אסטרטגיה ניתוח קמפיינים לבחירות

מצב
הנושא נעול.

למה תשאל לשמי

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
צר לי, אני קצת מתקשה...
אמרת ש:

אז לא הבנתי את זה:

מה יעזור להלחם? במה?? במי?
החוק עבר, ואין לו כל אפשרות להיות רוה"מ!
אז מה הסיכוי שהוא ינצח בפריימריז, כאשר ברור שהמפלגה לא הולכת להוביל את המדינה איתו?

טוב, זה ברור!
הבן אדם יצוק מחומר אחר, כמו הצפרדע במצרים...
הענין הוא שאם יצביעו ברגלים ויקבלו 61 נתניהו יכול לבטל את החוק.
 

למה תשאל לשמי

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
בוגי יעלון: אין לי בעיה עם תמיכה מבחוץ של המשותפת חוץ מבל''ד.
עמית סגל בטויטר: ראיתי הרבה דברים בפוליטיקה, אבל מישהו שלפני שבוע דחק בנתניהו לספח מיד הכל, ועכשיו מארגן קואליציות עם עופר כסיף ובהימנעות של היבא יזבק, זה תקדים.
עוד מעמית סגל בטויטר: אורי אייסנר פעיל מרכזי בתל''ם אומר 'אעזוב את המפלגה אם יתברר שליעלון אין בעיה עם המשותפת.
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
האשכול יצאה מגבולות הפוליטיקה לאישי..
ובכללי לא קשור ממש לפרסום..
בבקשה לשמור על התקנון..

שלא נצטרך למחוק את כל האשכול.
תודה ובהבנה

חברים למענכם !!!!
שימו לב מה כותב לנו מנהל בכבודו ובעצמו
באו נתאפק כדי שהאשכול (שמחזיק כבר יותר משנה) לא ייסגר

'ניתוח קמפיינים לבחירות'
סבב ד' בעיצומו
הגיע הזמן באמת לחזור לנושא העיקרי:
הליכוד מוביל מהלך כנגד ליברמן
של חקירה פלילית ותקיפה אישית כנגדו עד הסוף
מה הרווח? נקמה? אין כאן שום היבט אלקטורלי מלבד הניסיון להוציא גם אותו מהמשחק הפוליטי ואולי ע"י זה לגרום לא לוותר? על מה? על זה שהוא נלחם בנתניהו? הוא הרי לא יפסיק! הרי הקטע של ההשמצה של גנץ עם המימד החמישי לא גרם למישהו שם לחזור בהם.
 

אבא של כולם

משתמש רשום
D I G I T A L
'ניתוח קמפיינים לבחירות'
סבב ד' בעיצומו
הגיע הזמן באמת לחזור לנושא העיקרי:
הליכוד מוביל מהלך כנגד ליברמן
של חקירה פלילית ותקיפה אישית כנגדו עד הסוף
מה הרווח? נקמה? אין כאן שום היבט אלקטורלי מלבד הניסיון להוציא גם אותו מהמשחק הפוליטי ואולי ע"י זה לגרום לא לוותר? על מה? על זה שהוא נלחם בנתניהו? הוא הרי לא יפסיק! הרי הקטע של ההשמצה של גנץ עם המימד החמישי לא גרם למישהו שם לחזור בהם.
ביבי מנסה לרמז שאין לאיווט משהו אישי נגדו
אלא גורמים שונים (כנראה ממערכת המשפט) מאיימים עליו שאם יתמוך בביבי הם יסבכו אותו
ולפי זה אפשר להבין את מה שבנימין נתניהו כתב :ליברמן, האם אתה סתם שקרן שאין לו מילה או שיש לך גם מניע נסתר?

יואב יצחק:

תזכורת (6): בעקבות תלונת News1 / הנציב רוזן דורש מניצן הסבר: מדוע ליברמן לא זומן לחקירה; ומדוע לא הורה למח״ש לחקור הדלפת מידע מצד קצין בלהב; ומדוע לא הורה לחקור את ליברמן בחשד שניסה להוציא מידע מוכמן מיו"ר הכנסת אדלשטיין על החקירה הסמויה נגד ישראל ביתנו
תזכורת (5): האם ליברמן נתון בסיכון; וכיצד מצטלבים מהלכיו עם עמדות הפרקליטות נגד נתניהו * נמנע מלהתבטא נגד הפרקליטות והיועמ"ש ואלה נמנעים מחקירתו בפרשת ישראל ביתנו, למרות הגילוי בעדות בביהמ"ש: ליברמן "הוא הבוס"; ״לשביעות רצונו" נמשכו מיליונים שלא כדין
תזכורת (4): תחקיר News1 / כך שובשה החקירה: מוזס רכש את אתר יזרוס; הארכיון שכלל ראיות נגד ליברמן - הושמד * ליברמן זכה לכיסוי אוהד * כספים הועברו ליזרוס מגורמים שקיבלו כספים קואליציוניים מישראל ביתנו * מיכאל פלקוב נמלט לאוקראינה * ליברמן טרם נחקר
תזכורת (3): תיק ליברמן / הנציב בודק: מדוע ליברמן לא נחקר למרות עדות - חצי מיליון ש"ח שוחד * במסגרת החקירה בפרשת נתיבי ישראל נמסרה עדות: "היה בא ויזניצ'ר אומר לשמעון: תשמע, ליברמן צריך חצי מיליון שקל" * החשד: כספי שוחד מקופת נתיבי ישראל יועדו לליברמן
 

אמסוני

משתמש פעיל
אומרים שהסיבה שהקדימו את הבחירות מיום ז' אדר לו' אדר משום שחברה קדישא צמים אז אין להם כוח להוציא את הנפטרים. ;):):p

:)
image.png
;)
 
נערך לאחרונה ב:

גישה חיובית

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
שאלו אותי :כמה המילה קואלציה ,בגמטריה ?
עניתי .
תחשבו רגע הגעתם לתוצאה -;)
. אתה טועה קואליציה זה 61.
 
נערך לאחרונה ב:

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
למרות שיכול להיות שהשינוי הגדול שיקרה בעקבות המאורעות (לא ברור מה יקרה אבל ברור שיקרה משהו) דווקא יגרום לתזוזות בגוש ולכן הוא יעבור את אחוז החסימה... אולי?.
הוא סיים את הקריירה שלו בצורה עצמאית, אלא"כ יצטרף למישהו.
לא משנה מה יקרה הוא רק יירד ויירד.
הוכח שזה כל הבייס שלו + כמה שריחמו עליו.
הוא שגה שלא פרש ולו בגלל שהתגלה שאין לו בייס כמעט.
 

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
אין שום צורך לרוב של שמונים בחוק יסוד. למעשה אפשר להעביר חוק יסוד ברוב של שנים נגד אחד.
אפשר מקור?



(אגב נראה שגנץ ממשיך חזק עם העניין של החלת החוק ומיד לאחר מכן הקמה של ממשלת שמאל או ממשלת אחדות בלי נתניהו)
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
נראה שגנץ ממשיך על הקו של הכשרת הקואליציה עם הערבים (או לפחות הימנעות שלהם) ובמקביל סוגר על נתניהו עם החוק המתהווה.
 

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
מתוך ויקיפדיה:
הביקורת על כך תהיה כי מלבד הכותרת הנדרשת של "חוק יסוד", שריון פסיקתי זה איננו מהווה מגבלה אמיתית בפני מי שירצה לשנות חוק יסוד, היות שניתן להעביר חוק יסוד אף ברוב של 0–1. אם כן, ניתן יהיה לשנות חוק יסוד אף ברוב כזה, אם רק נוסיף לחוק המשנה את הכותרת "חוק יסוד". כנגד ביקורת זו, ניתן לטעון כי אכן חוק יסוד יכול לעבור ברוב של 0–1 בלבד, אך היות שחברי הכנסת והציבור יודעים כבר את משמעותם של חוקי היסוד, סביר להניח שהכנסת לא תעביר חוק יסוד בקלות שכזו, וכך, טוענים המצדדים בדעה זו, הכותרת של "חוק יסוד", למרות היותה פורמלית בלבד לכאורה, תביא לדיון אמיתי ומעמיק בשינוי הנדון לחוק יסוד קיים וכך תשמר נוקשותם של חוקי היסוד.
מקור
 

שג שג

משתמש פעיל
D I G I T A L
כנראה שלא רק אני חושב ככה:
דפנה ליאל: המסקנה של הערב הזה: גנץ של סבב ג׳ אינו גנץ של סבב א׳ וב׳. הוא חותר לממשלת מיעוט מלא מלא.
לכאורה גם אם הוא יקים ממשלה זה כנראה לא יחזיק הרבה זמן, ואז, מעניין איך צעד כזה ישפיע על בוחרי כחו"ל האם הם לוקחים את זה בחשבון מתוך הנחה שליותר ממה שיש כבר אין מה לצפות
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
המרצע יצא מן השק!!!
הדרמה הפוליטית בעיצומה
התגלה מניעיו (שהיו ברורים לכולם) של איווט ליברמן
דנה וייס:
חושפת ציטוטים של ליברמן למקורביו מהם עולה כי ההתנהלות ליברמן מגיעה כתוצאה מטענות של ליברמן כי נתניהו ואנשיו העבירו למשטרה ולפרקליטות חומרים אודות פרשות פליליות כנגדו.
והנה התגובות...
הליכוד:
זהו שקר וכזב. ליברמן ממשיך עם השקרים ההזויים שלו. לא היו דברים מעולם.

'חדשות 12':
ליברמן הסביר למקורביו מה יש לו נגד נתניהו "הוא אחראי על 7 תלונות אנונימיות נגדי ונגד ילדיי, אין על זה מחילה גם לא ביום כיפור. אמליץ על גנץ לנשיא. לא אתעקש על החוק שימנע מנתניהו להקים ממשלה".

דפנה ליאל:
ליברמן מודה שהחוק הוא קשקוש והמטרה האמיתית היא להקים ממשלה. מרגע שיחליף את אדלשטיין אין דרך חזרה- הכנסת הבאה תהיה של כחול לבן גם אם נתניהו יקים ממשלה איך שהוא. בשביל להחליף יו״ר כנסת נבחר צריך 90 ח״כים.

הליכוד: יש גבול לפייק ניוז. עוד ניסיון מגוחך של ליברמן להצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל מסוכנת עם הרשימה המשותפת. תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד שולחים מכתבי אזהרה לדנה ויס ולמערכת ערוץ 12 שאם תוך 48 לא יכחישו ויתקנו את הפרסום השקרי על יו״ר תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד יגישו נגדם תביעת דיבה. מדהים שאפילו לא פנו אלינו לבקשת תגובה.

אריה ארליך:
הסיפור שידוע בברנז'ה כבר כמה חודשים, מקבל הערב לראשונה פומבי בחדשות 12: ליברמן הסביר למקורביו מה יש לו נגד נתניהו: "הוא אחראי על 7 תלונות אנונימיות נגדי ונגד ילדיי, אין על זה מחילה גם לא ביום כיפור. אמליץ על גנץ לנשיא". ליברמן בטוח שנתניהו פוצץ את פרשת ישראל ביתנו. הכל נקמה.

עופר חדד:
לא דת ומדינה, לא מתווה הגיוס או הגיור ולא תחבורה ציבורית בשבת, דנה ויס מביאה את מה שעד כה היה בגדר ספקולציות והשערות: ‎אביגדור ליברמן מנהל קרב על בסיס אישי נטו. וזה אחרי שנה שלמה שהוא ואנשיו מספרים שנתניהו נכנע לחרדים ושהוא כאן כדי להגן על ישראל מפני הפיכתה לאירן.

ירון אברהם:
‏אז בעצם הסיבה לפסילה של ליברמן את נתניהו היא אישית. אני ממש מופתע, הייתי בטוח שבגלל חוק המרכולים.

מנחם טוקר:
הוא גרר את המדינה ל-3 סבבים. הסית כנגד ציבורים בסגנון של 1938. משת״פ של מרצ+בל״ד ולא מהסס להסביר שהכל על בסיס אישי. פסיכופת זו מחמאה?

מני גירא:
מה שידענו ואמרנו כל הזמן. איווט פועל בקודים אחרים ממה שאדם נורמטיבי מהשורה מבין וחי. החרדים הפכו לשק חבטות, אחרי שהעניקו לו כל כך הרבה חיים פוליטיים - רק בגלל שהוא היה צריך להגיע ליעד; לסגור נקמה בנתניהו. כולנו פיונים קטנים במארג הקוזה נוסטרה שלו.

אמיר איבגי:
שנה שלמה מסיתים כאן נגד הציבור הדתי והחרדי, מוכרים לציבור "ממשלה ליברלית" והערב מתברר: זה לא הגיוס, לא המרכולים ולא התחבורה הציבורית בשבת - הכל נקמה אישית של ליברמן בנתניהו. ככה. פשוט.

עוד מאריה ארליך:
שנה ורבע שכל אזרח חרדי במדינה משמש מטרה לחיציו המורעלים של ליברמן. שנה ורבע של דה לגיטימציה, אווירה איומה, ניצנים של אנטישמיות גלויה. שומרות טהרה מוצגות בסרטון לעגני. וחרדים (חבריו של ליברמן עד לפני רגע) מוצגים מחובקים עם דולרים הכל בגלל חשבון שליברמן רוצה לסגור עם נתניהו. וואו.

אהרון רבינוביץ׳:
‏עכשיו הכל ברור: לא חרדים ולא דת ומדינה. מדובר בחיסול חשבונות בין כנופיות.

יעקב ריבלין: ‏
בהקשר לחשיפה של דנה וייס על ליברמן. דבר אחד חייב להיות ברור. אצל ליברמן מעולם לא היו הדלפות משיחות סגורות עם מקורבים. החשאיות שם היא ברזל ובאופן כללי הוא לא משוחח עם מקורבים. מדובר בהעברת מסר ישיר של ליברמן עצמו לציבור בוחריו התמהים על מהלכיו.

יאיר שרקי:
הבחירה של איווט לחשוף את מניעיו האמיתיים מלמדת שלפחות הוא משוכנע שלא יהיו בחירות רביעיות.

בועז גולן:
על פי הפרסום ב-12, ליברמן בעצם מודה ששיקר את בוחריו וכל הקמפיינים שלו היו המצאה מאחורי המטרה היחידה - להפיל את נתניהו ממניע אישי בלבד. ראש מפלגה שפועל ממניע אישי ולא סיפר זאת מעולם לבוחריו. מדהים. הונאה של ממש. אם הדבר אינו נכון - בוא נראה את ליברמן מכחיש.

אשר מדינה:
לא היה ראיון עם השר דרעי בשנה האחרונה שהוא לא נשאל - מה קרה בינך לבין ליברמן? הערב כולם קיבלו את התשובה. זה לא דרעי, לא החרדים, לא הגיוס ולא המרכולים. זה מופע חיסול חשבונות אישי של ליברמן נגד ביבי שהכניס את המדינה לסחרור מסוכן. ואיך מרגישים הערב ששת הגמדים שלו?

עמית סגל:
מודה שלא הבנתי כ"כ את ההיגיון של ליברמן לחשוף את הכעס שלו על נתניהו. הרבה יותר נוח להעמיד את המחלוקת על הצד האידיאולוגי.

יוסי אליטוב:
ליברמן לקח סיכון כשחשף את מניעיו, אבל בכך מזרז את ההליכים להקמת הממשלה הבאה. המסר הוא לא לציבור אלא לשחקנים הפוליטיים: לביבי: תשכח ממני. לליכודניקים: אני לא נגדכם. תזיזו את ביבי ואני איתכם. המסר השלישי מיועד לאדלשטיין: יש לך הזדמנות להוביל את הדחת ביבי. אם תתנגד, תודח בעצמך.

ישראל כהן:
הזוי ונורא. מי יודע כמה חרדים חטפו צעקות ונאצות ואולי אף אלימות פיזית בשל ההסתה המחרידה והאנטישמית של ליברמן, כאשר בסוף מתברר הערב מעדותו של איווט עצמו, כי הכל היה בסך הכל מתוך שנאה אישית לנתניהו על רקע מאבק אינטרסים.

בצלאל קאהן: ‏
כשליברמן אומר: "בקודים שלי מדובר בחטא שאין עליו סליחה ומחילה" הוא מדבר על קודים של עולם תחתון. בקיצור, החרדים הם שק החבטות וההסתה של ליברמן שנה שלמה עם שלש מערכות בחירות - רק בגלל סכסוך אישי עם נתניהו. שייעלם כבר מחיינו הציבוריים.

יואב יצחק:
ליברמן פועל באופן מוטרף. ניסיונו להמציא תיאוריות הזויות - על קשר שנקשר כביכול, במטרה להפלילו, לא ייצלח. ליברמן נדרש להתמודד עם העובדות שחשפנו ב-News1. נמשיך לחשוף מעשיו הפליליים. השימוש האישי והסחטני שהוא עושה במנדטים שקיבלה מפלגתו כדי לנקום בנתניהו, צריך להטריד כל אזרח במדינה.
 

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
לכאורה גם אם הוא יקים ממשלה זה כנראה לא יחזיק הרבה זמן, ואז, מעניין איך צעד כזה ישפיע על בוחרי כחו"ל האם הם לוקחים את זה בחשבון מתוך הנחה שליותר ממה שיש כבר אין מה לצפות
עברתי על הנאום של גנץ בצורה עיונית:
- מלל מוכן כמובן, אבל מצויין. תשובות לשאלות הפוליטיות הבוערות (משבר הקורונה וכדו' וכמובן תקיפה של בנימין נתניהו.
- שפת גוף יש לו עדיין במה להתקדם ;))) אבל הרבה יותר טוב!
- מוביל את סדר היום.
- לא נגרר ולא מזכיר אפילו ברמז את המריבות הפנימייות במפלגה.

אכמ''ל. בקיצור התקדמות! חייבים להתקדם :p
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה