ואוו תודה רבה לך על ההסבר המפורטהעובדה שמעון שייך לתמת אומרת רק שיש רישום "מסודר".
רישום מסודר לא הופך את הרישום ל"קל" אלא רק למסודר.
כאשר אומרים שרישום למעון תמת מסוים קשה-
זה אומר שיש לו עודף רב של ביקוש על המקומות הפנויים.
ואם תקראי את נהלי התמת אז הם למשל כוללים שממשיכים הם הראשונים בתור
וזה אומר שאם הילד שאת מנסה לרשום שייך לחודשים לפני יוני-
והוא לא תינוק פחות מתשעה חודשים
יש מצב שכל הכיתה של שנה שעברה עולה במלואה לשנה מעל
ואז יש 0 מקומות לילדים חדשים.
גם בתינוקיה - הדירוג מתחיל מאחים לממשיכים
זאת אומרת שמשפחות שכבר "בפנים" המעון קודמות לכולם.
+ 10 אחוז נתון לצוות המעון.
משם אם הביקוש תמעון גבוה מאד
אז יתכן מצב שיש 60 הורים שמנסים להרשם על 20 מקומות שנשארו
והדירוג הוא על פי שכר לנפש - כך שאם אתם משפחה "קטנה" למשל
הסיכוי יורד ל-0.
בקיצור אם אמרו לך שהרישום קשה = מן הסתם יש ביקוש גבוה והרבה מדי ממשיכים ואחים לממשיכים.
ואוו תודה רבה לך על ההסבר המפורט
אז לנסות לרשום או ללכת על "בטוח"
שזה אומר מעון שלא קיבלתי עלי כ"כ המלצות.
מעון אתי בע"מ
שני שמות שונים ....או כפר הילדים.
מעון אתישני שמות שונים ....
המעון בדסלר של אדלר
איזה שם הוא?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קג
א לְדָוִד בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:ב בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי וְאַל תִּשְׁכְּחִי כָּל גְּמוּלָיו:ג הַסֹּלֵחַ לְכָל עֲוֹנֵכִי הָרֹפֵא לְכָל תַּחֲלֻאָיְכִי:ד הַגּוֹאֵל מִשַּׁחַת חַיָּיְכִי הַמְעַטְּרֵכִי חֶסֶד וְרַחֲמִים:ה הַמַּשְׂבִּיַע בַּטּוֹב עֶדְיֵךְ תִּתְחַדֵּשׁ כַּנֶּשֶׁר נְעוּרָיְכִי:ו עֹשֵׂה צְדָקוֹת יי וּמִשְׁפָּטִים לְכָל עֲשׁוּקִים:ז יוֹדִיעַ דְּרָכָיו לְמֹשֶׁה לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל עֲלִילוֹתָיו:ח רַחוּם וְחַנּוּן יי אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חָסֶד:ט לֹא לָנֶצַח יָרִיב וְלֹא לְעוֹלָם יִטּוֹר:י לֹא כַחֲטָאֵינוּ עָשָׂה לָנוּ וְלֹא כַעֲוֹנֹתֵינוּ גָּמַל עָלֵינוּ:יא כִּי כִגְבֹהַּ שָׁמַיִם עַל הָאָרֶץ גָּבַר חַסְדּוֹ עַל יְרֵאָיו:יב כִּרְחֹק מִזְרָח מִמַּעֲרָב הִרְחִיק מִמֶּנּוּ אֶת פְּשָׁעֵינוּ:יג כְּרַחֵם אָב עַל בָּנִים רִחַם יי עַל יְרֵאָיו:יד כִּי הוּא יָדַע יִצְרֵנוּ זָכוּר כִּי עָפָר אֲנָחְנוּ:טו אֱנוֹשׁ כֶּחָצִיר יָמָיו כְּצִיץ הַשָּׂדֶה כֵּן יָצִיץ:טז כִּי רוּחַ עָבְרָה בּוֹ וְאֵינֶנּוּ וְלֹא יַכִּירֶנּוּ עוֹד מְקוֹמוֹ:יז וְחֶסֶד יי מֵעוֹלָם וְעַד עוֹלָם עַל יְרֵאָיו וְצִדְקָתוֹ לִבְנֵי בָנִים:יח לְשֹׁמְרֵי בְרִיתוֹ וּלְזֹכְרֵי פִקֻּדָיו לַעֲשׂוֹתָם:יט יי בַּשָּׁמַיִם הֵכִין כִּסְאוֹ וּמַלְכוּתוֹ בַּכֹּל מָשָׁלָה:כ בָּרְכוּ יי מַלְאָכָיו גִּבֹּרֵי כֹחַ עֹשֵׂי דְבָרוֹ לִשְׁמֹעַ בְּקוֹל דְּבָרוֹ:כא בָּרְכוּ יי כָּל צְבָאָיו מְשָׁרְתָיו עֹשֵׂי רְצוֹנוֹ:כב בָּרְכוּ יי כָּל מַעֲשָׂיו בְּכָל מְקֹמוֹת מֶמְשַׁלְתּוֹ בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי: