כמה מילים
'ברנשטיין' הוא מותג איכותי, ותיק ומוכר, של משחות לשיקום וחידוש העור.
משחות הפלא הידועות של 'ברנשטיין' נרקחו עם השנים, לאחר הכרות מעמיקה עם תחום
ריפוי העור, לימוד וחקירה.
במשך שנים ארוכות סייעו המשחות היעילות והמפורסמות למאות אנשים להגיע לריפוי והחלמה של העור בס"ד.
עכשיו, 'ברנשטיין' יוצאים בהשקה מחודשת וממותגת של המשחות,
מתוך מטרה להרחיב את קהל היעד עד לפריסה ארצית, ולסייע לעוד אלפי אנשים שמחפשים בדיוק את המוצר הזה...
מניע המיתוג
המשחות יעילות והלקוחות מרוצים מאוד מהתוצאות ומהריפוי, אך כרגע הן אינן מפורסמות ומוכרות מספיק,
מה שמונע מקהל היעד הספציפי שמחפש בדיוק מוצר כזה - להכיר אותן.
מה שעוד, המוצרים כבר קיימים ומוכחים ב"ה, וחבל שהמכירות מצטמצמות למעגל כה קטן, כאשר ניתן להגיע לתפוצה רחבה בהרבה.
ישנם לקוחות רבים, שבשבילם זה לא מותרות אלא צורך חיוני ונחוץ, זהו מוצר הכרחי ויעיל למצב של סבל, בקושי תפקודי / בריאותי.
המטרה
ליצור מותג משחות מפורסם ומוכר, עם לוגו מכובד ואריזות מעוצבות ומרשימות, להכניס את המותג למודעות הציבור, ולהגיע לקהלי יעד נרחבים בכל הארץ. כמובן שתהיינה נקודות מכירה בערים שונות בפריסה ארצית.
קהל היעד
אנשים הסובלים מכוויות, צלקות, וכן משחה ייעודית ליולדות.
מאפייני העסק
איכותיות | אמינות, אחריות | רוגע | בינלאומיות | מומחיות, ידע, מקצועיות | שירות | בריאות, טבע | הטבה, הקלה, סיוע
הערכים שמובילים את העסק
המוצר ייחודי, ומוכיח כמעט 100% הצלחה. יש לו ביקוש רחב.
הבטחת המותג
הקלה על הכאב, סיוע קוסמטי , הכוונה פרטנית ואינדיבידואלית לקושי הספציפי.
בהתאם לבריף, עיצבתי 3 לוגואים בשלושה סגנונות שונים:
לוגו #1
מאפייני הלוגו
לוגוטייפ מודרני, מינימליסטי וטרנדי.
סגנון הלוגו מתאים למותג יוקרתי ומרשים בניחוח בינלאומי.
בלוגו שם המותג 'ברנשטיין' נכתב בפונט סריפי עם סיומות עגולות,
כאשר נוצרים חיבורים מיוחדים ואלגנטיים בין כמה אותיות.
החיבורים מעניקים ללוגו זרימה אופיינית וטבעית, מעין כתב מחובר.
הלוגו מבדל וזכיר מאוד בשל החיבורים הטנרדיים.
יש לו אמירה יצירתית ושונה, עם פאנץ' ייחודי.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - איכות, מקצועיות, ידע, אמינות, מומחיות, בינלאומיות.
החיבורים הרכים והעדינים - ליווי אישי, תמיכה במצב של סבל, אמפתיה.
מראהו הכללי של הלוגו - מעין 'קסם' שנוצר כאן, ריפוי, הטבה והחלמה.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס טורקיז עדין המאזכר את תחום הרפואה. מעניק תחושת
שלווה, רוגע והטבה.
צבע הפונט שחור, נותן את היציבות המסחרית, הרושם האיכותי והיוקרה.
לוגו #2
מאפייני הלוגו
לוגו נקי, חדשני וטרנדי, בנגיעה קסומה ומלטפת.
בלוגו 2 מרכיבים:
שם המותג 'ברנשטיין' בפונט קלאסי בינלאומי בריווח ניכר, התואם
לתחום הרפואה והקוסמטיקה, עם נגיעה ייחודית של שבירה קלה, מכוונת
ומדוייקת באותיות, מה שהופך אותו לזכיר ושונה יותר.
מעל הלוגו איקון מינימליסטי של כעין 'טיפה' המגיעה מלמעלה בקו ישר,
ואוטוטו נוחתת רכות על הלוגו... ויוצרת קסם מורגש של רכות ונעימות.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - חדשנות, מקצועיות, בינלאומיות, אחריות.
הטיפה - תכשיר רפואי, נגיעה של קסם, התאמה מדוייקת, רוגע, טבע.
סגנון הלוגו - נקיון, סבלנות, ריפוי.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס ורוד אפרסקי, נותן תחושת פריחה, ריפוי, החלמה ושמחה.
צבע הפונט לבן, מעניק איזון, רוגע, שקט.
לוגו #3
מאפייני הלוגו
לוגו מינימליסטי מאוד, ישר, מדוייק ומאוזן.
בלוגו מופיע שם המותג 'ברנשטיין' באותיות דקיקות, במינימליזם מיוחד, כאשר
האותיות קטועות בצורה בולטת ומורכבות ממינימום של קווים, אך עדיין מצליחות
לסמל את האות הנדרשת.
הסגנון הקטוע מייחד ומבדל מאוד את הלוגו, ומעניק לו ערך מוסף בכך שיוצר
בלב הצופה תחושת הנאה מכך ש'פיצח' מה כתוב כאן, על אף הקטיעה המרובה...
בנוסף, מופיע באמצעו של הלוגו מעין 'עלה' באותו סגנון נקי ומינימלי, כאשר הוא
נראה כהמשך האות N הקטועה שתחתיו.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - מקצועיות, אחריות, דיוק, אמינות.
העלה - טבע, ריפוי, ליטוף, רעננות, צמיחה, התחדשות, שיקום.
מראהו הכללי של הלוגו - סטריליות, שלווה, חדשנות, בינלאומיות, ידע, חכמה.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס ירוק בהיר וקריר, מאפיין צבע של ריפוי, החלמה וצמיחה מחודשת.
צבע הפונט לבן, מעניק איזון, אמינות, שלווה, שקט.
ברנשטיין בחרו את הלוגו הראשון.
אבל מאוד אהבו גם את את הטיפה של הלוגו השני....
לכן החלטנו לנסות לשלב אותה בשפה העיצובית.
הלוגו הסופי >
עברנו לעיצוב האריזות היוקרתיות.
המשחה מגיעה בתוך צנצנת זכוכית מרשימה, על ההקף שלה מודבקת מדבקה האמורה לכלול המווון טקסטים, ועדיין להראות טוב
הצנצנת יושבת בתוך שקע ייעודי בקופסת הקרטון שאמורה להיות מעוצבת בהתאם.
כרגע הכנו אריזות עבור 4 משחות שונות, כאשר לכל סוג אייקון משלו, המופיע על הטיפה המדוברת
1. משחת NATURAL
2. משחת פנים - FACE SKIN
3. משחה ליולדות - MOM
4. משחת ZIPPER
מוצר נוסף -
שמן VF למוהלים
ומדבקות למכסי הצנצנות...
כרטיס ביקור
מודעות -
רצינו לשלב עוד צבע. הטורקיז והלבן מדי פסטורליים ומושלמים ביחד.
צריך משהו שצורח הצילווו.....
צבע יותר בולט, שיהיה קצת כואב - - -
ועדיין, לא להגיע למצב של מודעה לא נעימה.
אז נגיעה קטנה של צבע אדום, לא רווי מאוד.
שיעקצץ, אבל ממש קצת
ומודעה ייעודית ליולדות (למגזינים הפונים לנשים)
ולקינוח - חתימה מונפשת למייל ...
היה כיף.
לקוחות מדהימים, ומוצר פלאים שמסייע להמווון אנשים...
נהניתי מכל רגע.
'ברנשטיין' הוא מותג איכותי, ותיק ומוכר, של משחות לשיקום וחידוש העור.
משחות הפלא הידועות של 'ברנשטיין' נרקחו עם השנים, לאחר הכרות מעמיקה עם תחום
ריפוי העור, לימוד וחקירה.
במשך שנים ארוכות סייעו המשחות היעילות והמפורסמות למאות אנשים להגיע לריפוי והחלמה של העור בס"ד.
עכשיו, 'ברנשטיין' יוצאים בהשקה מחודשת וממותגת של המשחות,
מתוך מטרה להרחיב את קהל היעד עד לפריסה ארצית, ולסייע לעוד אלפי אנשים שמחפשים בדיוק את המוצר הזה...
מניע המיתוג
המשחות יעילות והלקוחות מרוצים מאוד מהתוצאות ומהריפוי, אך כרגע הן אינן מפורסמות ומוכרות מספיק,
מה שמונע מקהל היעד הספציפי שמחפש בדיוק מוצר כזה - להכיר אותן.
מה שעוד, המוצרים כבר קיימים ומוכחים ב"ה, וחבל שהמכירות מצטמצמות למעגל כה קטן, כאשר ניתן להגיע לתפוצה רחבה בהרבה.
ישנם לקוחות רבים, שבשבילם זה לא מותרות אלא צורך חיוני ונחוץ, זהו מוצר הכרחי ויעיל למצב של סבל, בקושי תפקודי / בריאותי.
המטרה
ליצור מותג משחות מפורסם ומוכר, עם לוגו מכובד ואריזות מעוצבות ומרשימות, להכניס את המותג למודעות הציבור, ולהגיע לקהלי יעד נרחבים בכל הארץ. כמובן שתהיינה נקודות מכירה בערים שונות בפריסה ארצית.
קהל היעד
אנשים הסובלים מכוויות, צלקות, וכן משחה ייעודית ליולדות.
מאפייני העסק
איכותיות | אמינות, אחריות | רוגע | בינלאומיות | מומחיות, ידע, מקצועיות | שירות | בריאות, טבע | הטבה, הקלה, סיוע
הערכים שמובילים את העסק
- מענה אישי
- ייעוץ והכוונה טלפונית
- אמינות ומקצועיות
- לקיחת אחריות
- תמיכה בלקוח שמגיע במצב של סבל
- חומרים טבעיים בלבד
המוצר ייחודי, ומוכיח כמעט 100% הצלחה. יש לו ביקוש רחב.
הבטחת המותג
הקלה על הכאב, סיוע קוסמטי , הכוונה פרטנית ואינדיבידואלית לקושי הספציפי.
בהתאם לבריף, עיצבתי 3 לוגואים בשלושה סגנונות שונים:
לוגו #1
מאפייני הלוגו
לוגוטייפ מודרני, מינימליסטי וטרנדי.
סגנון הלוגו מתאים למותג יוקרתי ומרשים בניחוח בינלאומי.
בלוגו שם המותג 'ברנשטיין' נכתב בפונט סריפי עם סיומות עגולות,
כאשר נוצרים חיבורים מיוחדים ואלגנטיים בין כמה אותיות.
החיבורים מעניקים ללוגו זרימה אופיינית וטבעית, מעין כתב מחובר.
הלוגו מבדל וזכיר מאוד בשל החיבורים הטנרדיים.
יש לו אמירה יצירתית ושונה, עם פאנץ' ייחודי.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - איכות, מקצועיות, ידע, אמינות, מומחיות, בינלאומיות.
החיבורים הרכים והעדינים - ליווי אישי, תמיכה במצב של סבל, אמפתיה.
מראהו הכללי של הלוגו - מעין 'קסם' שנוצר כאן, ריפוי, הטבה והחלמה.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס טורקיז עדין המאזכר את תחום הרפואה. מעניק תחושת
שלווה, רוגע והטבה.
צבע הפונט שחור, נותן את היציבות המסחרית, הרושם האיכותי והיוקרה.
לוגו #2
מאפייני הלוגו
לוגו נקי, חדשני וטרנדי, בנגיעה קסומה ומלטפת.
בלוגו 2 מרכיבים:
שם המותג 'ברנשטיין' בפונט קלאסי בינלאומי בריווח ניכר, התואם
לתחום הרפואה והקוסמטיקה, עם נגיעה ייחודית של שבירה קלה, מכוונת
ומדוייקת באותיות, מה שהופך אותו לזכיר ושונה יותר.
מעל הלוגו איקון מינימליסטי של כעין 'טיפה' המגיעה מלמעלה בקו ישר,
ואוטוטו נוחתת רכות על הלוגו... ויוצרת קסם מורגש של רכות ונעימות.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - חדשנות, מקצועיות, בינלאומיות, אחריות.
הטיפה - תכשיר רפואי, נגיעה של קסם, התאמה מדוייקת, רוגע, טבע.
סגנון הלוגו - נקיון, סבלנות, ריפוי.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס ורוד אפרסקי, נותן תחושת פריחה, ריפוי, החלמה ושמחה.
צבע הפונט לבן, מעניק איזון, רוגע, שקט.
לוגו #3
מאפייני הלוגו
לוגו מינימליסטי מאוד, ישר, מדוייק ומאוזן.
בלוגו מופיע שם המותג 'ברנשטיין' באותיות דקיקות, במינימליזם מיוחד, כאשר
האותיות קטועות בצורה בולטת ומורכבות ממינימום של קווים, אך עדיין מצליחות
לסמל את האות הנדרשת.
הסגנון הקטוע מייחד ומבדל מאוד את הלוגו, ומעניק לו ערך מוסף בכך שיוצר
בלב הצופה תחושת הנאה מכך ש'פיצח' מה כתוב כאן, על אף הקטיעה המרובה...
בנוסף, מופיע באמצעו של הלוגו מעין 'עלה' באותו סגנון נקי ומינימלי, כאשר הוא
נראה כהמשך האות N הקטועה שתחתיו.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - מקצועיות, אחריות, דיוק, אמינות.
העלה - טבע, ריפוי, ליטוף, רעננות, צמיחה, התחדשות, שיקום.
מראהו הכללי של הלוגו - סטריליות, שלווה, חדשנות, בינלאומיות, ידע, חכמה.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס ירוק בהיר וקריר, מאפיין צבע של ריפוי, החלמה וצמיחה מחודשת.
צבע הפונט לבן, מעניק איזון, אמינות, שלווה, שקט.
ברנשטיין בחרו את הלוגו הראשון.
אבל מאוד אהבו גם את את הטיפה של הלוגו השני....
לכן החלטנו לנסות לשלב אותה בשפה העיצובית.
הלוגו הסופי >
עברנו לעיצוב האריזות היוקרתיות.
המשחה מגיעה בתוך צנצנת זכוכית מרשימה, על ההקף שלה מודבקת מדבקה האמורה לכלול המווון טקסטים, ועדיין להראות טוב
הצנצנת יושבת בתוך שקע ייעודי בקופסת הקרטון שאמורה להיות מעוצבת בהתאם.
כרגע הכנו אריזות עבור 4 משחות שונות, כאשר לכל סוג אייקון משלו, המופיע על הטיפה המדוברת
1. משחת NATURAL
2. משחת פנים - FACE SKIN
3. משחה ליולדות - MOM
4. משחת ZIPPER
מוצר נוסף -
שמן VF למוהלים
ומדבקות למכסי הצנצנות...
כרטיס ביקור
מודעות -
רצינו לשלב עוד צבע. הטורקיז והלבן מדי פסטורליים ומושלמים ביחד.
צריך משהו שצורח הצילווו.....
צבע יותר בולט, שיהיה קצת כואב - - -
ועדיין, לא להגיע למצב של מודעה לא נעימה.
אז נגיעה קטנה של צבע אדום, לא רווי מאוד.
שיעקצץ, אבל ממש קצת
ומודעה ייעודית ליולדות (למגזינים הפונים לנשים)
ולקינוח - חתימה מונפשת למייל ...
היה כיף.
לקוחות מדהימים, ומוצר פלאים שמסייע להמווון אנשים...
נהניתי מכל רגע.