מידע שימושי מי רוצה להרדם במוצ"ש?

אהרןאהרן

משתמש פעיל
כואב לי לראות שכל מוצ"ש ישנה התכתבות אינטנסיבית בין חברי הפורום העוסקת בסוגיית נדודי השינה במוצ"ש. לכן נראה לי, שנתחיל לנסות פתרונות, כגון שנקבל על עצמנו למעט למינימום ההכרחי את החשיפה למסכים, שכידוע תאורת המסך הינה תאורת לד, הממורכזת לעין המתבונן במסך. אני יודע שזה לא קל, ביחוד בתקופה מעניינת ומסקרנת כגון זו שאנו מצויים בה, וישר לאחר ההבדלה יש סקרנות טבעית לדעת מה קרה בעשרים ושש שעות האחרונות בארץ ובעולם. אך חשיפה כזאת לאחר הפסקה של יותר מעשרים וארבע שעות, בתוספת העיניין שאנו מגלים במלל הנכתב, משגע לנו את המח, וגורם לערנות מוגברת.
 

שרה שרם צילומותק

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
הגדרות->תאורת לילה(חיפוש)
ואז הפעל.
אפשר לקבוע שזה יהיה בשעות אוטומטיות ולכוון את העוצמה.
תודה .........
וגם לא להישאר עד השעות המאוחרות של הלילה ערים מול המסכים... ;) ;) ;) ;) :p:p:p:p:p
 

אהרןאהרן

משתמש פעיל
כמו שציינתי, מעבר להשפעת התאורה על חוסר היכולת להרדם, ישנו גם השפעה שניה והיא שעצם האינפורמציה בנושאים שאנו בעלי עניין, כגון אם יהיה סגר, כמה חולים התווספו בסופ"ש וכו', שזורמת למוחינו, מטרידות את מחשבתינו וגורמות לעירנות. לכן אני חושב שאפשר לנסות מוצ"ש אחת פשוט למעט עד למינימום ההכרחי את השימוש במסכים.
 

אהרןאהרן

משתמש פעיל
אתה אמיתי?
וביום חול אחרי 8 שעות חשיפה למסכים- אז זה כבר מתחיל לעייף?
הטיפ הכי הגיוני הוא להוריד בשעות של השינה בשבת בצהריים
אמיתי לגמרי, אני לא רובוט.... ;)
אני חושב שחשיפה מרוכזת לאחר עשרים וחמש שעות של חוסר חשיפה השפעתו חזקה לאומת חשיפה יומיומית רגילה. בכל מקרה שווה בדיקה, הכי הרבה נרוויח זמן איכות עם המשפחה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה