דרוש מידע משחק "אלוף בגמרא"

  • פותח הנושא מפ
  • פורסם בתאריך

מפ

משתמש צעיר
עימוד ספרים
אשמח לשמוע אם ידוע לכם היכן משיגים את משחק מחשב "אלוף בגמרא" על פירוש מילים בארמית, ו/או האם יש כאן למישהו את המשחק הזה???

תודה רבה!
 
נערך לאחרונה ב:

מתנה טובה

משתמש פעיל
יש שמה משחק קופסא ללימוד ארמית .
אבל אני מחפש משחק *מחשב* ישן יחסית בשם 'אלוף בגמרא' אין להם אותו
 

מרים זעפרני

משתמש רשום
האם מישהו באמת מצא את המשחק "אלוף בגמרא"?
אם כן, אשמח גם לקבל
4188730@ג'מייל.כום
תודה רבה
 

שימל'ה

משתמש חדש
להפוך את שם הקובץ לסיומת ISO ולצרוב דרך נרו

אלא שהוא עולה רק על וינדוס XP

מי שיודע איך מפעילים אותו בוינדוס 7 אשמח לקבל מידע
 

קבצים מצורפים

  • אלוף בגמרא.doc
    7.4 MB · צפיות: 244

השלום

משתמש חדש
נראה לי שמצאתי אותו, וכתוב שזה עובד עם חלונות 7/8/10 או על מאק.
עולה 50$
ואח״כ מצאתי שיש גם גירסא אפליקציה לאנדרואיד (למי שיש לו), עולה 35₪:

ויש אפליקציה דומה בחינם:
 
נערך לאחרונה ב:

השלום

משתמש חדש
קניתי אותו ונתתי לבן שלי (שיתחיל השנה בס״ד ללמוד גמרא בכיתה) לשחק איתו, במשחק שגם אני שיחקתי איתו כשהייתי ילד ועזר לי רבות. פשוט שווה כל דולר
 

השלום

משתמש חדש
תודה ! נשמח לדעת האם זה בעברית? ניסיתם את התוכנה על מחשב?
בוודאי!
עובד מצויין בחלונות 10 (על 11 איני יודע).
בהתחלה יש לבחור בין אנגלית, עברית, או צרפתית, רמה (מתחילים, בינונים או מתקדמים), ומצב (מצב למידה או מצב בחינה). התוכנה מצויינת!
רק מוזיקת הרקע לא מספיק חזקה לטעמי, צריך להגביה את הרמקולים (כמובן ניתן לבטל את מוזיקת הרקע, אבל אין אפשרות מתוך התוכנה להגביר או להנמיך.
ועוד דבר: זכור לי שבגירסה של ילדותי, לפי הציון במבחן הופיעו תעודות (כגון, "ישיבה קטנה", "ישיבה גדולה", "אברך" "ראש ישיבה" וכדומה, כמובן איני זוכר בדיוק). חבל שהם הורידו את זה, זה היה נחמד ומתמרץ.
 

השלום

משתמש חדש
הנה דגימה. צילום מסך של מסך הפתיחה, ההגדרות, ומשחק. (עם מוזיקת הרקע. הייתי צריך להזין תשובה שגויה כדי שיישמע הקול, אבל לא חשבתי על זה).
כאמור שווה כל דולר.
משלמים באתר, ואז מקבלים בדוא״ל קישור להורדת הקובץ.
 

קבצים מצורפים

  • אלוף בגמרא.mp4
    1.1 MB

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה