תח"צ מרכזית הארזים

אופקים 1

משתמש מקצוען
מקובלנו שרב לוי יצחק מברדיצ'ב עושים לפרט, יהודי כאדם פרטי צריך ללמד עליו כל זכות אפשרית, וכן על כלל ישראל.
אבל לא שמענו מעולם שצריך כל כך לעקם את השכל וללמד זכות על גוף פקידותי/ממשלתי זה חידוש גדול.
יש לכם מקור לזה?......
ואצלנו מקובל שמשרדי ממשלה עובדים לפי כללים ולא לפי גחמות של פקיד כזה או אחר.
כמבינים את הכללים ופועלים לפיהם אפשר לשנות ולשפר.
כלא מבינים, אז טוחנים מים.

כשמבינים מה ההיגיון במרכזית הארזים, אז מבינים איפה אפשר להעיר ולשנות.
כשחושבים שמדובר בכמה אנשים שנהנים לראות את האחרים סובלים, אז גם אי אפשר לשנות.
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
ואצלנו מקובל שמשרדי ממשלה עובדים לפי כללים ולא לפי גחמות של פקיד כזה או אחר.
כמבינים את הכללים ופועלים לפיהם אפשר לשנות ולשפר.
כלא מבינים, אז טוחנים מים.

כשמבינים מה ההיגיון במרכזית הארזים, אז מבינים איפה אפשר להעיר ולשנות.
כשחושבים שמדובר בכמה אנשים שנהנים לראות את האחרים סובלים, אז גם אי אפשר לשנות.
1. המדינה מתנהלת גם בדרגים הגבוהים ביותר ע"פ גחמות של פקידים ראה ערך היועמשי"ת, שכולם גם ראשי המדינה ושריה תלויים כבובות על חוט לפי גחמותיה, וכן ראה ערך היועמשי"ם במשרדי הממשלה ובראשם משרד החינוך שתוקעים את רפורמת אופק חדש בניגוד גמור להחלטת ממשלה והכנסת, וכל זה רק לפי גחומתיהם ודעתם האישית, אז מה יאמרו אזובי הקיר הקטנים במשרד התחבורה, פשיטא שינהלו הכל על סמך גחמות ורצונות אישיים.

2. כל הסיבות שמניתם לעיל יכולים להסביר סטייה של עד 20-30% אבל לא סטייה של למעלה מ60-70%, וכבר נתתי דוגמאות לעיל על קווים שהם תמיד מפוצצים ברמה מסכנת חיים, עם ממוצע חביב ונעים של 22- 25 נוסעים, היתכן ?.....
(ונחזור על חלק מהדוגמאות קוי אלעד, קוי בני ברק ירושלים, חלק מקוי מודיעין עילית וביתר ועוד ועוד).

3. לא הופכים לקונספרטיבים הזויים ומתנגדי חיסונים מטורללים, עם מטילים ספק הגיוני ומגובה במספרים בנתונים ההזויים של משרד התחבורה, מותר להטיל ספק, לבקר, ולהוכיח שהנתונים שגויים ומגוחכים.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
למעשה מה שנשאר עכשיו שעוד לא העבירו
הם קווי בית שמש קרית יערים ומודיעין במסוף 4/9
וקווי אשדוד ביתר וגבעת זאב בהר חוצבים
שני המסופים האלה הם זמניים ובטוח כולם יעברו הלאה

חלק מהקווים יעברו למסוף החדש בהרטום, ומסתבר שחלק יעברו למרכזית, כנראה שיהיה עוד העברות בהמשך
חיפשתי מידע ולא מצאתי.
הקווים שנוסעים כיום בנת"צ אמורים לעבור קיצור במסלול?
גם הם יעברו רק בגשר המיתרים והכניסה לעיר?
והקווים שיוצאים היום ממרכזית ארזים אמורים בהמשך לצאת ישירות לכביש 9?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
חיפשתי מידע ולא מצאתי.
הקווים שנוסעים כיום בנת"צ אמורים לעבור קיצור במסלול?
גם הם יעברו רק בגשר המיתרים והכניסה לעיר?
והקווים שיוצאים היום ממרכזית ארזים אמורים בהמשך לצאת ישירות לכביש 9?
הקוים שנוסעים בנתצ לא אמורים לעבור שינוי, אולי יפתחו עוד קווים מקבילים ישירים בנוסף
לגבי השאלה השניה אין לי מושג
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
האתר משקף מאוד את המציאות
כמה פעמים יצא לכם?
ש-עליתם לאוטובוס והמכשיר לא עבד, והנה אחרי כמה דקות שאיני יודע כמה, המכשיר החליט לעבוד
והנהג לא מעדכן,
ואז אתה ממשיך לשבת במקומך ולא לשלם, כי הנהג לא עדכן?
(ואולי עדיף לא לשלם כי מעשה התשלום מדווחת נתונים על תיקוף בתחנה פלונית ולמרות שעלית בתחנה אלמונית, ויצאת מפסיד שמשרד התחבורה יחשוב שצריך לתגבר קווים בתחנה העשירית במקום בשלישית, וצ"ע)
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
כמה פעמים יצא לכם?
ש-עליתם לאוטובוס והמכשיר לא עבד, והנה אחרי כמה דקות שאיני יודע כמה, המכשיר החליט לעבוד
והנהג לא מעדכן,
ואז אתה ממשיך לשבת במקומך ולא לשלם, כי הנהג לא עדכן?
(ואולי עדיף לא לשלם כי מעשה התשלום מדווחת נתונים על תיקוף בתחנה פלונית ולמרות שעלית בתחנה אלמונית, ויצאת מפסיד שמשרד התחבורה יחשוב שצריך לתגבר קווים בתחנה העשירית במקום בשלישית, וצ"ע)
מבחינה חוקית אם המכשיר עובד צריך לתקף
אבל לפי הנוהל - אם כל מכשירי התיקוף תקולים בתחנה הראשונה אסור לנהג לבצע את הנסיעה באוטובוס הזה
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מבחינה חוקית אם המכשיר עובד צריך לתקף
מבחינה חוקית איך שאני פרשנתי אותה אם יש קושי בהגעה למכשיר, אין צורך לתקף ואם הנהג לא מעדכן על תקינות המכשיר שום חוק לא יעזור. ואף אחד לא יתקף
לכן שיטת פילוח הנתונים של משרד התחבורה לא סביר
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מבחינה חוקית איך שאני פרשנתי אותה אם יש קושי בהגעה למכשיר, אין צורך לתקף
לצערי אין לזה רמז בחוק
פקודת התעבורה

61ב. (א) לא ייסע אדם באוטובוס בקו שירות, אלא אם כן שילם מראש את דמי נסיעתו ובידו אישור על תשלום דמי הנסיעה, שהונפק באמצעות אחד מאמצעי הכרטוס שקבע המפקח על התעבורה לעניין זה (בפרק זה – כרטיס).
מקור
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום

קבצים מצורפים

  • צילום מסך 2024-07-17 234342.png
    צילום מסך 2024-07-17 234342.png
    KB 197.9 · צפיות: 25
  • צילום מסך 2024-07-17 234359.png
    צילום מסך 2024-07-17 234359.png
    KB 213 · צפיות: 25

דוד פרידמן השני

משתמש מקצוען
עלה לי רעיון:
שכל אחד מאיתנו, ידאג לתקף את כרטיסו 3-4 פעמים בכל נסיעה.
(אחרי בערך 3 דקות המכשיר נותן לתקף שוב)
כך הנתונים יהיו לטובתינו.
כמובן שמדובר על חופשי/מעבר, לא על תשלום נוסף.
אולי באמת הקוים יתוגברו?
נחיה ונראה...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אאל"ט בחלק ממכשירי התיקוף - תיקוף נוסף מוריד מהערך הצבור
בחלק ממכשירי התיקוף אין אפשרות לתקף שוב בחופשי יומי/ חודשי
אתה בטוח?
כי אם כן יש פה מגזלה. שכן הרבה פעמים קורה ששכחתי אם שילמתי ומתוך דאגה לזולת/פחד מפקח, אני מתקף עוד פעם! רוצה לומר לי שהפסדתי כאן כסף?
בדרך כלל אחרי 4 תחנות או 3 דקות אפשר לתקף עוד פעם בחינם!
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אתה בטוח?
כי אם כן יש פה מגזלה. שכן הרבה פעמים קורה ששכחתי אם שילמתי ומתוך דאגה לזולת/פחד מפקח, אני מתקף עוד פעם! רוצה לומר לי שהפסדתי כאן כסף?
בדרך כלל אחרי 4 תחנות או 3 דקות אפשר לתקף עוד פעם בחינם!
אאל"ט זה משתנה בין חברות התח"צ השונות
מומלץ שתבדוק את היסטוריית החיובים ברב קו ליתר ביטחון
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
אתה בטוח?
כי אם כן יש פה מגזלה. שכן הרבה פעמים קורה ששכחתי אם שילמתי ומתוך דאגה לזולת/פחד מפקח, אני מתקף עוד פעם! רוצה לומר לי שהפסדתי כאן כסף?
בדרך כלל אחרי 4 תחנות או 3 דקות אפשר לתקף עוד פעם בחינם!
זה לא מוריד מיד עוד הפעם אלא שואל כמה נוסעים בס"ה? ואם זה לא שואל אז זה מוריד מהחופשי. בוודאות!
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
כלומר, מוריד כסף???
לא. וודאי שלא!, א"א להוריד כסף מחופשי.... ואגב יש לי חבר שיש לו רק חופשי על הכרטיס והוא טוען שב'אגד' אחרי כ 5 דקות ניתן לתקף שוב. ואין אצלו מצב של לרדת כסף.
 

דוד פרידמן השני

משתמש מקצוען
אאל"ט בחלק ממכשירי התיקוף - תיקוף נוסף מוריד מהערך הצבור
בחלק ממכשירי התיקוף אין אפשרות לתקף שוב בחופשי יומי/ חודשי
קרה לי פעם אחת ב"סופרבוס",
פניתי לשירות ועשו העברה בנקאית של 5.5 ש"ח.
הרב קו היה סטודנט מורחב, כך שה5.5 האלה למעשה עלו לי 2.75 ש"ח.
עכשיו אני נזכר שקרה פעם גם ב"אגד", וגם החזירו בהעברה בנקאית, 16 ש"ח.
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אתה בטוח?
כי אם כן יש פה מגזלה. שכן הרבה פעמים קורה ששכחתי אם שילמתי ומתוך דאגה לזולת/פחד מפקח, אני מתקף עוד פעם! רוצה לומר לי שהפסדתי כאן כסף?
בדרך כלל אחרי 4 תחנות או 3 דקות אפשר לתקף עוד פעם בחינם!
מגזלה זוהי מילה נפלאה....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה