דרוש מידע סגולה מדהימה לעכשיו ממש!!

basis20

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אפשר לכתוב מה הסגולה לטובת החסומים? @גלוריה
מצורף תמלול בקצרה...

במוצ"ש הקרוב א טבת, יש סגולה,
בלילה או בראשון בבוקר,
צריך אמונת חכמים.
להדליק כוס שמן זית לכבוד נשמת רבי מאיר בעל הנב ולתת חי שקלים לצדקה לכבוד רבי מאיר
ולבקש כל מה שרוצים
אין תפילתו חוזרת ריקם .
וזה גם הלולה של אברהם אבינו (עוד נר)
 

כל הזמן הזה

משתמש מקצוען
אפשר לכתוב מה הסגולה לטובת החסומים? @גלוריה
אפשר לכתוב מה הסגולה לטובת החסומים? @גלוריה

לשים לב שהסירטון שגלוריה העלתה מלפני כמה שנים,צריך לחשב מתי רח טבת יוצא השנה​

זה מהשנה

סגולה נפלאה לראש חודש טבת, שחל בשבת הקרובה, מאת הבן איש חי​

חנוכה הוא הזמן המסוגל ביותר לעורר את הגאולה, מחמת שהימים עצמם הם מעין הגאולה. שהרי נר חנוכה הוא מעין עבודת המקדש. לכן, ראוי להרבות בחנוכה בצדקה שזה מביא את הפדות והגאולה​

נעמה גרין | כ"ה כסלו התשפ"ב | 29.11.21 | 11:21
בשבת הקרובה וכן ביום ראשון שלאחריה - חל ראש חודש טבת. על ימים אלו כתב הבן איש חי (שנה ראשונה פרשת וישב) "ומנהגנו להדליק שמן למאור לכבוד נשמת רבי מאיר בעל הנס זיע"א ביום ראש חודש טבת".
רבי חיים פלאג'י מסביר את מהות הסגולה: "ראוי לכל בר ישראל שבימי חנוכה, ובפרט ביום ראש חודש טבת, יתנדב לקופת התנא האלוקי רבי מאיר בעל הנס. והוא דבר גדול בימים האלה לעשות כן ויראה פועל השם מפלאות".
עוד מוסיף הרב פלאג'י: "וכן נהגו להדליק נר בראש חודש טבת לכבוד נשמת אברהם אבינו, שזהו יום פטירתו". הרב פלאג'י מציין כי מקור הדברים הוא בספרו של ה'בן איש חי'.
מובא בספרים הקדושים שבכל ימי החנוכה יש להרבות בצדקה. המקור לכך הם דברי הגמרא במסכת שבת: "אין ירושלים נפדית אלא בצדקה", וחנוכה הוא הזמן המסוגל ביותר לעורר את הגאולה, מחמת שהימים עצמם הם מעין הגאולה. שהרי נר חנוכה הוא מעין עבודת המקדש. לכן, ראוי להרבות בחנוכה בצדקה שזה מביא את הפדות והגאולה.
צדקה היא גם שלום, כמו שמובא בזוהר הקדוש פרשת מקץ. ועיקר הגלות בא על ידי שנאת חינם, ולכן צדקה שהיא שלום היא תיקון לשנאת חינם ומקרבת הגאולה. וראוי להרבות השלום בחנוכה ולעקור מלבו שום טינא ותרעומת שיש לו על שום בר ישראל, ולעורר אהבה לכל אחינו בני ישראל, וזה גם כן צדקה כנ”ל וצדקה היינו שלום.
השנה חל ראש חודש טבת בשבת הקרובה וביום ראשון שלאחריה. בשבת אין לתת כסף לצדקה, אך ניתן וראוי להרבות במעשי חסד הנחשבים צדקה. במוצ"ש וביום ראשון ראוי לתת צדקה, ולהדליק נר לעילוי נשמתו של רבי מאיר בעל הנס.
 

יוניתה

משתמש רשום
גם אני מבקשת לכתוב את הסגולה מרבי חיים פאלאגי' זצ"ל לטובת החסומות.
חנוכה שמח!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה