנשים לא טורחים לקרוא הוראות,
ו-חבל....
מדרגים יקרים- דרגו רק את היצירות שעומדות בכללים
מה שאהבתם ולא עומד-פשוט תלייקו!
ישנם יצירות יפהיפיות שלא נראות כמו קישוט סוכה,
הקישוט אמור לענ"ד להיות תלוי ע"ג הסכך / הדפנות

(@יופלה אפרסק @חנש @במקום שאין אנשים ;) @נעמיתוש יש לכם יצירות יפהיפיות אבל לא עומדות בכללים - ערכו אותן מחדש:)
מה לא נחשב לחומר טבעי ? אבני סברובסקי נחשב?
בסופו של יום כל חומר עשוי מיסודו מחומר טבעי,
כוונתי היא שטבעיות החומר תהיה ניכרת-
קישוט שיכל להופיע גם בסוכה של האלטער זיידע שלכם...;)
 

יופלה אפרסק

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai

המקלטת

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
דווקא קראתי היטב, לא כ"כ ראיתי הבדל בין היצירות שלי לדוגמא שבאתגר
התמונות הללו:
עוד ישבו.. ילדים וילדות משחקיםצפה בקובץ המצורף 1795051

מדהימות!! אבל נראות יותר כמו מוצג שולחני וגם לא כ"כ טבעי...
 

נעמיתוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
יוצרי ai
כון.
אנשים לא טורחים לקרוא הוראות,
ו-חבל....
וכי לא ראית את כינור דוד המלך האושפיזין כקישוט סוכה??
ניתקלתי בזה בסוכות מיוחדות- סוכות הפלא
חבל להשמיץ סתם... ואין לי בעיה שתמחקו. והעיקר שיהיה לכולנו גמר חתימה טובה!
 

יופלה אפרסק

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
התמונות הללו:



מדהימות!! אבל נראות יותר כמו מוצג שולחני וגם לא כ"כ טבעי...
דווקא הסגנון מהציטוט הראשון מאוד מקובל לסוכות,
השני באמת נראה כמו מוצג שולחני, אבל בסוכות יש כל מיני
 

המקלטת

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
וכי לא ראית את כינור דוד המלך האושפיזין כקישוט סוכה??
ושוב,
מדהימות!! אבל נראות יותר כמו מוצג שולחני וגם לא כ"כ טבעי...
אני לא אתחיל לפרט מה הבעיה בכל יצירה,
אני כמובן גם לא אמחוק.
זה לא התפקיד שלי וזה גם לא משנה,
רק מעירה לתשומת לב לפעמים הבאות....
 

המקלטת

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
דווקא הסגנון מהציטוט הראשון מאוד מקובל לסוכות,
השני באמת נראה כמו מוצג שולחני, אבל בסוכות יש כל מיני
לא אכפת לי כ"כ מה יהיה תוכן היצירה,
היצירה צריכה להראות כנוכחת בסוכה,
לא סתם חפץ יפה ומעוצב...
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
יש לכם יצירות יפהיפיות אבל לא עומדות בכללים
היינו אמורים ליצור יצירה בAI של קישוט מחמרים טבעיים,
אם את רוצה קישוט לסוכה שיעמוד בפני עצמו את צריכה לכתוב במפורש:
צרו קישוט שאפשר לתלות בסוכה.
אחרת הAI נותן אופציות של תלת מימדיות לא ראלית שיכולה להוות פלקט בלבד.
ההוראות צריכות להיות יותר ברורות.
 

המקלטת

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
מתנצלת,
הייתי צריכה להיות יותר ברורה,
גם אני לומדת מכאן להבא...

(למרות שלכאורה אם זה קישוט לסוכה - הוא גם אמור להתלות בה, התפקיד של יוצרי AI זה לא רק להעתיק את ההנחיה וליצור, אלא לחשוב מעבר בראש האנושי מה אמור לצאת מכל הסיפור הזה...)
 

חנש

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
מתנצלת,
הייתי צריכה להיות יותר ברורה,
גם אני לומדת מכאן להבא...

(למרות שלכאורה אם זה קישוט לסוכה - הוא גם אמור להתלות בה, התפקיד של יוצרי AI זה לא רק להעתיק את ההנחיה וליצור, אלא לחשוב מעבר בראש האנושי מה אמור לצאת מכל הסיפור הזה...)
מקבלת את ההתנצלות,
רק תדעי שהיצירה שלי נוצרה במחשבה איך להדגיש את האהבה שלי לארץ ישראל,
וחשבתי על הפירות היפים שיהיו לנו בעזרת ה' בגאולת עמ"י,
וחשבתי שפרי זהו סמל לדבר מניב, כמו פירות המעשים טובים,
והבאתי אותו בצורה תלת ממדית, בדגם יפה שדורש חשיבה, איך לבקש אותו מהבינה.
וגם יצרתי כמו סט שאמור להיות תלוי בשורה.
ומעבר לכך נסתי המון ניסיונות עד שהגעתי לתפוח כלבבי שתלוי כמו מובייל בסוכה, תפוח הוא חומר טבעי,
וגם דבש. וגם הדגשתי את המרקם של הדבש, והצורה של ארץ ישראל בתוך התפוח נראית כאילו היא נוצרה כך מבראשית.
לתפוח יש משמעות מאוד עמוקה.
חבל שאי אפשר לכתוב הסברים ליצירה כי אני רואה שהרבה פעמים מפספסים את הכוונות...
רק עכשיו אני מבינה את כוונתך שהעיקר ביצירה יהיה החומר הטבעי ממנו היא נוצרה באופן מציאותי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטו

א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה