בעזהי"ת
שלום וברכה.
למה אומרים "מלאכה שאינה צריכה לגופה" ולא "שאינו צריך לגופה"? הרי הבן אדם הוא זה שצריך או לא צריך. המלאכה לא צריכה כלום, היא מבסוטה תמיד.
האם הכוונה היא תמיד "שאינה נצרכת לגופה" בסביל? ואז זה דומה למשקל הארמי, ש"קְטִילָא" הוא קל סביל.
(נו לאן חגי חותר? מה הקונספירציה הפעם? שאולי מזמן מזמן היו ר"ת "מלאכה שא"צ לגופה" ואיזה מעתיק פתח אותם ל"שאינה צריכה")
שלום וברכה.
למה אומרים "מלאכה שאינה צריכה לגופה" ולא "שאינו צריך לגופה"? הרי הבן אדם הוא זה שצריך או לא צריך. המלאכה לא צריכה כלום, היא מבסוטה תמיד.
האם הכוונה היא תמיד "שאינה נצרכת לגופה" בסביל? ואז זה דומה למשקל הארמי, ש"קְטִילָא" הוא קל סביל.
(נו לאן חגי חותר? מה הקונספירציה הפעם? שאולי מזמן מזמן היו ר"ת "מלאכה שא"צ לגופה" ואיזה מעתיק פתח אותם ל"שאינה צריכה")