מלמד/ת בזום? יש למה לחכות!!!!

קילא

משתמש מקצוען
קרדיט לעמוס רבן.

מה מתחדש בזום בחודשים הקרובים?
אתמול זום הודיעה בכנס זומטופיה (אני לא ממציא את זה) על שורה של חידושים שיגיעו אלינו בחודשים הקרובים, הנה עיקרי 7 החידושים הרלוונטים לנו, עם דגשים לנשות ואנשי חינוך:
  1. סידור ישיבה כרקע של מפגש (Immersive scenes)- בקרוב נקבל אפשרות לסדר את הריבועים של הוידאו בפריסה של כיתה או אולם. ראינו את זה לראשונה בטימז של מיקרוסופט.
    מה היתרון לנשות ואנשי חינוך?
    אפשרות קלה יותר לנהל דיון או שיחה עם תלמידים על סמך מקומות ישיבה קבועים.
  2. שיפור למנגנון התגובות הלא מילוליות - נקבל אפשרויות חדשות להגיב באופן לא מילולי על מה שקורה במפגש. למשל: אם נסמן מחיאת כפיים יהיה גם רעש של מחיאת כפיים (מי ביקש רעש ולא קיבל???), ויהיו גם אנימציות כדי להתאים את האפליקציה שנוצרה למבוגרים לעולם הילדים.
    מה היתרון לנשות ואנשי חינוך?
    יצירת חוויה אנושית יותר ואותנטית יותר של שיח בין אנשים אמיתיים במרחב אינטרנטי.
  3. חדר ההמתנה יכלול וידאו של הממתינים - כמו כשיש מישהו בדלת ואנחנו מסתכלים דרך העינית ויש שם מישהו חי, ככה נוכל לראות בוידאו את מי שמחכה בחדר ההמתנה.
    מה היתרון לנשות ואנשי חינוך?
    שיפור ענק לאבטחה של המפגש בזום! לא מסתמכים על וידוא שם המשתמש אלא על אדם/בת אדם בשר ודם.
  4. תקציר האירועים המרכזיים בפגישה (Highlights) - הבטחה גדולה לייצר תקציר של החלקים החשובים בפגישה על ידי בינה מלאכותית. שווה לחכות
    מה היתרון לנשות ואנשי חינוך?
    הקלטה של חצי שעה או שעה מאוד קשה לצפייה חוזרת בגלל שיש הרבה חלקים לא רלוונטיים במפגש לצופה שהפסיד. אם זה יעבוד טוב, השמיים הם הגבול.
  5. שיחות מוצפנות מקצה לקצה - שיפור לאבטחה של השיחות כך שהן יעברו מוצפנות דרך השרתים של זום. כמו בווטסאפ.
    מה היתרון לנשות ואנשי חינוך?
    השיחות מאובטחות יותר כך שלמי שרוצה לעשות רע יש עבודה יותר קשה. מסוג היתרונות שלא רואים, אבל שמחים שיש אותם. יהיה זמין לכל החשבונות, חינמיים ומשלמים.
  6. פלטפורמה לאירועים בתשלום - OnZoom - סוג של יו-טיוב בתשלום שבו משתמשים/ות של זום יכולים ליצור אירועים ציבוריים בתשלום שיימכרו אליהם כרטיסים דרך זום ויופעלו באמצעות זום - מהופעה ועד שיעור אירובי. ואולי אפילו הדרכה על כל מיני כלים טכנולוגיים
    1f609.png

    מה היתרון לנשות ואנשי חינוך?
    מסמן אבולוציה עתידית אפשרית ללמידה - מפיתוח מקצועי בפסגות, קורסים מקצועיים ועד מיקרו-תארים. שוברים את הקירות!
  7. אינטגרציה של אפליקציות חיצוניות - Zapps (מי עושה להם קופי???) - בשעה טובה ומוצלחת, נוכל להשתמש באפליקציות חיצוניות בתוך המפגש בצורה קצת יותר מודרניות משיתוף מסך! עם ההשקה יהיו כבר 25 אפליקציות אפשריות (Zapps, כן?) בהן דרופבוקס, קהוט!, Mural, Slido ובתקווה שעוד רבות וטובות בהמשך
    מה היתרון לנשות ואנשי חינוך?
    זום היא אפליקציה לשיחות וידאו. אף אחד לא מלמד בזום. אנחנו רק מקיימים שיחה בוידאו בזום במליאה ובקבוצות, ומשתמשים במקביל באפליקציות חיצוניות ללמידה: מצגת, לוח שיתופי, כלי דיון והערכה, כתיבה שיתופית ועוד ועוד. עשינו את זה על ידי שיתוף מסך באופן פרימיטיבי לחלוטין. ועכשיו האפליקציות ישולבו בתוך זום. וואוו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה