עזרה מנויים של חברת גולן טלקום ? . . . אם כן, לחצו כאן

613

משתמש מקצוען
האם ידעתם שיש אפשרות שהודעות התא קולי ישלחו למייל ?

האם אתם חושבים שזה עוזר ולמה ?


מי שמעוניין, יש אפשרות לצרף את המייל - באתר שלהם, בחשבון האישי.

קווי הטלפון שלי / שינויים ופעולות / שירותי טלפון / תא קולי .

https://www.golantelecom.co.il/web/account/login





* מומלץ לעשות פעולות באתר. (כגון עדכון פרטים, החלפת אמצעי תשלום, ניהול הקו ועוד..)

יש מגוון פעולות שאפשר לעשות בלי להמתין לנציג בטלפון...

(יחסוך לכם זמן וכאבי ראש;))



אשמח לתגובתכם.

תודה רבה.
 
נערך לאחרונה ב:

מצוי

משתמש מקצוען
האופציה הזו מוגדרת אצלי
אבל משום אין לי תא קולי כשמתקשרים אלי
 
  • תודה
Reactions: S.D

613

משתמש מקצוען
תודה נחמד אבל בטח זה עולה עוד כסף


בס"ד

כמה שידוע לי

השירות של שליחת הודעות תא קולי למייל - לא כרוך בתשלום.


(אם כן, הם היו מחוייבים לציין זאת באתר.)


אם מישהו בירר בחברה, אשמח לקבל תגובה.


בהצלחה !
 
  • תודה
Reactions: S.D

אלבומים גיגיטליים

משתמש מקצוען
האופציה הזו מוגדרת אצלי
אבל משום אין לי תא קולי כשמתקשרים אלי
כנראה הוצאת והיכנסת את הסים ואז אצל גולן צריך לעדכן הכל מהתחלה. תא קולי, שיחת ועידה ועוד
בס"ד

כמה שידוע לי

השירות של שליחת הודעות תא קולי למייל - לא כרוך בתשלום.


(אם כן, הם היו מחוייבים לציין זאת באתר.)


אם מישהו בירר בחברה, אשמח לקבל תגובה.


בהצלחה !
השירות ללא תשלום יש לי את זה
 
  • תודה
Reactions: S.D

613

משתמש מקצוען
ידוע לכם כמה דקות שיחה החבילה שלכם כוללת ? (אפשר לבדוק בחשבונית של החברה)

במצב כיום, שאנשים משוחחים הרבה מאוד, צריך להזהר לא לחרוג מהחבילה.

נ.ב. אני משתמש בגולן טלקום, וזה כולל 10,000 דקות בחודש !



ברוב החברות יש מספר מיוחד שאליו מתקשרים ושומעים את יתרת הדקות- להלן פירוט לחלק מהחברות:

גולן-
יש להתקשר למספר 0058* , ולאחר בחירת שפה, להקיש 8 ושוב 8- זה מענה קולי לגבי יתרת הדקות.
פרטנר- לחייג *111 ממכשיר הפרטנר.
רמי לוי- אין דרך אחרת מלבד להתקשר לשירות לקוחות, להמתין עד למענה (זה ארוך..) ולברר מול נציג שירות
סלקום- 444*

פרסמו כאן בפורום
 
נערך לאחרונה ב:

מצוי

משתמש מקצוען
ידוע לכם כמה דקות שיחה החבילה שלכם כוללת ? (אפשר לבדוק בחשבונית של החברה)

במצב כיום, שאנשים משוחחים הרבה מאוד, צריך להזהר לא לחרוג מהחבילה.

נ.ב. אני משתמש בגולן טלקום, וזה כולל 10,000 דקות בחודש !



ברוב החברות יש מספר מיוחד שאליו מתקשרים ושומעים את יתרת הדקות- להלן פירוט לחלק מהחברות:

גולן-
יש להתקשר למספר 0058* , ולאחר בחירת שפה, להקיש 8 ושוב 8- זה מענה קולי לגבי יתרת הדקות.
פרטנר- לחייג *111 ממכשיר הפרטנר.
רמי לוי- אין דרך אחרת מלבד להתקשר לשירות לקוחות, להמתין עד למענה (זה ארוך..) ולברר מול נציג שירות
סלקום- 444*

פרסמו כאן בפורום
תודה על העדכון
בגולן טלקום
צריך להקיש את מספר הזהות ו4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום
לפני ה8 השני נראה לי
 

613

משתמש מקצוען
בגולן טלקום, יש תנאים שונים למצטרפים חדשים (עד 10/5)

לתוכנית החיוב 2500 דקות למשך שנתיים, לחץ כאן.


לתוכנית החיוב 5000 דקות למשך שנה, לחץ כאן.

(יש כאלו שהצטרפו בעבר ויש להם חבילה עם יותר דקות, אבל זה כל עוד לא הסתיימה תקופת ההטבה)



* האם ידוע לכם כמה דקות יש בחבילה (במכשיר כשר) בחברות אחרות ?

אשמח אם תעדכנו לתועלת כולם.



אם עוברים את כמות הדקות לחודש, יש חיוב על כל דקה שעשיתם !!!

והתורה חסה על ממונם של ישראל.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה