במסגרת עבודתי אני עוסק בספר מסוים שנדפס לפני מאה חמישים שנה ושם מביא מאמר מירושלמי וז"ל בירושלמי שאל האי מלאכא לרב קטינא נר של בטלה מאי אתון ביה אמר ליה שרי, אמר ליה אי הכי סדינא בקייטא מה תהא עליה פירוש שאין אתם עושין ציצית בטלית של פשתן משום כלאים בציצית מה תהא עליה הא כלאים בציצית שרי. והירושלמי הזה צווח ואומר דדורשני האיך תלוי זה בזה והיכי שייך לומר כן אי הכי דמשמע משום דנר של בטלה שרי היה להם לעשות ציצית בטלית של פשתן והוא תמוה מאוד. עכ"ל
חפשתי בירושלמי ואל מצאתי
מי שיכול לעזור למצוא את המקור למאמר הזה
חפשתי בירושלמי ואל מצאתי
מי שיכול לעזור למצוא את המקור למאמר הזה