מידע שימושי סוכריות מציצה 'טאמס' נגד צרבת - כשר או לא?

זוהר טל

משתמש מקצוען
לפני כמה זמן היה מכתב ב'רשות רבים' של יתד, שיש בעיה כשרותית בסוכריות 'טאמס'.
מישהו שמע על זה ויודע האם זה כשר או לא?
או לחילופין, יש למישהו טלפון של הבד"צ שאפשר להתקשר ולשאול?
תודה רבה רבה.
יעזור לי ויקל עלי מאד...
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לפי בירור שערכתי בנושא:
יש 2 תוצרות של הסוכריות הנ"ל, אחד מאנגליה ואחד מארה"ב,
בבירור אצל הבד"ץ, נאמר לנו שרק מתוצרת אנגליה הוא כשר.

בפועל אחרי בירור בהמון בתי מרקחת - אף אחד לא מחזיק את תוצרת אנגליה אלא רק את של ארה"ב
ועוד נאמר לנו ע"י בעלי בתי מרקחת (חרדים) שהבד"ץ טוענים שרק מתוצרת אנגליה הוא כשר, אך הם טועים והתוצרת של ארה"ב כשרה (לפי בירור שהם ערכו)
 

לו יצוייר

משתמש סופר מקצוען
אני בררתי אצל רב מומחה לעניני כשרות, והוא אמר לנו שבטעם מנטה מתוצרת ארה"ב, הוא בסדר.
 

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
את מוכנה לגלות את שם הרב (אפש באישי)
 

זוהר טל

משתמש מקצוען
תודה לכל מי שהתייחס והגיב.
אני רוצה לדעת גם, האם כל קופסא של סוכריות טאמס בטעם מנטה מארה"ב היא כשרה, או שאני צריכה לקנות דוקא של חברה מסוימת?
תודה רבה.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
לא ידוע לי שיש כמה חברות של טאמס,
יש 2 תוצרות

תשאלי מישהו מוסמך,
למיטב ידיעתי בגלל שזה מחו"ל אין כ"כ בעיות כשרותיות....
 

maty

משתמש סופר מקצוען
עריכה והפקת סרטים
יש סוכריות נוספות להקלה מיידית על צרבת,
לא זוכרת את שמן, אבל הן בעצם סוכריות סידן לילדים
נמכרות בהוס בבני ברק, אמנם יקר, אבל מומלץ.
ובעיקר - יש בכשר בדץ לונדון, בשביל תרופה זה בטוחטוב
 

זוהר טל

משתמש מקצוען
נכתב ע"י חויד;540466:
לא ידוע לי שיש כמה חברות של טאמס,
יש 2 תוצרות

תשאלי מישהו מוסמך,
למיטב ידיעתי בגלל שזה מחו"ל אין כ"כ בעיות כשרותיות....
ז"א שכל מה שנקרא טאמס, מיוצר באותה חברה?
כי עד עכשיו הכרתי סוג מסוים של אריזה, והשבוע כשהלכי לבית מרקחת, הראו לי משהו אחר.
לכן אני שואלת...
תודה רבה.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תשאלי בבית מרקחת...

לא ידוע לי על 2 חברות טאמס.
אבל אל תסתמכי אלא תבררי.
 

tkh

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
עריכה תורנית
ישנם ב-3 טעמים
אחד מהם בעייתי (או פירות או פירות יער)
ניתן לברר אצל מאיר מרח' סעדיה גאון בב"ב (הנ"ל כימאי ועונה ברצון)
 

מדויק -

משתמש חדש
לאחר ברור עם שני מורי הוראה -
1. הרב זריצקי - אמר שאפשר לקחת את כל הטעמים בלי בעיה
2. והרב טהרני - מביתר עילית אומר שבמקום הצורך אפשר לקחת
 

עקיבא1

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
לא קראתי את הכל,
אבל מהקובץ ''פסח'' של ארה''ב (בלומנקרנץ), חלק מהסוגים יש להם רכיבים חלבים, ולכן צריך לחפש הכשר על הבקבוק. ההכשר המדובר הוא ''יהלום-K''
 

moishy

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
לא קראתי את הכל,
אבל מהקובץ ''פסח'' של ארה''ב (בלומנקרנץ), חלק מהסוגים יש להם רכיבים חלבים, ולכן צריך לחפש הכשר על הבקבוק. ההכשר המדובר הוא ''יהלום-K''
מצאת בארץ בהכשר הנ"ל?
 

עקיבא1

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית

קבצים מצורפים

  • הכשר.gif
    הכשר.gif
    KB 26.8 · צפיות: 85

הבט

משתמש פעיל
סליחה על ההקפצה
מישהו יודע מה המצב הכשרותי כהיום?
מותר לקחת טאמס? (בטעם פירות יער)
 

מה יש

משתמש מקצוען
לי אמרו לפני שנתיים שרק פירות יער אפשר
והמנטה בעייתי..
והםירות יער היה ככ מגעיל שלא לקחתי.
ולמי שסובל אז מלפפון- גיליתי שיעיל באותה מידה ובזה יש בוודאי פחות בעיות כשרות (אפשר לעשר בקלות בבית ולפתור כל בעיה)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה