מי עומד מאחורי 'המבשר'?

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מי המקצוענים המלווים, יועצים, אנשי שיווק, איסטרטגים, מעצבי התבנית, וכדו' וכו'
[לא יועצי חצר\חברים]
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
אברהם רכטשפר
 

בנים

משתמש צעיר
למה אתה יוצא מכלל הנחה שיש כאלו בכלל?
 

פינוקיו

משתמש צעיר
גם אני לא חושב שיש לו יועצים על אמת.
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
כאן תם הדיון. עוד לפני שהוא באמת התחיל.
בבקשה לא להשמיץ, לא את המבשר ולא את המודיע.

גם אם יש ביקורת, אפשר לכתוב אותה בלי להשמיץ, בטון מכובד וראוי.
תגובות בסגנון "ציפינו ליותר" או בסגנון, בלי לפרט מדוע ובטון מזלזל - ימחקו לאלתר.

תודה על שיתוף הפעולה.

המבשר בידידות,
חוצניק.
 

בנים

משתמש צעיר
חוצניק

לצורך האובייקטיביות הייתי מציע לך לחתום דבריך ב-"המודיע בשורותיו בידידות, והתוקע יתד נאמנה".

"המבשר בידידות" זה קצת חד צדדי...

אה. תודה. שכחתי...
 

cmyk

משתמש צעיר
חיים קליגר, מאנשי השיווק.
 

אביגדורית

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אנסה להיות אובייקטיבי
אולי אם אמעט בכתיבה כך יהיה.

:)

1. לא עושים פרסומת למבצע למנויים בחינם בעמוד ראשון בגדול.
2. לא מפרסמים חברים על משהו שלא יודע אם קיים בעמוד ראשון בגדול.
3. לא מפרסמים אותו פרסומת פעמיים באותו עיתון כמה ימים ברצף אם אין מה לפרסם.

יש עוד הערות כמובן, אבל התייחסתי רק לחלק הפרסומי.

מקווה שנשמעתי אובייקטיבי.
אם לא, ניתן לערוך/למחוק בכיף.
 

הרשל'ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מודה באשמה, הייתה לי בוהן בעניין.
 

דואר

משתמש צעיר
משום מה בלי כוונה להשמיץ האף שלהם גבוה, והם לוקחים מחירים אסטרונומיים יחסית לעיתון חדש שספק בכלל אם יש לו השפעה כרגע.

וכך, לא פלא שחוזרים על אותם פרסומות יומיים ואף יותר.

לתשומת לב לכל מי שיש לו יד בעניין "היועצים", תעדכנו אותם לטובתם!
 

איש קטן

משתמש צעיר
לגבי המחירים, הם מתגמשים כידוע לי.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
תגידו, למי שאין עדיין נסיון לא מגיע שיהיה לו? כואב לי הלב על הזלזול בכשרונות שאין להם עודף פרוטקציה, לפעמים הם שוים הרבה יותר מכל אלו שיש להם, שלא לדבר על כך שהם מוכנים להשקיע הרבה יותר מעצמם כדי להוכיח את עצמם.
 

איש קטן

משתמש צעיר
כל מבוגר היה פעם תינוק.
כל מקצוען היה פעם מתמחה.
כל מעצב היה פעם מקשקש.
כל פרסומאי היה פעם פטפטן.
 

תוסס

משתמש פעיל
נכון
אבל כש...
כל תינוק גדל לבוגר
כל מתמחה נהיה מקצוען
כל מקשקש הופך למעצב
וכל פטפטן מתמתג כפרסומאי

זה לא מבשר טוב...
 

אישאשכולות

משתמש צעיר
הסיבה ה-י-ח-י-ד-ה שהעיתון ראה כבר אור, היא כי הציבור לחץ. אברומי רכטשפר לא נולד אתמול, אבל לא היתה לו ברירה. אם מצבת אלפי המנויים תימשך ותתגבר, יש בהחלט סיכוי להרבה יותר. איכותי יותר. "עיתון" יותר.

א"א, שלגמרי מהצד.
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
נכתב ע"י דואר;210540:
משום מה בלי כוונה להשמיץ האף שלהם גבוה, והם לוקחים מחירים אסטרונומיים יחסית לעיתון חדש שספק בכלל אם יש לו השפעה כרגע.


דווקא בגלל שהוא עיתון חדש הוא זוכה לאחוזי רייטינג גבוהים (בהתחלה אנשים משני הצדדים משווים ובודקים ותוך כדי גם...) 5000 מנויים להתחלה זה לא נקרא קהל יעד.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כך מתחילים. לכל התחלה יש נקודה מסויימת.











ומשם אפשר תמיד לעלות או לרדת.
 

רונן

משתמש רשום
פרסום וקופי
במילה אחת : פרוש

בשתי מילים : מאיר פרוש
 

PICARDB

משתמש רשום
1. לא עושים פרסומת למבצע למנויים בחינם בעמוד ראשון בגדול.
המבצע של 50 אחוז הנחה למנויים אינו אלא 25 אחוז
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  10  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה