משקה ליום קיץ חם

flesh98

משתמש רשום
F22
S 1/125
ISO 100
Focal Length 35mm
פלשים חיצוניים
 

קבצים מצורפים

  • 66a.jpg
    KB 201.7 · צפיות: 18

יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
ממש מגרה.
 

P360

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
חברה קבלו בבקשה את הצלם המפורסם .
אחלה תמונה .
אם איזה ציוד אתה מצלם ?
 

מעיינות21

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
ברוך הבא לצל קורתינו :)
מהמם!
אנחנו מצפים להרבה דברים יפים אל תאכזב!
 

יענקי שכטר

משתמש פעיל
צילום מקצועי
התמונה מאוד יפה ואיכותית אבל זה קצת קרוב מדיי, תרחיק קצת את התמונה. (אני מאמין שהיא גזורה וזה לא התמונה המקורית)
 

flesh98

משתמש רשום
נכתב ע"י shmil15;74469:
חברה קבלו בבקשה את הצלם המפורסם .
אחלה תמונה .
אם איזה ציוד אתה מצלם ?

קודם כל תודה על המילים החמות
מה שאני אוהב בתמונה הזאת זה שלא ברור איפה מתחיל הבקבוק, מה נמצא בתוכו ומה בחוץ ובעיקר את העיניין של להראות משהו מוכר בדרך קצת שונה

כיום אני מצלם עם Nikom D200
בעיקר עם עדשה 60mm Macro
ומרכזית פלשים של Bowens

אבל התמונה הזאת צולמה ב 2004 עם Fuji S2 Pro
ופלשים Bowens 500 monoblock
 

שלמה

משתמש מקצוען
תמונה יפה ומרשימה.
אני חושב שצמצם 22 קצת בעייתי, הוא נותן עומק שדה (דפט אוף פיילד) גדול,
אבל החדות (דפט אוף פוקוס) יורדת, בגלל חוקי עקיפת ושבירת קרני האור.
ברוב העדשות, החדות מגיע לשיא אחרי 3 צמצמים מהפתוח,
בעדשות זום ואחרות משתדלים לא לעבור את החצי של כל הצמצמים שהם מספרי 2.8 עד הצמצם הסגור האחרון.
מסיבה זו (ולא רק,) מצלמים במצלמות טכניות שיש שם צמצם 64 .
 

flesh98

משתמש רשום
שלום לשלמה ולכולם

שלמה זרקת לאויר די הרבה מושגים מעולם הצילום והאופטיקה ולא כולם נכונים (ובוודאי לא ברורים לכל חברי הפורום)
אז קודם כל קצת הסבר על המושגים מופיעים בקישור הבא
http://www.cambridgeincolour.com/tutorials/depth-of-field.htm
ולגבי מצלמות טכניות: השוני העיקרי שלהם מה SLR הוא במבנה התריס וביכולת לשנות את זוית מישור העדשה וזוית מישור הסרט.
והכי חשוב שהטכנולגיה תעזור לנו לצלם ולא תפחיד אף אחד...:)
 

שלמה

משתמש מקצוען
אשמח לדעת במה שגיתי.
אני שב וחוזר, צמצם 22 הוא די בעיתי במצלמת 35 מ"מ בכלל וחישן דיגיטלי קטן בפרט.
את הידע הזה רכשתי מיעקב בורשטיין.
 

flesh98

משתמש רשום
קודם כל אני מקווה שאתה שמח גם ללא קשר לנושא המדובר...:)
אמירה כוללת "שצמצם 22 הוא בעייתי" בגלל עומק הפוקוס DOF היא אמירה לא לגיטימית מבחינתי (ואני מדגיש מבחינתי בלבד). הצילום לדעתי, מזמן עבר את השלב של נכון או לא נכון מוחלט וכל פעולה צריכה להיבחן ביחס לתוצאה שהצלם רצה להגיע אליה או ביחס לתוצאה שהצופה רואה וחווה את התמונה.
וחזרה לנושא עומק הפוקוס אז נכון שיש ירידה בפוקוס בצמצמים הסגורים (כמובן רק באיזור שבפוקוס שנקבע ע"י עומק השדה) אבל ירידה זו תלויה קודם כל בסוג העדשה ובאיכותה, דבר שני עומק הפוקוס היה הרבה יותר קריטי במצלמות הסרט ששם הסרט לא היה שטוח לגמרי כמו הסנסור הדיגיטלי.
לסיכום, מבחינתי בצילום הבירה והלימון, לעומק השדה (הרצון שלי שהקצף שעל הבקבוק, הלימון והקצף הפנימי יהיו כולם באותה רמת פוקוס) ויגרמו לעין לשוטט בינהם ולבחון מה בדיוק אני רואה, היה משקל רב יותר מנושא עומק הפוקוס ולכן זו הדרך שהתמונה שצולמה.

נכתב ע"י שלמה;75781:
אשמח לדעת במה שגיתי.
אני שב וחוזר, צמצם 22 הוא די בעיתי במצלמת 35 מ"מ בכלל וחישן דיגיטלי קטן בפרט.
את הידע הזה רכשתי מיעקב בורשטיין.
 

שלמה

משתמש מקצוען
התמונה יפה כשלעצמה, היא יכלה להיות יותר יפה.

לפעמים עדיף לצלם בצמצם פחות,ע"י ריחוק העדשה ואח"כ לקרב ע"י קרופ.
מאשר לצלם ממרחק 0 שאז החדות היא מאוד מינימלית.
 

שלמה

משתמש מקצוען
בזמן שסרקתי את הספר, מצאתי את הדף שחיפשתי
 

קבצים מצורפים

  • 83769.pdf
    KB 145.8 · צפיות: 11
Y

yossmor2

אורח
צילום טוב מאוד, טכני ברמה גבוה,
כמו שציינת אי אפשר לדעת איזה חלק מהבקבוק/כוס רואים כאן וטוב שכך זה יוצר עניין רב.
לטעמי הרקע השחור אינו מוסיף לרעננות שמשדר המשקה והיה עדיף צבע מתחום הצבעים הקרים.
אבל גם כך איכותי מאוד.
 

P360

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
פשש חבר'ה איזה הקפצה קשה .
אולי תעברו על התקנון שוב .
 

שלמה

משתמש מקצוען
אני הייתי בטוח שההקפצה עונה על המשך סעיף 7:
7) חל איסור על הקפצה של אשכולות ישנים (לצורך העניין, אשכולות שבדף 2 או שעבר שבוע מפתיחת האשכול ) לצורך קבלת תגובות וביקורת, או להגיב ולבקר את הצילומים.
מותר להקפיץ אשכולות דיון טכניים ורעיוניים ע"מ לשאול שאלה בנושא האשכול ללא תלות בגיל האשכול (בתנאי כמובן שהשאלה במקום ולא נענתה כבר באשכול).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה