לפני שבועיים קבלתי הודעה על חבילה שהגיעה לנקודה מרוחקת מביתי וללא נגישות כלל לתח"צ
(יום קודם קבלתי הודעה מצ'יטה על בחירת נקודה, נכנסתי מיד לקישור,
אבל היתה שם הודעה שאין אפשרות לבחור נקודה כי החבילה כבר משויכת לנקודת מסירה)
מאז אני מתכתבת איתם באתר, ונראה שעונה לי בוט, תשובות לקוניות, ולא מספקות.
בינתיים למרות האיומים שאחרי יומיים החבילה תוחזר לסין, אני עדיין מקבלת הודעות קוליות (לפעמים לפני 7 בבוקר)
והודעות במייל ללכת לאסוף את החבילה
יש דרך להשיג מענה אנושי?
יש מה לעשות?
(יום קודם קבלתי הודעה מצ'יטה על בחירת נקודה, נכנסתי מיד לקישור,
אבל היתה שם הודעה שאין אפשרות לבחור נקודה כי החבילה כבר משויכת לנקודת מסירה)
מאז אני מתכתבת איתם באתר, ונראה שעונה לי בוט, תשובות לקוניות, ולא מספקות.
בינתיים למרות האיומים שאחרי יומיים החבילה תוחזר לסין, אני עדיין מקבלת הודעות קוליות (לפעמים לפני 7 בבוקר)
והודעות במייל ללכת לאסוף את החבילה
יש דרך להשיג מענה אנושי?
יש מה לעשות?