תח"צ מרכזית הארזים

sem

משתמש פעיל
אין קו אחר והכל מזוייף מתוכו אחד גדול

יש קו אחר, אבל בהיקפים זעירים ממש, אני לדוגמא הלוך לעבודה 280 חזור 379

יש גם את קו 180

בכל מקרה הנתונים של המר קו הזה לא הגיוניים, וגם לא כ'כ הגיוני שאנשים לא מתקפים, לאור ריבוי הפקחים בקוי השרות האלו.
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
יש קו אחר, אבל בהיקפים זעירים ממש, אני לדוגמא הלוך לעבודה 280 חזור 379

יש גם את קו 180

בכל מקרה הנתונים של המר קו הזה לא הגיוניים, וגם לא כ'כ הגיוני שאנשים לא מתקפים, לאור ריבוי הפקחים בקוי השרות האלו.
שגם קו 180 מ פ ו צ ץ וכתוב עליו נתונים נמוכים
אין היגיון ואמת בנתונים
 
  • תודה
Reactions: sem

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
נתוני מר קו בדרך כלל משקפים את המציאות ונראה לי שממוצע שכתוב זה כולל את התגבורים למשל של ימי שישי שיוצאים המון ריקים בעיקר בשעות הבוקר המוקדמות וכד. ובכלל בבקרים למשל קו 401 יוצא בין השעות 09:30 ל13:00 פעם בשעה! וזה מוריד את הממוצע לכאורה. עכ"פ האקסלים שאפשר להוריד ממר קו אמינים מאוד
 

הונגרי עגול

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
נתוני מר קו בדרך כלל משקפים את המציאות ונראה לי שממוצע שכתוב זה כולל את התגבורים למשל של ימי שישי שיוצאים המון ריקים בעיקר בשעות הבוקר המוקדמות וכד. ובכלל בבקרים למשל קו 401 יוצא בין השעות 09:30 ל13:00 פעם בשעה! וזה מוריד את הממוצע לכאורה. עכ"פ האקסלים שאפשר להוריד ממר קו אמינים מאוד
אשרי המאמין
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
נתונים לדוגמא - נסיעות לילה של קו 180 בשבוע הראשון של חודש ינואר 2023


כיוון 1 - מאלעד לבני ברק בשעה 0 בלילה, מוצג עם כמות מזערית של נוסעים באופן עקבי
כיוון 2 - מבני ברק לאלעד בשעה 1 בלילה, מוצג באופן עקבי עם כמות נוסעים נמוכה מאוד

1721158551518.png
 

קצרה

משתמש מקצוען
נתונים לדוגמא - נסיעות לילה של קו 180 בשבוע הראשון של חודש ינואר 2023


כיוון 1 - מאלעד לבני ברק בשעה 0 בלילה, מוצג עם כמות מזערית של נוסעים באופן עקבי
כיוון 2 - מבני ברק לאלעד בשעה 1 בלילה, מוצג באופן עקבי עם כמות נוסעים נמוכה מאוד

צפה בקובץ המצורף 1710126
או שבאמת כמות הנוסעים נמוכה בשעות אלו..
או שכולם בטוחים ששום פקח לא יעלה :(
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
או שכולם בטוחים ששום פקח לא יעלה :(
זאת אכן בעיה משמעותית
כשאנשים מסתמכים על כך שלא יעלה פקח הם גורמים נזק לכל נוסעי התח"צ בעקבות ספירת הנוסעים הנמוכה
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
קו 411 היה נוסע גם כן עם 10 נוסעים בממוצע לאוטובוס לולא היה עובר גם בבית וגן
ואז היה מעלה 100 אחוז מכלל הנוסעים בתחנות של 416.

טענו שהוא בכל זאת קצת יותר מלא מ416
אמרתי מאיפה הוא קצת יותר מלא
וראו במספרים שלך שזה נכון - 60 אחוז מהנוסעים בקו זה עולים בבית וגן וקרית יובל.
ומספר הנוסעים העולים עליו בתחנות של 416 דומה למספר העולים על קו 416 בתחנות אלו ,
ולכן ורק לכן הוא ספיציפית נוסע פחות ריק מ416.
התייחסתי לנקודה אחרת - צירפתי את כמות הנוסעים משתי הקווים יחד העולים בתחנות הכניסה לעיר, והוכחתי כי הם מהווים נתח משמעותי מפעילות קווים אלו.
אילו קו 411 לא היה עוצר בכניסה לעיר הנתונים מוכיחים כי קו 411 היה מסיע כ-55% מכמות הנוסעים בשני הקווים יחד.
זה מוכיח שהציבור עושה שימוש במידה ניכרת בתחנות אלו, אלא שהוא מתחלק בין 2 קווים
 

קצרה

משתמש מקצוען
זאת אכן בעיה משמעותית
כשאנשים מסתמכים על כך שלא יעלה פקח הם גורמים נזק לכל נוסעי התח"צ בעקבות ספירת הנוסעים הנמוכה
אני מצטערת בפני ההוא שטען שיש בקו הזה הרבה פקחים ובטוח כולם מתקפים
נוסעת קבועה בקו הזה אמרה לי
שהיא צופה יום יום בהמון אנשים שלא מתקפים

אני לא הכרתי כמות כזו של אי תיקופים (באופן כללי בתח"צ) והתווכחתי איתה על זה.

אבל אם גם מר קו טוען שהאוטובוסים מאלעד ריקים למחצה......
 

קצרה

משתמש מקצוען
התייחסתי לנקודה אחרת - צירפתי את כמות הנוסעים משתי הקווים יחד העולים בתחנות הכניסה לעיר, והוכחתי כי הם מהווים נתח משמעותי מפעילות קווים אלו.
אילו קו 411 לא היה עוצר בכניסה לעיר הנתונים מוכיחים כי קו 411 היה מסיע כ-55% מכמות הנוסעים בשני הקווים יחד.
זה מוכיח שהציבור עושה שימוש במידה ניכרת בתחנות אלו, אלא שהוא מתחלק בין 2 קווים
אם מסובבים את זה לדיון באחוזים ולא במספרים
אז זה משתמע כאילו יש הרבה נוסעים כי שתיהם ביחד זה חצי מכלל הנוסעים בשתיהם ביחד..

בכמות: מספר הנוסעים לאוטובוס שיוצא רק מתחנות אלו - בערך 10 או 20 בשיא.
(בסופש המצב טוב יותר גם 416 וגם 411 יוצאים בתפוסה טובה)
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
הנתונים מעוותים באופן מוחלט מי שבוחר להאמין למרקו הזה בוחר במודע לעצום עיניים חזק חזק .
כן 180 בלילה בתקופת חתונות עם 4 נוסעים כמה אמיתי......
די !!! תבינו הקימו לעצמם במשרד התחבורה איזה "מרכז מידע" שלכל מי שיש טענות על עומס, הם מייד ירכיבו את משקפי המלומדים שלהם יהמהמו בנחת ויגידו בקול רשמי "אבל המספרים והנתונים אחרים, ואין שום צורך בתגבור".
והאוטובסים כמובן מזמן אוחזים באזור ה60 נוסעים באוטובוס.
מי שחושב אחרת , תמים מופלג!
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
הנתונים מעוותים באופן מוחלט מי שבוחר להאמין למרקו הזה בוחר במודע לעצום עיניים חזק חזק .
כן 180 בלילה בתקופת חתונות עם 4 נוסעים כמה אמיתי......
די !!! תבינו הקימו לעצמם במשרד התחבורה איזה "מרכז מידע" שלכל מי שיש טענות על עומס, הם מייד ירכיבו את משקפי המלומדים שלהם יהמהמו בנחת ויגידו בקול רשמי "אבל המספרים והנתונים אחרים, ואין שום צורך בתגבור".
והאוטובסים כמובן מזמן אוחזים באזור ה60 נוסעים באוטובוס.
מי שחושב אחרת , תמים מופלג!
אני ככל הנראה עונה על ההגדרה של תמים מופלג, ולכן אשמח להסבר
מה האינטרס של מישהו במשרד התחבורה לעוות את הנתונים?
האם זה תורם למשכורת שלו? לחילופין העיוות הזה מפחית את כמות העבודה שלו?
ולמה הוא טורח לפרסם את הנתונים לציבור? האם לא עלה בדעתו החשש שנוסעי החתונות מבני ברק לאלעד יגלו את קלונו ברבים?

האם בכל מקום בו הנתונים מראים על עומס משרד התחבורה ממהר ומוסיף נסיעות?


נ.ב. לפי נתוני מר קו, בקו 180 בין השעות 00:00-01:00 יש בממוצע כ70 נוסעים מבני ברק לאלעד וכ53 נוסעים מאלעד לבני ברק
 

די

משתמש סופר מקצוען
מה האינטרס של מישהו במשרד התחבורה לעוות את הנתונים?
האם זה תורם למשכורת שלו? לחילופין העיוות הזה מפחית את כמות העבודה שלו?
זה מפחית את העבודה שלו כי כך הוא לא צריך "לשנורר" עוד כסף ממשרד האוצר לתגבורים כי "יש כבר מספיק אוטובוסים"
(לא שאני חושב שמישהו מעוות בכוונה את הנתונים, אבל כמו שכתבו יש אוטובוסים קבלניים שיוצאים בלי מכשיר תיקוף, יש אוטובוסים שהנהג בכלל לא מדליק את מכשיר התיקוף ונוסעים שרוצים לשלם הנהג צועק עליהם להיכנס פנימה)
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
העבודה של הפקיד שאחראי על ספירת הנוסעים היא לא לשנורר כסף, אלא לספור נוסעים, וזה לא מעניין אותו מה משרד האוצר נותן
אם יגלו שהוא זייף, זה יעלה לו במשרה
ובכלל, זה לא פקיד אלא בדר"כ - @אופקים 1 תדייק אותי - חברות חצוניות נשכרו לכך
זה חשיבה קונספרטיבית
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
זה מפחית את העבודה שלו כי כך הוא לא צריך "לשנורר" עוד כסף ממשרד האוצר לתגבורים כי "יש כבר מספיק אוטובוסים"
(לא שאני חושב שמישהו מעוות בכוונה את הנתונים, אבל כמו שכתבו יש אוטובוסים קבלניים שיוצאים בלי מכשיר תיקוף, יש אוטובוסים שהנהג בכלל לא מדליק את מכשיר התיקוף ונוסעים שרוצים לשלם הנהג צועק עליהם להיכנס פנימה)
למי שכתב ומתחזק את הנתונים באתר הזה קוראים יובל כרמי, והוא עובד בעדליא, הוא לא מאשר נסיעות, ולא עומד מול אף גורם ציבורי שאמור ללחוץ עליו.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אם יגלו שהוא זייף, זה יעלה לו במשרה
ובכלל, זה לא פקיד אלא בדר"כ - @אופקים 1 תדייק אותי - חברות חצוניות נשכרו לכך
זה חשיבה קונספרטיבית
למי שכתב ומתחזק את הנתונים באתר הזה קוראים יובל כרמי, והוא עובד בעדליא, הוא לא מאשר נסיעות, ולא עומד מול אף גורם ציבורי שאמור ללחוץ עליו.
בקיצור, צריך לחפש קונספרציה אחרת
 

די

משתמש סופר מקצוען
העבודה של הפקיד שאחראי על ספירת הנוסעים היא לא לשנורר כסף, אלא לספור נוסעים, וזה לא מעניין אותו מה משרד האוצר נותן
אם יגלו שהוא זייף, זה יעלה לו במשרה
ובכלל, זה לא פקיד אלא בדר"כ - @אופקים 1 תדייק אותי - חברות חצוניות נשכרו לכך
זה חשיבה קונספרטיבית
כתבתי במפורש שברור שאף אחד לא מזייף את הנתונים בכוונה.
אבל הם מזויפים מתוכם כאמור כי יש המון אוטובוסים בלי מכשיר תיקוף.
זה לא קונספירציה זה מציאות בשטח מי שנוסע בתח"צ יודע על אחוזים גבוהים מאוד של אוטובוסים בלי מכשיר תיקוף/מכשיר לא עובד.
וכן, התפקיד של "משרד התחבורה" (וכל משרד למטרה שלו) הוא "לשנורר" כסף ממשרד האוצר ולעשות את התפקיד שלו על הצד היותר טוב.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
בקיצור, צריך לחפש קונספרציה אחרת
הבעיה העיקרית היא שקשה לשייך הרבה הנתונים לנסיעות מסויימות, כך למשל ידוע שתיקופים שהמיקום של התיקוף שלהם לא נקלט טוב במערכת מושלכים לתחנת המוצא, ולכן לפעמים נראה שתחנות המוצא עמוסות יותר מאשר במציאות.
יש גם תיקופים שהמערכת מתקשה לשייך אותם לקווים מסויימים, ולכן הם משוייכים באופן לא מדוייק.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה