מקצועיות במקלט

  • פותח הנושא חי
  • פורסם בתאריך

חי

משתמש רשום
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
יש לי לקוח חדש שרוצה שאכין לו פרסום (מתחום נותני שירות מקצועי באופן פרטי).
הוא רוצה ללכת על היתרון שהוא מאוד מאוד מקצוען, והוא באמת כזה. למד הרבה שנים במקומות טובים, יש לו ניסיון ויש לו מה למכור.

הוא לא מוכר כרגע בכלל, כי כבר כמה שנים שלא עבד בזה, אחרי שהיה שכיר במשך שנים בקליניקה גדולה.
בקיצור - הבנאדם מקצוען וצריך לספר את זה לאנשים.

הבעיה שלי היא: הוא מקבל כרגע באיזה מקלט מוזנח של בניין, עם ריהוט יד שנייה - משהו מאוד מאוד לא מרשים, שנראה מאוד "חאפרי" כזה.
האם במקרה כזה אפשר עדיין לספר על מקצועיות?

עוד דבר: המחירים שלו מהגבוהים בשוק, והוא טוען שהידע שלו מצדיק את זה.

אני לא יודעת אם מישהו שיבוא למקלט שלו לא ייבהל, ואני מפחדת להכין לו גרפיקה שתאכזב את הלקוחות שלו.

אנא דעתכם.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
באופן עקרוני זה באמת מאכזב בשניה ראשונה. זה אפילו סיכון מסויים.
אבל אני חושבת, שאם מדובר בתחום שניתן לראות בו תוצאות מיידיות, אז גם אם תהיה אכזבה בכניסה, הרי שבסוף הפגישה/טיפול, הרושם ישתנה.
אבל הברירה שלך היא או לקחת את הפרוייקט או לא. יש לך אפשרות לשפץ לו?;)
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
קצת מסובך.
כי בד"כ כשמטפלים בעסק מטפלים בו מהיסוד: הוא חייב לשדר מכל הבחינות מה שהוא מתיימר להציע. מקצוען לא יכול לקבל בחנות של אלטע-זאכן ולא יכול לענות לשאלות בצורה חובבנית ומחפפת. הפרסום שלו צריך לשדר מקצוענות ואסור לו לרדוף אחרי לקוחות בצורה היסטרית.

עם זאת, יש אנשים, בעיקר פרטיים, שמרשים לעצמם לחרוג מן הכללים. אבל זה רק בתנאי שיש מה שמחפה על זה ומוכיח שהם עומדים בהבטחה הפרסומית שלהם גם בלי התפאורה החיצונית.

מי שההבטחה שלו היא אדיבות ושירות לקוח לא יכול לטרוק טלפונים ללקוח שמתעניין בשירות שלו. גם למזכירה שלו אסור לעשות את זה. אבל אם הוא כבר בנה לעצמו שם של אחד כזה הוא יכול לזלזל טיפה באלו שעדיין לא לקוחות שלו, בעיקר אם הוא מסביר להם שיש לו לקוחות שהוא חייב לתת להם הכל ולכן לא יענה לשאלות בטלפון, למשל.

בכל אופן, כאן עדיין אין לו שם, והוא רק בונה את עצמו. כל חובת ההוכחה עדיין עליו. לכן לא נראה לי בכלל שאפשר להסתפק רק במודעות, בעיקר אם הן במקומונים (לא כתבת לאיזו מדיה). הוא חייב ערוץ נוסף שיוכיח מקצוענות וייצור לו שם והילה של מקצוען.

יתכן שיהיה חכם יותר למצוא לו איזה יתרון אחר (כמו שיטה בלעדית או משהו יותר ברור ויותר ממוקד מאשר סתם מקצועיות), אבל המיקום בכל מקרה יפריע למיצוב גבוה.

בכל מקרה, שלא תעזו לכתוב במודעה "רחוב פלוני בניין זה וזה (במקלט)"...
 

יוספי רוזן

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
ckuh צודקת בכל מילה. והוסיף עוד משו: את בתור המעצבת שלו אין לך אפשרות לשפץ ודוקא בגלל זה את צריכה לשדר בפרסום את המקצועיות הרבה, תדגישי את הusp ואיתו תלכי. הרבה הצלחה!
 

חושב יצירתי

משתמש צעיר
סאונד והפקות אולפן
אני לא ידוע בדיוק במה מדובר - אבל ברעיון בכללותו הייתי הולך על משהו כזה

מראה ויז'ואל של קליניקה מהודרת ומודרנית, וכותב:

כשמדובר בבריאות שלך, לא כל מה שנוצץ זהב

כשאתה מפקיד את הבריאות שלך בידי מישהו, ומוזיל כסף רב מכיסך כדי לשפר את איכות חייך - חשוב לך לדעת שאתה בידים טובות, שההוצאה שלך תניב פירות.
וכו' וכו'
 

AN130

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כלל גדול בפרסום

את צריכה לדעת כלל גדול בפרסום את צריכה לדאוג שאנשים יתקשרו אליו בגלל המודעה שלך ואם זה יוצא זה סימן שעשית את העבודה מכאן והלאה הוא צריך לשווק את עצמו כדי שיקנו את המוצר נקודה.

נכתב ע"י חי;568456:
יש לי לקוח חדש שרוצה שאכין לו פרסום (מתחום נותני שירות מקצועי באופן פרטי).
הוא רוצה ללכת על היתרון שהוא מאוד מאוד מקצוען, והוא באמת כזה. למד הרבה שנים במקומות טובים, יש לו ניסיון ויש לו מה למכור.

הוא לא מוכר כרגע בכלל, כי כבר כמה שנים שלא עבד בזה, אחרי שהיה שכיר במשך שנים בקליניקה גדולה.
בקיצור - הבנאדם מקצוען וצריך לספר את זה לאנשים.

הבעיה שלי היא: הוא מקבל כרגע באיזה מקלט מוזנח של בניין, עם ריהוט יד שנייה - משהו מאוד מאוד לא מרשים, שנראה מאוד "חאפרי" כזה.
האם במקרה כזה אפשר עדיין לספר על מקצועיות?

עוד דבר: המחירים שלו מהגבוהים בשוק, והוא טוען שהידע שלו מצדיק את זה.

אני לא יודעת אם מישהו שיבוא למקלט שלו לא ייבהל, ואני מפחדת להכין לו גרפיקה שתאכזב את הלקוחות שלו.

אנא דעתכם.
 

מוציאלאור

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
ואני אומר: לא יעזור שום דבר. אם הוא מתכוון לשדר יוקרה, הוא חייב לשדרג את המקלט הזה.

מי שיודע, יכול לעשות זאת ללא השקעה גדולה.

אחרת, ללא ספק אנשים ירגישו לא טוב, כשיבואו למקום.
 

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י AN130;568538:
את צריכה לדעת כלל גדול בפרסום את צריכה לדאוג שאנשים יתקשרו אליו בגלל המודעה שלך ואם זה יוצא זה סימן שעשית את העבודה מכאן והלאה הוא צריך לשווק את עצמו כדי שיקנו את המוצר נקודה.

נו נו. אני אומרת כלל גדול בהוראה: את צריכה שהתלמידות תדענה את החומר.
אמרתי משהו? כלום.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
נכתב ע"י מוציאלאור;568589:
ואני אומר: לא יעזור שום דבר. אם הוא מתכוון לשדר יוקרה, הוא חייב לשדרג את המקלט הזה.

חשוב מאד! הוא לא צריך לשדר יוקרה, הוא צריך לשדר מקצוענות אלו שני דברים נפרדים
 

חי

משתמש רשום
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מקצוענות זה לא סוג של יוקרה?
בכל אופן - משהו שממוצב גבוה?
 

מיה יצחקי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
נכתב ע"י AN130;568538:
את צריכה לדעת כלל גדול בפרסום את צריכה לדאוג שאנשים יתקשרו אליו בגלל המודעה שלך ואם זה יוצא זה סימן שעשית את העבודה מכאן והלאה הוא צריך לשווק את עצמו כדי שיקנו את המוצר נקודה.

זה לא בדיוק נכון אם המודעה משדרת א' והוא מוכר ב' המודעה לא עובדת נכון
לא מספיק שאנשים ירימו טלפון ויראו שלא לזה היתה כוונתם.

המודעה אמורה מכתחילה לפנות לאלו שזה מה שדרוש להם. וכשיפנו לאדם יראו שפנימיותו כחציוניתו.
 

אוהב0ישראל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אי אפשר למכור סוסיתא במעטפת מרצדס.
אם הוא מקצוען - זה צריך להתבטא בכל התחומים,
החל מהמקום בו הוא מקבל ועד לטיפול אותו הוא מעניק.

צריך להסביר לו, שאם הוא רוצה באמת להמריא
הוא חייב לסדר לעצמו מקום מכובד שיכבד את בעליו ואת לקוחותיו.
 

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
שיוריד מהכסף של הפרסום וישקיע במקלט בגרושים אפשר לשוות למקום מראה נחמד ומכבד (צבע, תאורה וקצת קשקושים) ובשביל הפרסום שיעשה כרטיסי ביקור במקומות יעודיים או ילך לאנשים שמתעסקים בתחום קרוב שימליצו עליו (נגיד אם הוא רופא טבעי שבית טבע ימליץ עליו וכן הלאה)
 

22

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
גם אני חושבת שמקצועיות זה לא יוקרה, ובמודעה את צריכה להתמקד אך ורק במקצועיות, ולעשות את הכל כדי שלא יראה במודעה צל צילו של יוקרה. הקהל יעד שלו זה מי שמחפש מקצועיות ולא מי שמחפש יוקרה וכך גם אנשים לא יתאכזבו וגם את תעשי עבודה נכונה
כי עיצוב זה התאמה, ולא מה שנראה ואצלו מתאים מקצועיות.
 

יפה_פה

משתמש פעיל
חכמת המסכן בזויה. אמנם האיש עצמו לא מסכן אבל המקלט ממסכנים אותו ולכן גם אם הוא מקצוען על פחות יתיחסו אליו ואל מקצועיותו. צריך להגיד לו שאם המחיר שלו יקר. בכמה פגישות הוא מכסה את ההוצאות
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
לא נראה לי שחי ביקשה השתתפות בצערה על הלקוח שלא מבין כמו שהיא ואתם.
היא רוצה לדעת מה היא כן יכולה לעשות. אז מה אתם מייעצים לה לשנות את הלקוח? היא יודעת את זה לבד, ויותר טוב מכם.
תנו עצות איך להתגבר על המכשול ולהפיק את המירב ממה שיש
 

אלי אלימלך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אם הוא באמת מוכשר בצורה יוצאת מן הכלל, ויש לו חוג קליינטים רחב גם כך, אין לו צורך במעבר משום מקלט, כי למען שמו הטוב יגיעו אליו גם אל מקלט בטורה בורה.
אמנם ברור שבשביל פתיחת עסק וחדירה לקהל יעד ראשוני, מראה המקלט די ירתיע את הקהל (וצריך לבדוק בדיוק מה מצבו בקליינטורה).
אני אוהב לכתוב דוגאמות לכל דבר, וגם כאן אעשה זאת..
ישנה חנות של כיפות שטראוס בירושלים (קיימת עוד?) חנות שעל אף המראה הדוחה שלה באופן יוצא מן הכלל, זמן ההמתנה הארוך מן הרגיל בחנויות תשמישי קדושה וכו', אי הבלעדיות שלה במכירת כיפות, היתה מצליחה בצורה מופרעת. מדוע? כי כשיש מוצר טוב, לאיש לא משנה העטיפה שלו.
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
אם הוא לא עבד בתחום כמה שנים - הוא בעצם מתחיל לשווק את עצמו מחדש.
נכון שברגע שאנשים יתחילו לעבוד איתו הם יגלו שהוא מליגה מקצועית.
אבל אם הם יראו את המקלט - הם יחשבו 3 פעמים אם להתחיל לעבוד איתו...

חלק מן המקצועיות היא להבין, שבעולם שלנו - הידע והמיומנות, איכותיים ככל שיהיו, אינם פרמטר יחיד.
גם האריזה קובעת.
היא לא צריכה להיות נוצצת, אבל גם לא דוחה.
 

שוקולד לבן

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
אם הוא לא עבד בתחום כמה שנים - הוא בעצם מתחיל לשווק את עצמו מחדש.
נכון שברגע שאנשים יתחילו לעבוד איתו הם יגלו שהוא מליגה מקצועית.
אבל אם הם יראו את המקלט - הם יחשבו 3 פעמים אם להתחיל לעבוד איתו...

חלק מן המקצועיות היא להבין, שבעולם שלנו - הידע והמיומנות, איכותיים ככל שיהיו, אינם פרמטר יחיד.
גם האריזה קובעת.
היא לא צריכה להיות נוצצת, אבל גם לא דוחה.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה