מכירות את זה שאת נכנסת לכיתה ולא מצליחה להוציא מילה . אמלה מה עושים

דסי 1

משתמש צעיר
עברתי כאן על אשכול של משמעת אך עדיין לא נתן לי בדיוק מענה . התגובות יותר היו תהיי סמכותית , בטוחה יותר בעצמך
רגע אני רוצה לפשט את זה למילים ברורות יותר
לדוגמא אני נכנסת לכיתה גבוהה (ח) ואין עם מי לדבר על כל מילה שלי י שעשרות תגובות מהתלמידות שמגיע לויכוחים שמגיע לצחוקים שמגיע לחוצפות , המורה מנסה להשליט סדר אבל אני מוצאת את עצמי מדברת לעצמי מרוב הרעש .במקרה כזה מה תציעו לעשות (במילים , במעשים ,לא בסיסמאות ומשפטים יפים , האם מכתבים להורים , זימון הורים מ הבדיוק
אנחנו בתחילתה של השנה ואני רוצה כבר מעכשיו להשליט סדר בכיתה הזאת.
 

מחזיק מפתחות

משתמש מקצוען
זה ממש לא כללים ברורים, זה להיות סמכותית מבפנים.
כלומר שתרגישי בטוחה בעצמך, בתפקיד, במקצוע ובמה שאת רוצה מתלמידותיך. ובאמת תרגישי בטוחה.
זו עבודה פנימית.
בכל אופן, בתחילת שנה זה הרושם הראשוני. את נכנסת לכיתה, מבקשת לשבת, בלי הרבה חיוכים, מסבירה את הכללים בצורה רצינית, תתחילי בקשוח ואחרי שיכירו אותך יותר תתחילי להראות את הצד החמוד שלך:)
אני נכנסת כל שנה לכיתות מאד מאתגרות בתיכון והרושם הראשוני שלהן זה "איזה מורה קשוחה" אני דורשת מאד למידה, בחנים, עבודות כיתה ולא מוותרת. אבל אחרי תקופה שכבר קלטו שאני רוצה בטובתן ואני כבר שוחה בכיתה אני יכולה להיות גמישה יותר, נחמדה יותר ובכל שנה לתלמידות מאד קשה כשאני עוזבת אותן.
תדעי שתלמידות צריכות גבולות. צריכות מקצועיות.
 

מחזיק מפתחות

משתמש מקצוען
ועוד משהו אם ביקשת מעשים-
אני לא מאמינה בזימוני הורים וכו'.
פשוט לא מאמינה בדרך הזו.
אלא אם כן מדובר בסוג אחר של מוסד ובמקובלויות שיש בכל מוסד.
ולא סיפרת האם את מחנכת או מקצועית, זה מאד משמעותי.
 

גרעין

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
טיפ שעובד בכל מקום בעז"ה
אין לשאול שאלות רטוריות, ושאלות בכלל..
לדוגמא - על מה אתן מדברות? מה את עושה? וכד'
אלא לתת הוראה ברורה הפסקנה לפטפט!. ואם הן בכל זאת עונות לחזור על אותו משפט עד שהתשובה שלהן דועכת.
 

בוקרה

משתמש חדש
בהצלחההה מאמינים בך
תדעי שאנחנו מאחורייך כל הזמן הזה❤❤
 

בוקרה

משתמש חדש
עברתי כאן על אשכול של משמעת אך עדיין לא נתן לי בדיוק מענה . התגובות יותר היו תהיי סמכותית , בטוחה יותר בעצמך
רגע אני רוצה לפשט את זה למילים ברורות יותר
לדוגמא אני נכנסת לכיתה גבוהה (ח) ואין עם מי לדבר על כל מילה שלי י שעשרות תגובות מהתלמידות שמגיע לויכוחים שמגיע לצחוקים שמגיע לחוצפות , המורה מנסה להשליט סדר אבל אני מוצאת את עצמי מדברת לעצמי מרוב הרעש .במקרה כזה מה תציעו לעשות (במילים , במעשים ,לא בסיסמאות ומשפטים יפים , האם מכתבים להורים , זימון הורים מ הבדיוק
אנחנו בתחילתה של השנה ואני רוצה כבר מעכשיו להשליט סדר בכיתה הזאת.
מאיפה את??
 
הסוד במשמעת הוא עקביות עקביות ועוד'פם... עקביות!!!!
אמרת משהו - אל תתני להם לבלבל אותך, תמשיכי לעמוד על שלך! רק את מחליטה כאן!
ועד משהו- דברי הכי פשוט שיש. תני הוראות ברורות שלא נותנות פתח מילוט.
לא ציני, לא מפולסף ("המורההההה, מה עשיתי???" "דיברת/התעסקת/ אכלת וגו'!!!", ולא כפי שפשט המנהג -
"תחשבי לבד..." -משום מה בנושאים הללו המחשבה שלהם נודדת הרחק...)
וכמובן "גם זה יעבור" ...
 

פנינה 99

משתמש סופר מקצוען
קריאת שמות וסימון ביומן בפתחו של שיעור.
להיעזר בלוח גם להוראות וכללים.
עם עדיפות לגיוון בצבעים(כותרות,הסבר).
למנות תלמידה ליד הלוח לסימון בנות שענו תשובה,סיימו משימה,(הדגשת הטוב).
לא להתווכח עם תלמידות לעיני הכיתה -בכל מקרה הן מנצחות.
"בקשתי שתצאי מהכיתה,תניחי משהו על השולחן שלי וכו'..."
לא נשמעה -"הדבר יטופל אחרי השיעור" וזהו.
לא לצעוק - אם יש רעש להנמיך את הקול ולדבר אפילו לשתי בנות...
הצלחה רבה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה