התייעצות מעבר פעוט למיטה של גדולים

אמיר88

משתמש חדש
אולי יש כאן הורים שיכולים לתת לנו טיפים? הבן שלנו כבר צריך לעבור למיטה של גדולים כי הוא כל הזמן עומד במיטת תינוק וגם מצליח לצאת ממנה, ואני יודע שזה מסוכן ושזה אומר שהוא מוכן למעבר. הבעיה היא שיש לו קשיי הסתגלות ברוב התחומים, ונראה לי שהלילות הראשונים במיטה החדשה יהיו לו (ולנו) ממש קשים - מישהו יכול לתת לנו עצות איך להקל עליו את השינוי הזה? אולי עם בובות חדשות שיהיו איתו במיטה או שירים או משהו כזה? וגם רציתי לדעת אם כדאי לקנות מיטת מעבר כמו אלה שפה https://www.housein.co.il/מיטת-מעבר.asp שהן יותר קטנות ממיטה רגילה? זה יעזור לו להרגיש נוח יותר במיטה החדשה אם היא יותר קטנה או שכבר עדיף לקנות מיטה רגילה? האמת שראיתי שם באתר מיטות ממש חמודות בצורות של חיות - זה יכול לעזור לדעתכם או שהילד לא ישים לב?
 

ג'וניור

משתמש פעיל
עריכה תורנית
המשתמש נחסם
לדעתי אם הוא בגיל שכבר מבין, לקנות מיטת מעבר ולעשות לו מזה 'רעש', כמו לכבוד היומולדת שהוא נהיה גדול וכו', והוא ישן בחדר אחר ואבא ואמא לידו וכו', ועוברים את ההסתגלות
 

A8A8

משתמש פעיל
עריכה תורנית
המשתמש נחסם
מיטת מעבר לדעתי זה בזבוז כסף... לכו על שלישיה מראש, ובמיוחד לילד שקשה לו עם שינויים, תחסכו את השינוי הבא
להתרגל, צריך להיות קצת איתו, לשיר, להגיד שעוד רגע באים, שאם הוא קם הוא חוזר למיטה הראשונה. בגזר ובמקל עד שיתרגל
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה