היה לי היום תקלה עם לקוח, אשמח לשמוע מנסיון המונחים בתחום מי צריך לשלם
לקוח ביקש השבוע הצעת מחיר להדפסת הזמנת גלויה, נתתי הצעת מחיר לגודל 12*16 ס"מ
היום הוא שלח מייל חדש - לא בשרשור מייל קודם, עם קובץ PDF בגודל 10*15 לא כתב גודל רק צירף קובץ ושאל כמה עולה.
עובד אחר אצלי שלא ידע מההתכתבות הקודמת, נתן הצעת מחיר לפי הקובץ שצורף, התקבל אישור והדפיס.
הלקוח בא לקחת ונדהם. אומר שלא אשם, הוא ביקש מהגרפיקאית שלו לעצב גלויה (לא כתב לה גודל מדויק) הוא לא יודע לבדוק מידות ב-PDF.
וטוען שהיה עלינו לבדוק את הגודל.
אמרתי לו שהוא שלח במייל חדש, בלי אזכור להתכתבות קודמת ולא היה עלינו לבדוק גודל, קיבלנו קובץ והדפסנו כמות שהוא.
מי צריך לספוג הדפסה נוספת בגודל הנכון?
לקוח ביקש השבוע הצעת מחיר להדפסת הזמנת גלויה, נתתי הצעת מחיר לגודל 12*16 ס"מ
היום הוא שלח מייל חדש - לא בשרשור מייל קודם, עם קובץ PDF בגודל 10*15 לא כתב גודל רק צירף קובץ ושאל כמה עולה.
עובד אחר אצלי שלא ידע מההתכתבות הקודמת, נתן הצעת מחיר לפי הקובץ שצורף, התקבל אישור והדפיס.
הלקוח בא לקחת ונדהם. אומר שלא אשם, הוא ביקש מהגרפיקאית שלו לעצב גלויה (לא כתב לה גודל מדויק) הוא לא יודע לבדוק מידות ב-PDF.
וטוען שהיה עלינו לבדוק את הגודל.
אמרתי לו שהוא שלח במייל חדש, בלי אזכור להתכתבות קודמת ולא היה עלינו לבדוק גודל, קיבלנו קובץ והדפסנו כמות שהוא.
מי צריך לספוג הדפסה נוספת בגודל הנכון?