???וגם שמעתי עוד משהו, לא להגיד "ב"ה הכל טוב" אלא להגיד ב"ה ויהיה יותר טוב" כי אם אנו אומרים שהכל טוב זה אומר כאילו אנו כבר לא צריכים דבר וזה חוסם לנו את צינור השפע.
שמעתי מסבי זכרונו לברכה 2 מאמרים בעניין בשם צדיקים שאינני זוכרם, אולי מישהו כאן ידע לפ]רט מיהם:וגם שמעתי עוד משהו, לא להגיד "ב"ה הכל טוב" אלא להגיד ב"ה ויהיה יותר טוב" כי אם אנו אומרים שהכל טוב זה אומר כאילו אנו כבר לא צריכים דבר וזה חוסם לנו את צינור השפע
ילדה גם ילדה. עוד 2 ילדים ואת דינה. היא עצרה מלדת באופן זמני, ורבו הביאורים בפסוק זה שנראה תמוה לאור העובדה שלאה ילדה עוד ילדים.כתוב שלאה ילדה את יהודה ואמרה: "הפעם אודה את השם, ותעמוד מלידת", מה אנחנו למדים מהתשובה שלה? היא ציינה שבזו הפעם היא תודה להשם ומה לפעמים הבאות? אין פעמים הבאות???
משום שאמרה הפעם אודה את השם, עצרה מלידה, לא ילדה יותר.
מצטרפת לשאלהההבדל בין יעקב ועשיו, שיעקב אמר: יש לי כל. עשיו אמר: יש לי רב. איך זה מסתדר עם מה שהבאתם?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיד
א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם: