ניכו לי 30%!!!

ט תהילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
ניכו לי מהחופשת לידה
 

A052

משתמש סופר מקצוען
כאשר ביטוח לאומי מנכים מהחופשת לידה, אין מה לעשות, גם ללכת ללשכת המנכ"ל ולהפוך את השולחן לא יעזור, רק לאחר כתיבת הדוח השנתי למס הכנסה בצירוף הסכום ששולם למס דרך ביטוח לאומי עם האישור מהם. ואז מס הכנסה יחזיר את הסכום שנגבה דרך ביטו"ל.
 

Pencil

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לענין ניכוי מס במקור אין הבדל בין עוסק פטור לעוסק מורשה.
כל עוסק חדש שנפתח- מס הכנסה לא נותן אישור אוטומטי ואז אחוז הניכוי עומד על 30% זה הלינק לבדיקת אישורי ניכוי מס במקור: https://www.misim.gov.il/AppClosed/gmIshurim.htm (כרגע אני רואה שיש תקלה באתר בגלל תחילת שנה חדשה)
תכניסו את מס ת.ז. שלכם ותראו אם יש אישור. אם אין אישור צריך להתקשר או לפנות פיזית למס הכנסה שאליו אתם משויכים, ולבקש שיתנו אישור. בד"כ הם מורידים ל2% במיידית, ואחרי שמגישים דוח שנתי אחד לפחות אפשר לנסות להוריד לאפס (בפרט אם אתם משלמים מקדמות למס הכנסה בשוטף).
זה לא מסובך- מנסיון. צריך רק לקוות שיענו לכם במס הכנסה, ולכן אולי עדיף לפנות פיזית.
בהצלחה.

משום מה זה עדיין לא נותן להכנס בגלל 'השנה החדשה'------
אפשר אולי קישור חדש?

תודה.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט צ'

קלז צַדִּיק אַתָּה יְהוָה וְיָשָׁר מִשְׁפָּטֶיךָ:קלח צִוִּיתָ צֶדֶק עֵדֹתֶיךָ וֶאֱמוּנָה מְאֹד:קלט צִמְּתַתְנִי קִנְאָתִי כִּי שָׁכְחוּ דְבָרֶיךָ צָרָי:קמ צְרוּפָה אִמְרָתְךָ מְאֹד וְעַבְדְּךָ אֲהֵבָהּ:קמא צָעִיר אָנֹכִי וְנִבְזֶה פִּקֻּדֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קמב צִדְקָתְךָ צֶדֶק לְעוֹלָם וְתוֹרָתְךָ אֱמֶת:קמג צַר וּמָצוֹק מְצָאוּנִי מִצְוֹתֶיךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קמד צֶדֶק עֵדְוֹתֶיךָ לְעוֹלָם הֲבִינֵנִי וְאֶחְיֶה:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה