תח"צ מרכזית הארזים

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
כתבתי במפורש שברור שאף אחד לא מזייף את הנתונים בכוונה.
אבל הם מזויפים מתוכם כאמור כי יש המון אוטובוסים בלי מכשיר תיקוף.
זה לא קונספירציה זה מציאות בשטח מי שנוסע בתח"צ יודע על אחוזים גבוהים מאוד של אוטובוסים בלי מכשיר תיקוף/מכשיר לא עובד.
וכן, התפקיד של "משרד התחבורה" (וכל משרד למטרה שלו) הוא "לשנורר" כסף ממשרד האוצר ולעשות את התפקיד שלו על הצד היותר טוב.
יצאתם מתוך הנחה שאם אחוז מסוים מהנסיעות לא נקלטו משרד התחבורה יבחר להתייחס למספר המוחלט של הנוסעים שהתקבל, בזמן שהוא לא משקף נסיעות שבהם לא התבצעו תיקופים מסיבה כלשהי.
אפשר להניח שמשרד התחבורה מודע לעניין, ולכן הוא מתייחס לנתונים באופן יחסי - אחרי הכל אפשר לראות באתר מר-קו את הפער היחסי בין קוים פופולריים יותר (כגון 402) ובין קווים פופולריים פחות (כגון 411). זה אומר שלמרות שאין מספרים מוחלטים של כמות הנוסעים, עדיין יש כאן אינדיקציה אמינה מאוד לגבי הפופולריות היחסית של הקו לעומת קווים אחרים
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
בפנימי בבית שמש
הגשתי לפני שנתיים תלונה על עומס נוסעים חריג.
הם ענו לי שיש רק 30 נוסעים, מה שקרה הוא שמכשיר אחד לא היה פעיל ולהרבה מהנוסעים לא הייתה אפשרות להתקרב למכשיר אחר,
במכשיר הקרוב ביותר היה עומס של מתקפים שעד שהמכשיר התפנה הרבה מהנוסעים כבר היו צריכים לרדת (ולא לתקף, נסיעה של כ5 קילומטרים)
מחצית מהנוסעים היו מתחת גיל 5,
חלק גדול משטח האוטובוס היו מלאים בעגלות (משא, ריקות, ומזוודות, ולא עגלות ילדים)
-בקיצור אין מידע אמיתי,
-לאחר שפניותיי לא נענו, התקשרתי ל106 להודיע על עומס מסכן חיים (אמרתי להם שאני עדיין בטראומה מאסון מירון)
לאחר מכן העברתי את הדיווח בחזרה לחברת אפיפי (בית שמש אקספרס)
לאחר 2 דקות (!) תגברו את הקו (באמצע המסלול) באוטובוס נוסף ומפרקי, וליהודים הייתה הרווחה
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
מחצית מהנוסעים היו מתחת גיל 5
אני חושב שזה נתון שלא התייחסו אליו פה.

בקווים חרדיים במיוחד בסופי שבוע יש אחוזים נכבדים של נוסעים מתחת לגיל 5 שתופסים מקום ישיבה, אך אינם מתקפים כלל בשונה ממבוגרים עם זהב- קו.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
בנוגע למר- קו הנכבד.

עשיתי בדיקה קטנה בקוים הפנימיים בביתר עילית. כולם למעט אחד עם אותו מספר נוסעים ליום בסטיה של 200-300 נוסעים.

מוזר מאד.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
זה על האוטובוסים הבין עירוניים, אבל לא רק בסופי שבוע.
כל לילה בחזור מחתונות, אירועים אפשר למצוא אוטובוסים מפוצצים בילדים, בעירוני לגמרי בסגנון הזה
נכון. אבל באמצע השבוע בשעות הבוקר עד הערב רוב הנוסעים אלו מבוגרים שנוסעים ללימודים או עבודה.

אבל לדוג' בנוגע לוויכוח על קווי אלעד ייתכן שזו התשובה.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

חנהנה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
כל לילה בחזור מחתונות, אירועים אפשר למצוא אוטובוסים מפוצצים בילדים, בעירוני לגמרי בסגנון הזה
אולי באמת צריך שכל אחד יחשוב על זה וינסה לצופף את ילדיו כדי שעוד אנשים יוכלו לשבת ולפחות לעלות לאוטובוס
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אולי באמת צריך שכל אחד יחשוב על זה וינסה לצופף את ילדיו כדי שעוד אנשים יוכלו לשבת ולפחות לעלות לאוטובוס
מזכיר לי את מה שראיתי בקו 417, נהג אגד, שהתבקש לנקב 9 ניקובים בכרטיסיית נוער הביע פליאה למה אתה צריך לקחת את כל הילדים תשאיר את מחציתם בבית!
"השארתי את מחצית ילדי בבית באמת! הוא ענה.
 

חנהנה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
מזכיר לי את מה שראיתי בקו 417, נהג אגד, שהתבקש לנקב 9 ניקובים בכרטיסיית נוער הביע פליאה למה אתה צריך לקחת את כל הילדים תשאיר את מחציתם בבית!
"השארתי את מחצית ילדי בבית באמת! הוא ענה.
אין קשר
אם יש 3 ילדים קטנים אפשר להושיב אותם בספסל אחד....
ולא לתפוס עוד ספסל
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
פחות רלוונטי אם זה מכוון או בטעות , אם זה קונספירציה או סתם שלימזליות.
בשורה התחתונה הנתונים של המר-קו רחוקים מלשקף את המציאות.
כל אחד יקח את הקו שהוא מכיר ויראה מספרים נמוכים בהרבה מהמציאות בשטח.
ועם נתונים א"א להתווכח!
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
פחות רלוונטי אם זה מכוון או בטעות , אם זה קונספירציה או סתם שלימזליות.
בשורה התחתונה הנתונים של המר-קו רחוקים מלשקף את המציאות.
כל אחד יקח את הקו שהוא מכיר ויראה מספרים נמוכים בהרבה מהמציאות בשטח.
ועם נתונים א"א להתווכח!
האתר משקף מאוד את המציאות
אפשר לראות בו איזה תחנות עמוסות ואיזה לא
אפשר לראות באיזה קו יש עליה במספר הנוסעים
אפשר לראות את רמת הצפיפות החזויה לכל קו

רק צריך לדעת לקרוא את הנתונים נכון, זה הכל.

קו בינעירוני לא מאסף עם ממוצע של 30 נוסעים לנסיעה הוא קו עמוס
קו עירוני עם ממוצע העולה על 3 נוסעים לק"מ הוא קו עמוס (למרות שלא היה מזיק שהיו גם מחשבים את מספר הנוסעים ביחס לתחנה ולא רק ביחס לק"מ).
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
בקיצור, צריך לחפש קונספרציה אחרת
נראה לי שהתגובה לא בהכרח עונה למטרה של רוב המגיבים....
הרבה מהכותבים פה באמת מפחדים/מבואסים מהנתונים,
כי לא משנה מה הסיבה לבעייה,
בסה״כ נראה שיש פה הסכמה של כולם שהנתונים לא מדויקים בלשון המעטה!! {כנראה בשילוב של גורם אנושי וטכני בנוסף לילדים וכו׳}
ותכל׳ס אין להם סיכוי לראות שינוי לטובה, אלא אולי חלילה ההיפך,
ואנחנו הנוסעים רואים ועינינו כלות....
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
האתר משקף מאוד את המציאות
אפשר לראות בו איזה תחנות עמוסות ואיזה לא
אפשר לראות באיזה קו יש עליה במספר הנוסעים
אפשר לראות את רמת הצפיפות החזויה לכל קו

רק צריך לדעת לקרוא את הנתונים נכון, זה הכל.

קו בינעירוני לא מאסף עם ממוצע של 30 נוסעים לנסיעה הוא קו עמוס
קו עירוני עם ממוצע העולה על 3 נוסעים לק"מ הוא קו עמוס (למרות שלא היה מזיק שהיו גם מחשבים את מספר הנוסעים ביחס לתחנה ולא רק ביחס לק"מ).
למה בינעירוני עם 30 נוסעים הוא עמוס?
יאמרו חכמי משרד התחבורה הנה הוא חצי ריק, אולי נצמצם אותו ונאחד אותו עם האוטובוס שלפניו/אחריו
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
קו בינעירוני לא מאסף עם ממוצע של 30 נוסעים לנסיעה הוא קו עמוס
הוא אכן עמוס,
אבל לפי הנתונים האלו הוא בשום אופן לא זקוק לתיגבור,
והרבה מהדוג׳ שהביאו כאן אנשים מהשטח של מקרים שצריכים תיגבור ובגלל הנתונים לא יתגברו להם!!
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
למה בינעירוני עם 30 נוסעים הוא עמוס?
יאמרו חכמי משרד התחבורה הנה הוא חצי ריק, אולי נצמצם אותו ונאחד אותו עם האוטובוס שלפניו/אחריו
בגלל שזה ממוצע, ולא ערך מוחלט
בגלל שיש ילדים שלא משלמים
בגלל שיש כאלה שהם לא ילדים וגם לא משלמים (למרות שהם אמורים לשלם)
בגלל שיש חיילים שפטורים מתשלום ולא מתקפים (למרות שהם אמורים לתקף)
בגלל שלא כל התיקופים נרשמים בפועל.

כשבאים להוסיף נסיעה לא רק בודקים עומסים, בודקים גם את הסיכוי שהביקושים יעלו.
וצריך גם לחשב את הזמנים בהם יש להוסיף נסיעות.
למשל, אם העומס הוא בגלל בתי ספר, הוספת נסיעה לאחר תחילת הלימודים תסייע רק במעט.
הוספת נסיעה לפני הנסיעה הנוכחית, תסייע יותר.
ולפעמים דווקא הוספת נסיעה באותו הזמן יכולה להיות הכי אפקטיבית (מתוך הנחה שהנסיעה כעת היא באמת בזמן אופטימלי).
כשבודקים למשל הוספת נסיעות לבין הזמנים, בודקים היכן היו עומסים בשנה שעברה, לפי דיווחים מהשטח או ספירות נוסעים.
בודקים מה השינוי בביקושים בשבת מהתקופה האחרונה ביחס לשנה שעברה, וכך משווים בין הנסיעות.
מאז פרסום הנתונים האלה באתר דאטה גוב ובאתר מר קו, הנתונים האלה הפכו לנגישים הרבה יותר.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
הוא אכן עמוס,
אבל לפי הנתונים האלו הוא בשום אופן לא זקוק לתיגבור,
והרבה מהדוג׳ שהביאו כאן אנשים מהשטח של מקרים שצריכים תיגבור ובגלל הנתונים לא יתגברו להם!!
אין דבר כזה שלא תגברו בגלל נתונים.
יש דבר כזה שלא תגברו בגלל מחסור בנתונים.
במשרד יודעים לקרוא את נתוני מר קו, וגם יודעים להתייחס לפניות הציבור.
שאנשים שופכים את ליבם במקומות הלא נכונים, ובמקום לדווח על העומסים למשרד התחבורה פונים לרשות המקומית וכדו'.

יש כמובן בעיה אחרת, והיא בעיית המשאבים, וחוסר רצון של מפעילי התח"צ פעמים רבות לתגבר, בגלל מנגנון התשלומים הלקוי של המשרד (המשרד משלם רק על הנסיעה בפועל, כך שאם האוטובוס נוסע לכיון אחד, וחוזר ריק יש מקרים שזה לא משתלם כלכלית לחברה).
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
בגלל שזה ממוצע, ולא ערך מוחלט
בגלל שיש ילדים שלא משלמים
בגלל שיש כאלה שהם לא ילדים וגם לא משלמים (למרות שהם אמורים לשלם)
בגלל שיש חיילים שפטורים מתשלום ולא מתקפים (למרות שהם אמורים לתקף)
בגלל שלא כל התיקופים נרשמים בפועל.

כשבאים להוסיף נסיעה לא רק בודקים עומסים, בודקים גם את הסיכוי שהביקושים יעלו.
וצריך גם לחשב את הזמנים בהם יש להוסיף נסיעות.
למשל, אם העומס הוא בגלל בתי ספר, הוספת נסיעה לאחר תחילת הלימודים תסייע רק במעט.
הוספת נסיעה לפני הנסיעה הנוכחית, תסייע יותר.
ולפעמים דווקא הוספת נסיעה באותו הזמן יכולה להיות הכי אפקטיבית (מתוך הנחה שהנסיעה כעת היא באמת בזמן אופטימלי).
כשבודקים למשל הוספת נסיעות לבין הזמנים, בודקים היכן היו עומסים בשנה שעברה, לפי דיווחים מהשטח או ספירות נוסעים.
בודקים מה השינוי בביקושים בשבת מהתקופה האחרונה ביחס לשנה שעברה, וכך משווים בין הנסיעות.
מאז פרסום הנתונים האלה באתר דאטה גוב ובאתר מר קו, הנתונים האלה הפכו לנגישים הרבה יותר.
מקובלנו שרב לוי יצחק מברדיצ'ב עושים לפרט, יהודי כאדם פרטי צריך ללמד עליו כל זכות אפשרית, וכן על כלל ישראל.
אבל לא שמענו מעולם שצריך כל כך לעקם את השכל וללמד זכות על גוף פקידותי/ממשלתי זה חידוש גדול.
יש לכם מקור לזה?......
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה