משפיל גאים עדי ארץ....

  • פותח הנושא bris
  • פורסם בתאריך

bris

משתמש סופר מקצוען
בעיות האנטנה באייפון: הלקוחות תובעים

על אף שמומחי אנטנות בדקו וגילו כי אנטנת האייפון 4 תקינה, וכנראה שמקור בעיות הקליטה עליהן דווחו משתמשים הוא בתקלת תוכנה - מעדיפים משתמשים רבים בארצות הברית לתבוע את ענקית המחשוב ניצן סדן

<table dir="rtl" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="432"><tbody><tr><td><style>P{margin:0;} UL{margin-bottom:0;margin-top:0;margin-right: 16; padding-right:0;} OL{margin-bottom:0;margin-top:0;margin-right: 32; padding-right:0;} H3.pHeader {margin-bottom:3px;COLOR: #192862;font-size: 16px;font-weight: bold;margin-top:0px;} P.pHeader {margin-bottom:3px;COLOR: #192862;font-size: 16px;font-weight: bold;}</style><script>var agt=navigator.userAgent.toLowerCase();var is_major = parseInt(navigator.appVersion);var is_ie = ((agt.indexOf("msie") != -1) && (agt.indexOf("opera") == -1));var is_ie5 = (is_ie && (is_major == 4) && (agt.indexOf("msie 5.0")!=-1) ); function txt_link(type,url,urlAtts) { switch (type){ case 'external' : if( urlAtts != '' ) {var x = window.open(unescape(url),'newWin',urlAtts)} else {document.location = unescape(url);} break; case 'article' : urlStr = '/articles/0,7340,L-to_replace,00.html';url=urlStr.replace('to_replace',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; case 'yaan' : urlStr = '/yaan/0,7340,L-to_replace,00.html';url=urlStr.replace('to_replace',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; case 'category' : urlStr = '/home/0,7340,L-to_replace,00.html'; url=urlStr.replace('to_replace',url); if( urlAtts == '' || !urlAtts) {document.location = url;} else {var x = window.open(url,'newWin',urlAtts)} break; } } function setDbLinkCategory(url) {eval(unescape(url));}</script> פרשת בעיות הקליטה באנטנות האייפון 4 ממשיכה להסתעף ולהסתבך. מומחי אנטנות שבחנו את האייפון הרביעי מסרו כי הסמארטפון החדש של אפל תקין לגמרי, כך דיווח אתר pcworld במהלך סוף השבוע. בתוך כך, ישנם אלו שכבר מתארגנים לתבוע את ענקית המחשוב.
בעיית הקליטה של המכשיר עלתה לכותרות לאחר ריבוי תלונות של לקוחות, ותשובה לא רצינית במיוחד של מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס - אשר ענה ללקוח מאוכזב כי הוא כנראה לא אוחז את האייפון שלו נכון. אמיתות המייל של ג'ובס נמצאת במחלוקת.
ap-CAPS129_m.jpg
<table dir="rtl" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" width="268"><tbody><tr><td class="text11" style="color: rgb(127, 127, 127);" align="right" width="50%"> ישוחרר עדכון תוכנה. הבעייה תיפתר? ג'ובס והאייפון (צילום: AP)</td></tr></tbody></table>

כך או אחרת, ביום ו' האחרון הודתה אפל כי התקלה באייפון היא תקלת תוכנה, שמחשבת לא נכון את חיווי הקליטה של המכשיר.

אין שום תקלה במכשיר

בעת ההשקה החברה היללה את עיצוב האנטנות של האייפון, אשר מובנות בגוף המכשיר – הן לתקשורת סלולר והן לתקשורת wifi.
עם טענה זו מסכים ספנסר ווב, נשיא חברת AntennaSys, העוסקת בעיצוב, בחינה וייעוץ בתחום האנטנות. לדבריו, אנטנת האייפון הרביעי אינה רגישה לאופן החזקת המכשיר יותר מהאייפון הראשון.

בדיקה (שטחית, לדברי ווב) בחברת AntennaSys גילתה כי אחיזת המכשיר ביד שמאל, בצורה עליה דיווחו המתלוננים, מורידה את חיווי הקליטה ל"קו" אחד - אך בפועל לא הושפעו ביצועי האנטנה. אפל הסבירה שהחיווי לא משקף את איכות הקליטה האמיתית בסביבת המשתמש במכשיר.

חלק מהמשתמשים הצליחו לפתור את הבעיה על ידי הצבת חומר מבודד בין שני חלקי האנטנה – כמו סלוטייפ או לק. אפל הודיעה כי ישוחרר בשבועות הקרובים עדכון תוכנה אשר יפתור את בעיית החיווי והקליטה.
<table style="width: 268px; table-layout: fixed;" dir="rtl" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tbody><tr><td colspan="3">
</td></tr></tbody></table>

הצרכנים תובעים

על אף הטיפול של אפל בנושא וחוות הדעת של מומחי האנטנות – ישנם צרכנים שהתאכזבו בצורה קיצונית מהסמארטפון המתוקשר, והחליטו להעביר את הנושא לטיפולו של בית דין.

ביום ו' הוגשה תביעה ייצוגית נגד אפל, בעוון פרסום, שיווק ומכירת מכשיר תקול, שאיכותו נמוכה. אתר cnet מדווח, כי התביעה הוגשה בבית הדין המחוזי בצפון קליפורניה.

את התביעה הגיש סטיב טיאטסה, ובה הוא מאשים, כי בנוסף למכירת סלולרי תקול, התנהלה ענקית המחשוב בצורה תחרותית לא הוגנת, ביצעה פרסום כוזב, הפרה את תנאי האחריות של מוצריה ופגעה בכך בלקוחות.

ביום רביעי האחרון הוגשה במרילנד תביעה דומה, בגין תקלת האנטנה של האייפון. תביעות דומות הוגשו גם במסצ'וסטס ובניו ג'רזי.

מקור: YNET

נ.ב. בשולי הדברים, אני ראיתיו וישבתי על קברו, החזקתי מכשיר כזה ביד, ואכן כשמחזיקים אותו ביד שמאל ומקצרים את שתי האנטנות (ה WIFI וה 3G) החיווי של הקליטה יורד ל-1, אבל גם איכות הקליטה בפועל יורדת עד אפילו ניתוק שיחות. לא נשמע כמו תקלת תוכנה.

</td></tr></tbody></table>
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
מדובר באפל אני לא יודע מה ההפתעה
יש לה מיתוג ופרסום ממש טובים וזה מכפר על כל שטות קטנה של החברה וזה לא משנה אם זה פלאש או חוסר USB באייפד

מעניין מתי הלקוחות יתעוררו עם המגבלות החדשות שהם
1. איסור לפתח בכל שפה אחרת חוץ משפה שתיים כשהראשונה היא C
2. הגבלת התקנת תוכנה שלא דרך החנות של אפל
3. כל פרוייקט שירצה להיכנס לחנות צריך לשלם 90 דולר לרישום (שנתי אני חושב)
4. אה כן שכחתי את גולת הכותרת כל מי שקונה מוצרי אפל מתחייב שהוא מרשה להם לעקוב אחרי המכשיר שלו איפה הוא נמצא. מישהו אמר פרטיות לפח?

להכל יש תירוצים
לא יודע לא משכנעים אותי
 

DDFF

משתמש פעיל
אפל אהער אפל אהין, אני מפסוט מהמוצרים שלהם. ספציפית האייפון 4 עוד לא יצא לי לצערי לנסות.
trew, אל תדאג - יש לי גם לינוקס על אחד המחשבים. אני טוב עם כולם, נייטרלי :)
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
אני לא חסיד לינוקס בניגוד למה שזה נשמע
אבל כשיש לך משהו שעובד טוב
ואתה שומע את השני כל הזמן מתלונן על מה שיש לו יש לך שתי תגובות
1. אתה מאוד רוצה לעזור ואז אתה אומר מה שיש לך
2. אתה נזכר כמה היה רע לפני כן ואתה מחייך
רק שהיות ואין פירסום ללינוקס ולא מוכרים אותו מי מובנה במחשבים (בדרך כלל) אז אנשים מסתכלים עליך כאילו מה נסגר איתך

אין לי שום דבר נגד אפל שיעשו חיים רק שהאנשים שמשתמשים במוצרים שלהם כורים לעצמם את הבור הבא שלהם תראה איזה הגבלות יש להם ואני בטוח שזה לא יגמר שם

חוץ מזה אפל עם מערכת מבוססת יוניקס כך שהיא טובה ואם יש לך תוכנות טובות וכסף בשבילה ובשביל כל הדברים האחרים שהם הולכים לגבות עליהם כסף אז לך על זה
 

bris

משתמש סופר מקצוען
פרק ב' בסאגה המתמשכת...

אפל מודה: תקלת חומרה ב-iPhone 4 - מקור YNET

לפי מספר דיווחים, תקלת הקליטה באייפון 4 אינה נובעת מבעיית תוכנה, כפי שפרסמה החברה – אלא מפגם מבני. האם תפצה אפל את לקוחותיה?
ניצן סדן

לאחר שטענה כי מדובר בתקלת תוכנה ממספר סוגים, וכי בקרוב ישוחרר טלאי שיתקן את תופעת החלשות הקליטה באייפון 4 – מודה אפל כי מדובר בתקלת תכנון ולא בבעיית תוכנה, כך מדווח News Factor Network.
הסקירה המלאה
אייפון 4: הסקירה המלאה / אביחי אפוטה, drown
הדור הרביעי של האייפון מציג ביצועים מרשימים, מסך מעולה וממשק משופר - לצד תקלות קליטה, חיישן מרחק בעייתי ועוד. האם אכן מדובר במכשיר מהפכני? האם ביכולתו להביס כל מתחרה, ולשאת בכבוד את תואר "הסמארטפון הטוב ביותר"? בדקנו
לכתבה המלאה
לפי דיווח של AFP, אפל עצמה התייחסה בהודעתה הנוכחית לפיחות באות הסלולרי, שמתרחש כאשר אוחזים את הסמארטפון החדש שלה, ובכך - סתרה הודעות קודמות שלה אשר אמרו כי מדובר בתקלת תוכנה, אשר מציגה שיעור קליטה שאינו תואם את הקליטה בסביבת המכשיר.

אפל נגד חוקי הפיזיקה
ניתוח של אננד שימפי ובריאן גרוג, מהבלוג anandtech, האייפון הרביעי פשוט הולך נגד חוקי הפיזיקה: כאשר נאחז המכשיר בכל כף היד, בצורה שסוגרת מעגל בין שני חלקי האנטנה שלו – הסלולר וה-Wifi, נוצר מגע חשמלי אשר מפריע לקליטה.

יתרה מזאת, כאשר אוחזים כך כל טלפון סלולרי (לאו דווקא אייפון 4), הקליטה נפגעת במידה זעומה. האייפון 4 חשוף לכך יותר משום שהאנטנה שלו מובנית בטבעת המתכת שסביב גופו.

המכשיר והאנטנה. iPhone 4 (באדיבות Apple)

לפי ניתוח זה, הפיתרונות שמצאו משתמשים ברחבי העולם – סלוטייפ, לק וחומרים מבודדים נוספים – הם הדרך הנכונה לפתור את בעיות הקליטה, ולא עדכון תוכנה זה או אחר. לו אפל היתה מוסיפה ציפוי מבודד כלשהו לאנטנה, היתה נמנעת התקלה מבלי לפגוע משמעותית באיכות הקליטה.

עוד נכתב ב- anandtech: "אפל לא ציפתה את האנטנה כלל בחומרים מבודדים, מה שמראה שהמוצר לא נבחן כמו שצריך, או שלחברה לא היה אכפת...אפל צריכה לחלק ציפויי סיליקון ללקוחותיה, או להחליף את כל המכשירים בכאלו בהם התקלה מתוקנת. זה פיתרון אידיאלי ויקר עבור החברה – אך הוא המעשה הנכון".

האם יפוצו הלקוחות?
אתר cnet מדווח כי אפל הצהירה שלא תחלק בחינם את ציפויי הסיליקון (שמחירם עומד על כשלושים דולרים) - על אף שביכולתם לפתור בקלות את התקלה.

במקביל, קרנשאו, קאטר ורטינוף, משרד עורכי דין בקליפורניה, דיווח על כ-1400 פניות של לקוחות אפל, המעוניינים לתבוע את החברה בגין מכירת מוצר פגום. החברה צפויה להגיש תביעה ייצוגית, שתתווסף למספר תביעות שכבר הוגשו בנושא.

בשלב זה לא נמסר מהחברה אם בכוונתה לפצות לקוחות או לחלק כיסויי סיליקון. מאידך, לפי מודעת דרושים שהתפרסמה באתר החברה - אפל מחפשת מהנדסי אנטנות בעלי ניסיון. כנראה שיהיה בהם צורך.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
יש להם עוד פנינים בקשר למכשיר
לפני כמה ימים התפוצץ מכשיר של אייפון 4 כשהיה מחובר ל USB
מוזר אבל אני לא מוצא את הכתבה שקראתי את זה
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
כן ראיתי כל מיני השוואות בניהם
אגב ראית את webkit על נקסוס?
שמועות אומרות שהוא ממש מהיר
 

bris

משתמש סופר מקצוען
דבר זה ודאי יזקף לזכותם של אפל - הם הכניסו את WEBKIT לעולם הניידים , הדפדפן ממש טוב בנקסוס ובמיוחד ב 2.2 שיש JIT מהיר מאוד מאוד.
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
לא היה להם ממש הרבה ברירה כי webkit מבוסס על מנוע KHTML של לפרוייקט KDE בלינוקס והוא משוחרר תחת רישיון חופשי מה שאומר שכל פיתוח של המנוע יהיה חייב גם להיות חופשי
ואם אפל רוצה שיהיה לה דפדפן בסלולרי שהוא מתוצרתה אז היא צריכה לשחרר אותו לחופשי כל עוד שהוא מבוסס פרוייקט קוד פתוח
תאמין לי שאם היא יכלה היא הייתה סוגרת את הקוד ואני לא מדבר בכלל על לגבות עליו כסף
 

DDFF

משתמש פעיל
נכתב ע"י bris;423627:
...הוא עדיין אחד המכשירים הטובים בעולם (ראש בראש לדעתי עם הנקסוס של גוגל).
לדעתי, אם ראש בראש, אז דווקא עם אחיו של הנקסוס הHTC Desire, שנותן מפרט חזק יותר. (שלא לדבר על תלונות שהגיעו על המסך של הנקסוס)
 

bris

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י DDFF;423784:
לדעתי, אם ראש בראש, אז דווקא עם אחיו של הנקסוס הHTC Desire, שנותן מפרט חזק יותר. (שלא לדבר על תלונות שהגיעו על המסך של הנקסוס)
היו לי את שניהם, הם מאוד מאוד דומים, יש כמה יתרונות לדיזייר (הממשק המצוין של HTC - שדרך אגב אפשר לשים אותו עם רום מבושל גם על הנקסוס) ויש יתרונות לנקסוס - בעיקר המיקרופון הכפול בשביל ביטול רעשים.
מה שכמובן מכריע את הכף בצורה ברורה ומוחלטת לטובת הנקסוס זה הפרויו, גירסת אנדרואיד 2.2 שהיא קפיצת מדרגה עצומה מבחינת ביצועים - וגם הtethering שמאפשר לחבר דרך כבל USB לכל מחשב בלי שום דרייבר ולקבל אינטרנט סלולרי מיד (או ב WIFI) . לי אישית זה חסך 129 שח בחודש.
נכון גם הדיזייר יקבל (כנראה) 2.2 באיזשהוא שלב, אבל אם זה יהיה עוד כמה חודשים זה כבר ממש לא יהיה רלוונטי כי תוחלת החיים של מכשירים כאלו בטווח ה bleeding edge מה שנקרא - הקצה העליון הוא מקס 6 חודשים.
חוצמזה שאנחנו עוד מחכים ל 2.1 להירו שHTC הבטיחו לפני המון זמן...
 

bris

משתמש סופר מקצוען
המסמר האחרון בארון הקבורה של האיפון4...

המגזין קונזיומר-ריפורט הידוע בבדיקות המוצרים הקפדניות שלו החליט סופית על המלצה לא לרכוש את האייפון4 עקב בעיות הקליטה שלו. זה לאחר שבבדיקה ראשונית שלו (שנעשתה בעצם ללא כל בדיקה - כפי העולה מהתיקון שלהם) - הם טענו שאין ממש בטענות הלקוחות על בעיות הקליטה של המכשיר , אולם כעת הם הוציאו תיקון והמלצה לא לקנות עד שלא יתוקן הפגם במכשירים.

הנה הלינק לתיקון

http://blogs.consumerreports.org/el...m-issues-signal-strength-att-network-gsm.html
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
זה כמובן אחרי שאפל בעצמם אמרו שהבעיה היא בעיית חומרה אז לא היה להם ברירה
מה שאומר פעם הבאה שאתה שומע המלצה אל תסמוך עליה 100% גם אם זה מחברה ידועה
לעומת זאת אם יש לך כמות גדולה של משתמשים שלא ממליצים על משהו מסויים שווה להקשיב להם
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
קחו בחשבון שבעיות הקליטה מסוגלים להיות תרגיל שיווקי,
לא סביר להניח שלא ידעו,
אם ידעו לא יכלו לתקן? קשה לייצר כ"כ דפוק מלכתחילה, חברה יכולתית,
מתאים לסטיב,
תוך 3 חודשים יצא תיקון פרי עמל הפועלים שהתאבדו לפני מחצית השנה...
עונת מכירות\באזז מחודשת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה