sol key
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אמרו לי לעלות היום על קו 968 (אגד) מירושלים לכרמיאל בשעה 20:30
ומשם לרדת בתחנה מסויימת ולעלות ממנה לקו 347 (נתיב אקספרס) לכיוון חורפיש- ולרדת בצומת תפן- זמן הגעה 23:00 לצומת תפן
הפכתי עולמות כדי להגיע בזמן לתחנה המרכזית כי לא היה אוטובוסים פנימיים שילמתי לדרייבר 100 ש''ח
וברוך ה' הספקתי את האוטובוס,
אבל,
באמצע הנסיעה מירושלים לכרמיאל אני רואה שהאוטובוסים בכלל לא מצליחים להסתכרן כי חסר סיכוי שקו 968 מירושלים לכרמיאל יהיה תוך שעתים בכרמיאל. גם בדרך מהירה ללא פקקים שזה בעצם מה שקורה עכשיו.
בקיצור התקשרתי אליהם לתחבורה הציבורים הנציגה הראשונה העבירה אותי לנתיב אקספרס בלי לשמוע את סוף דבריי בטענה שזה קשור אליהם (מה שבכלל לא נכון).
הנציגה השנייה תוך כדי שהיא מבינה שזאת טעות שלהם והיא גימגמה לי שאין כל כך מה לעשות ניתקה לי בפרצוף.
והנציג השלישי הסברתי לו שהשיחות מוקלטות, שלא יעביר אותי לאף חברה אחרת ושלא ינתק לי ושפשוט יבין את הטעות ויודה.
ובאמת הוא לא ניתק והקשיב והודע והסברתי לו שאני לוקחת מונית חזרה לבית מכרמיאל כי אין לי עכשיו איך להגיע לבית..
ובעצם בגלל זה חזרתי היום ולא מחר...
ובגלל שהציעו לי את הדרך הזאת שהיא הכי מהירה, והכי נוחה בחרתי לנסוע היום ולא לחכות למחר ולנסוע ברכבות.
הוא אמר שאני יכולה להתלונן, והוא גם העביר את המספר שמחר המנהל יצור איתי קשר.
זה אפשרי לדרוש החזר על נסיעות הלוך לתחנה המרכזית וחזור מכרמיאל למעלות?
ומשם לרדת בתחנה מסויימת ולעלות ממנה לקו 347 (נתיב אקספרס) לכיוון חורפיש- ולרדת בצומת תפן- זמן הגעה 23:00 לצומת תפן
הפכתי עולמות כדי להגיע בזמן לתחנה המרכזית כי לא היה אוטובוסים פנימיים שילמתי לדרייבר 100 ש''ח
וברוך ה' הספקתי את האוטובוס,
אבל,
באמצע הנסיעה מירושלים לכרמיאל אני רואה שהאוטובוסים בכלל לא מצליחים להסתכרן כי חסר סיכוי שקו 968 מירושלים לכרמיאל יהיה תוך שעתים בכרמיאל. גם בדרך מהירה ללא פקקים שזה בעצם מה שקורה עכשיו.
בקיצור התקשרתי אליהם לתחבורה הציבורים הנציגה הראשונה העבירה אותי לנתיב אקספרס בלי לשמוע את סוף דבריי בטענה שזה קשור אליהם (מה שבכלל לא נכון).
הנציגה השנייה תוך כדי שהיא מבינה שזאת טעות שלהם והיא גימגמה לי שאין כל כך מה לעשות ניתקה לי בפרצוף.
והנציג השלישי הסברתי לו שהשיחות מוקלטות, שלא יעביר אותי לאף חברה אחרת ושלא ינתק לי ושפשוט יבין את הטעות ויודה.
ובאמת הוא לא ניתק והקשיב והודע והסברתי לו שאני לוקחת מונית חזרה לבית מכרמיאל כי אין לי עכשיו איך להגיע לבית..
ובעצם בגלל זה חזרתי היום ולא מחר...
ובגלל שהציעו לי את הדרך הזאת שהיא הכי מהירה, והכי נוחה בחרתי לנסוע היום ולא לחכות למחר ולנסוע ברכבות.
הוא אמר שאני יכולה להתלונן, והוא גם העביר את המספר שמחר המנהל יצור איתי קשר.
זה אפשרי לדרוש החזר על נסיעות הלוך לתחנה המרכזית וחזור מכרמיאל למעלות?