יש המון שצריכיםתלוי איפה.
בירושלים, במעונות המעטים שקיימים במרכז העיר החרדי - אולי תהיה סוף סוף אפשרות קבלה נורמלית למי שבאמת צריך אותם, ומוכן לשלם 2200 ש"ח בשביל זה.
ולא יכולים ומוכנים לשלם 2200 ש"ח
את יודעת כמה המינימום ל9 שעות עבודה.
נכון?
יש המון שצריכיםתלוי איפה.
בירושלים, במעונות המעטים שקיימים במרכז העיר החרדי - אולי תהיה סוף סוף אפשרות קבלה נורמלית למי שבאמת צריך אותם, ומוכן לשלם 2200 ש"ח בשביל זה.
תקשיבו. זה רעיון חזקתכלס זה לא נורא בכלל
פשוט הכוללים יתחילו לעבוד במתכונת של עבודה
ואברכים יקבלו תלושים
זה סה"כ חצי משרה
היתה גזרה דומה. אבל שונה מאד...הגזירה הזאת כבר היתה בממשלת האחים הידועה
ולא מוטטה אף מעון
רק שאז דרשו 10 שש לאברך כשהמגמה היתה כל שנה להוסיף עוד 10 שש עד למשרה מלאה
רק שעכשיו מדובר על 24 שש שבשביל כולל להוציא תלוש כזה זה כבר לא ממש מעשי
יש עלויות שכר והן כבר יקרות
הפתרון הפשוט הוא לפתוח עוסק פטור לכמה חודשים וירשום כמה שעות עבודה שרוצה
זה יכול להועיל מאודתקשיבו. זה רעיון חזק
צריך לחשוב בצורה מקצועית איך בדיוק עושים את זה
אבל ממילא בטח הצעד הבא שלו זה להתערב בעמותות ולחוקק שם חוקים נגד הכוללים.
אז נהפוך אותם לעוסקים. האברכים עובדים. מקבלים מס הכנסה שלילי. לא משלמים ביטוח לאומי. הנחות שונות ועוד ועוד....
חושבת לבחון באופן רציני את ההיבטים המקצועיים ...
שכר מינימום חצי משרה זה 2700 ש"ח, כשרובם המוחלט של הכוללים לא משלמים סכום שכזה.השאלה היא במספרים, אם אברך מועסק בשכר מינימום חמישים אחוז משרה, כמה ירד לו מהמלגה? וכמה הוא יחסוך על מעון כנגד?
נ.ב.
לא בטוח שפנסיה לאברכים היא לא רעיון טוב בפני עצמו.
נ.ב.ב.
יחסך לאברך ביטו"ל שהוא משלם בעצמו היום (בהנחה שהוא לא מקמבן משהו).
יש פתרונות להכככלללל
אפשר לפטר כל שנה ולהחזיר- בנוגע לפיצויים
פנסיה- סה"כ קופת חיסכון- לא רע
ביטו"ל אברך משלם 127 ש"ח
לכאורה בחצי משרה ישלם פחות
השאלה היא במספרים, אם אברך מועסק בשכר מינימום חמישים אחוז משרה, כמה ירד לו מהמלגה? וכמה הוא יחסוך על מעון כנגד?
נ.ב.
לא בטוח שפנסיה לאברכים היא לא רעיון טוב בפני עצמו.
נ.ב.ב.
יחסך לאברך ביטו"ל שהוא משלם בעצמו היום (בהנחה שהוא לא מקמבן משהו).
לא ממש מבינה אותך.תלוי איפה.
בירושלים, במעונות המעטים שקיימים במרכז העיר החרדי - אולי תהיה סוף סוף אפשרות קבלה נורמלית למי שבאמת צריך אותם, ומוכן לשלם 2200 ש"ח בשביל זה.
לא מכיר את המצב בירושלים, אבל אני תוהה.וכן, מותר לי לשמוח בשביל נשים שאני מכירה מקרוב, שיוכלו לשלוח בנחת למעון שהן כל כך צריכות אותו. ועד היום לא היה להן סיכוי. אפילו תמורת סכום גבוה.
במחילה, כנראה שאינכם מכירים את האיש מהמריצה, ששנאת חרדים מדברת מגרונו עוד מזמן שהיה כנוע וצייתן תחת ראש האופוזיציה.בעיני זה רק ניסין להפריד בין נתניהו לחרדים
שיפסיקו להיות אופוזיציה לוחמנית בבחינת
אם תאבו ושמעתם - טוב הארץ תאכלו
ואם תמאנו ומריתם - חרב תאכלו
במילים אחרות הציבור ישלם על כל הסרטונים והשטיקים שנבחריו עושים
ויש אלפים שזכאים למעון ולא יכולים להפרד מ 2200 שחתלוי איפה.
בירושלים, במעונות המעטים שקיימים במרכז העיר החרדי - אולי תהיה סוף סוף אפשרות קבלה נורמלית למי שבאמת צריך אותם, ומוכן לשלם 2200 ש"ח בשביל זה.
אין להשוות את רמת הפעילות, הפיקוח, האוכל, השעות של מעון למטפלת פרטית.לא מכיר את המצב בירושלים, אבל אני תוהה.
אותן שמוכנות לשלם 2200 ש"ח בשביל מטפלת,
עד היום.
לא הצליחו לקבץ 5 תינוקת ביחד שמוכנות לשלם את הסכום הזה ?
או שאולי אין מספיק מטפלות שמוכנות לעבוד 9 שעות בשביל 11000 ?
זה באמת מאוד מאוד מקומם.אבל מה לעשות שעד היום רבים ממי שבאמת היו צריכים אותם, לא הצליחו בכלל להתקבל אליהם.
ואני מדברת מהיכרות לגבי המצב בגאולה-רוממה. לא יודעת מה קורה במקומות אחרים.
פה בירושלים היו הרבה יותר מדי שניצלו את הסבסוד כאפשרות זולה למטפלת ב-700 ש"ח. ולא היו צריכים את החופשים ולא את השעות. וד"ל.
זה נקודה מאד חשובה.זה באמת מאוד מאוד מקומם.
אבל לדעתי מיעוט של משפחות יכול לעמוד בסכום כזה (כפול מספר הילדים מתחת גיל 3).
ואם המעון ייסגר מחוסר ביקוש, הם עדיין ישארו בלי סידור...
זה לא תקווה, זה בטוח...אז עכשיו התקוה של האנשים האלה צריכה להיות שיהיה מספיק מקמבנים בע"מ...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קו
א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ: