מידע שימושי נטויזן - תקלות מתמשכות בקו הביתי

ידידים

משתמש פעיל
דווקא נראה שהם מנסים לעשות , לנו היה תקופה שזה נרגע מעט , וגם עכשיו יש ניתוקים אבל בלי הצלצולים הצורמים האלה , זה כבר שלב , מקווה שהם ימשיכו הלאה , כי זה באמת מתיש ומעצבן , ( למרות שלצערינו כמעט כל מי שמדבר איתנו כבר מכיר את התופעה , אז הוא מחכה בסבלנות שנחזור אליו....:( )
 

yonig20

משתמש פעיל
אצלי אין בעיות, ברוך השם.
בכל זאת בתור לקוח ותיק מאד, טיפ חשוב.
יש בסלקום שני צוותים של תומכים טלפוניים. צוות רגיל שלא הצליח לפתור לי כמעט שום בעיה בעבר.
ויש צוות בכיר שהצוות הרגיל מעביר אליו את הבעיה, רק אחרי שהחזיקו אותך 40 דקות על הקו, ולא הצליחו לפתור את הבעיה.
הסוד הוא המערכת לפניות הציבור, בו מקבלים שירות מהיר ויעיל דרך התומכים הבכירים ביותר.
כותבים את הבעיה, די מהר חוזרת נציגה (היא לא מבינה בענינים טכניים) ושואלת מה בדיוק הבעיה, ואז פונה לתומכים בכירים מאד שיפתרו את הבעיה.
מי שינסה ויפתור את הבעיה בדרך הזו, אשמח אם יעדכן כאן בשרשור.
 

פדואלה

משתמש סופר מקצוען
גם אצלי ניתוקים זוועתיים!!
באמצע וועידה עם תלמידות אין מורה---
משהו הזוי!!
 

ברורית

משתמש פעיל
רק אחרי שהחזיקו אותך 40 דקות על הקו, ולא הצליחו לפתור את הבעיה.
הייתי גם הרבה יותר מזה ולא העבירו אותי אף פעם לצוות הבכיר,
ואני כבר במשך כחודשים סובלת מהבעיה,
לכולם האינטרנט כן בסדר??? כי גם הוא מלא פעמים מתנתק לכמה שניות/ דקות.
 

הישיבישע'ר

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
אנו גם בנטוויז'ן, גם בטלפון הביתי וגם באינטרנט.
קליטה מזעזעת באינטרנט, ניתוקים כל הזמן ,והטלפון בכלל על הפנים,
זוועת עולם.
החוצפה הגדולה שלהם שהם מיתממים כאילו הם לא יודעים על מה אני מדבר,
במוקד הטלפוני כל פעם עושים פרצדורה שלמה,
לכבות את הראוטר, להדליק, הם עושים 'בדיקה' אצלהם וכו' וכו' ויופי הם 'סידרו' את הכל...
שולחים כל פעם טכנאי ש'בודק' ואומר שהכל בסדר,
יש לנו גם קו פקס וזה גם היה נטוויז'ן ולאחר תקלות בלי סוף וכמה פקסים חדשים שקנינו כי נטוויז'ן הבטיחו לנו כל פעם שזה בעיה של הפקס,
עברנו לבזק ומאז מעין עולם הבא...
הצעתי הכנה,
פשוט לעבור חברה!
אין שום פתרון אחר!
אני גם כעת מתכונן לעשות את זה,
רק שאני לא יודע לאיזה חברה לעבור, בטלפון ובאינטרנט ומה הפרצדורה (אשמח לעזרתכם).
 

רמיזא

משתמש מקצוען
מה זה מחיר מצוין?
אז אין לי מה לתלות בטכנאי שיחליף ראוטר? ?
היום כבר עצבנו אותי כליל!!! אין לי אינטרנט וטלפון לפחות עד יום ראשון בצהריים!!!!!!!
לפחות את האינטרנט את לא חייבת דרכם, אפשר להשאיר רק את קו הטלפון דרכם.
 

אמא ועוד..

משתמש מקצוען
אבל אם אני עוברת לבזק אני צריכה התקנה של קו נוסף עבור האינטרנט, לא?
מה זה 'מחיר טוב' היום לתשתית וספק?
 

מצליחה

משתמש מקצוען
גם אצלינו יש בעיות עם קו של נטויז'ן.
האינטרנט מעולה.
רק בקו יש תקלות מאוד מאוד מוזרות:
1. מתקשרים אלינו, וזה פשוט לא מתקשר! כלומר, המתקשר שומע צליל חיוג, ומחכה 8-10 צלצולים, ואז עובר לתא קולי. אבל אצלי בבית, לא מצלצל בכלל!!!
2. אנשים מתקשרים, אני שומעת אותם, והם לא שומעים אותי, ואז זאת שיחת חרשים. (לא קורה תמיד, אבל לפעמים, וזה מעצבן!!!)
אין להם פתרון.
 

אמא ועוד..

משתמש מקצוען
מעדכנת
הרגע היה אצלי טכנאי שאמר שהיתה בעיה בגירסה ולקח זמן עד שעלו עליה. הפתרון הוא החלפת המודם לסוג חדש לגמרי. כשטענתי שאמרו כאן שהחלפת מודמים לא עזרה הוא הסביר לי בסבלנות את הבעיה ובסיום ההסבר אמר שכעת מדובר במודם חדש באמת מהשבוע האחרון ושעניין אותו אישית אם הבעיה נפתרת בצורה הזו אז הוא ביקש מהראשון שהחליף לו שיעדכן ובינתיים הכל בסדר ב"ה.
יש עוד סוג אחד של בעיה בשיחות שעלולות להתנתק וזה קורה רק בשיחות נכנסות מחברת גולן.
מקווה שאכן עכשיו יהיה בסדר...
 

רמיזא

משתמש מקצוען
מעדכנת
הרגע היה אצלי טכנאי שאמר שהיתה בעיה בגירסה ולקח זמן עד שעלו עליה. הפתרון הוא החלפת המודם לסוג חדש לגמרי. כשטענתי שאמרו כאן שהחלפת מודמים לא עזרה הוא הסביר לי בסבלנות את הבעיה ובסיום ההסבר אמר שכעת מדובר במודם חדש באמת מהשבוע האחרון ושעניין אותו אישית אם הבעיה נפתרת בצורה הזו אז הוא ביקש מהראשון שהחליף לו שיעדכן ובינתיים הכל בסדר ב"ה.
יש עוד סוג אחד של בעיה בשיחות שעלולות להתנתק וזה קורה רק בשיחות נכנסות מחברת גולן.
מקווה שאכן עכשיו יהיה בסדר...
עוקבים,
האם יש אמת בדברים,
תעדכנו האם יש באמת שיפור.
 

ידידים

משתמש פעיל
מעדכנת
הרגע היה אצלי טכנאי שאמר שהיתה בעיה בגירסה ולקח זמן עד שעלו עליה. הפתרון הוא החלפת המודם לסוג חדש לגמרי. כשטענתי שאמרו כאן שהחלפת מודמים לא עזרה הוא הסביר לי בסבלנות את הבעיה ובסיום ההסבר אמר שכעת מדובר במודם חדש באמת מהשבוע האחרון ושעניין אותו אישית אם הבעיה נפתרת בצורה הזו אז הוא ביקש מהראשון שהחליף לו שיעדכן ובינתיים הכל בסדר ב"ה.
יש עוד סוג אחד של בעיה בשיחות שעלולות להתנתק וזה קורה רק בשיחות נכנסות מחברת גולן.
מקווה שאכן עכשיו יהיה בסדר...
נשמח לדעת האם באמת הענין נפתר ..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה