?קטמון שכונה יפיפיה מגוונת חסידים וליטאים
ממ"ח לא ממש עונה על ההגדרה הנ"ל...חינוך יהודי טהור.
השאלה אם יהדות ותורה נחשב דעות פוליטיות....אני עדיין מנסה להבין מה זה אומר מוסד ממלכתי חרדי מבחינת סגנון. חשוב לי מוסד שהוא בלי פוליטיקה וכל מיני דעות עדתיות מיותרות למיניהן. חינוך יהודי טהור.
ולמה אתם חושבים שמישהו יקבל אותם, אחרי הסגנון הממש לא מיינסטריימי שנחשף פה שכבה אחרי שכבה מההודעותממ"ח לא ממש עונה על ההגדרה הנ"ל...
בכל מקרה של אי היכרות עם המוסדות החרדיים והפוליטיקות הפנימיות (שקיימות בכל מקום, גם אצל דתיים, מהיכרות אישית. אל תשלו את עצמכם שרק בבית יעקב תיתקלו בהן) מומלץ לבוא להתרשם מבתי הספר לפני הרישום, ורק אז לקבל החלטה, וממילא לחשוב על מקום המגורים הרלוונטי.
בהצלחה.
בגלל דיבורים כמו שלך אנשים כמוה כבר חוששים לבוא לבית יעקב, חבל.ולמה אתם חושבים שמישהו יקבל אותם, אחרי הסגנון הממש לא מיינסטריימי שנחשף פה שכבה אחרי שכבה מההודעות
היציאה מרמות בתחב''צ לכיוון העיר קשה בהרבה מנסיעה מרמת שלמה רמות היא ענקית והחלק הגבוה שלה מנותק הרבה יותרמכל כוון ברמות זה לא יותר מ5 דק באוטובוס
התחבורה ברמת שלמה ממש גרועה
לצערנו היום בית יעקב הפך לגוף פוליטי גזעני מאוד ושלא נדבר על סמינרים אז אם מישהו מתקבל בשמחה לבית יעקב זה בית יעקב סוג ב'בגלל דיבורים כמו שלך אנשים כמוה כבר חוששים לבוא לבית יעקב, חבל.
יש ב"ה הרבה בתי יעקב שמקבלים יפה מאוד גם אנשים שהם לא הכי מיינסטרים, וזכותם להיות כאלה.
מכירה המון משפחות לא מיינסטרים מכל מיני בחינות שלומדים בבתי יעקב רגילים לגמרי.לצערנו היום בית יעקב הפך לגוף פוליטי גזעני מאוד ושלא נדבר על סמינרים אז אם מישהו מתקבל בשמחה לבית יעקב זה בית יעקב סוג ב'
אחרי הסגנון הממש לא מיינסטריימי שנחשף פה שכבה אחרי שכבה מההודעות
מכירה המון משפחות לא מיינסטרים
ממשפחה שלי שגרה שם והייתי שם לא מעט....מאיפה הבאת את זה? המון?
תבואי לפה לביקור...
אמנם הישראלים שיש מאוד איכותיים אבל הם כל פעם פחות
בגלל דיבורים כמו שלך אנשים כמוה כבר חוששים לבוא לבית יעקב, חבל.
יש ב"ה הרבה בתי יעקב שמקבלים יפה מאוד גם אנשים שהם לא הכי מיינסטרים, וזכותם להיות כאלה.
זה רק מראה מה הרמה של הבתי יעקב היום, ד' ירחם.מכירה המון משפחות לא מיינסטרים מכל מיני בחינות שלומדים בבתי יעקב רגילים לגמרי.
בעיקר דיברתי על החיידרים ששם זה יותר קשה מבית יעקב, וחוץ מזה מי החליט שטוב למשפחה כזאת בית יעקב שירגישו כל הזמן סוג ד' ושבוחנים אותם באלף עיניים?בגלל דיבורים כמו שלך אנשים כמוה כבר חוששים לבוא לבית יעקב, חבל.
יש ב"ה הרבה בתי יעקב שמקבלים יפה מאוד גם אנשים שהם לא הכי מיינסטרים, וזכותם להיות כאלה.
בית וגןנווה יעקב פחות הסגנון גם מחפשת שיהיה יותר ירושלים ולא במקומות שמצריכים נסיעה ליד הערבים.
יש עוד שכונות מומלצות שפספסתי?
ולמה אתם חושבים שמישהו יקבל אותם, אחרי הסגנון הממש לא מיינסטריימי שנחשף פה שכבה אחרי שכבה מההודעות
בית ספר ביע״ק הוא איזורי, וככזה אין לו הרבה ברירות והוא מקבל את כולם.יש ב"ה הרבה בתי יעקב שמקבלים יפה מאוד גם אנשים שהם לא הכי מיינסטרים, וזכותם להיות כאלה.
(בלת"ק חלקי)כתבתי בשרשור הקודם שהבת שלי עולה לכיתה א ואין לי מושג במוסדות. נתיבותיה היה נשמע לי טוב אבל עדיין מבררת בנושא. אני עדיין מנסה להבין מה זה אומר מוסד ממלכתי חרדי מבחינת סגנון. חשוב לי מוסד שהוא בלי פוליטיקה וכל מיני דעות עדתיות מיותרות למיניהן. חינוך יהודי טהור. תודה רבה על כל העצות זה בהחלט מכוון אותנו.
רק בשביל הרעיון נתיבותיה זה שיטת מונטסורי(בלת"ק חלקי)
מה עם רחביה?
מקום מהמם ורגוע, ממש קרוב למרכז העיר, יפו וכו'..
אם את בקטע של ממלכתי חרדי לבנות- יש בית ספר מצויין, נטול כל מה שפרטת... משפחות מעולות ובנות מעולות וכל המעלות... בית ספר 'אשירה'
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קד
א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ: