חו"ד מיתוג > BERENSTEIN > שיקום העור

גולדי שטינמץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
כמה מילים
'ברנשטיין' הוא מותג איכותי, ותיק ומוכר, של משחות לשיקום וחידוש העור.
משחות הפלא הידועות של 'ברנשטיין' נרקחו עם השנים, לאחר הכרות מעמיקה עם תחום
ריפוי העור, לימוד וחקירה.
במשך שנים ארוכות סייעו המשחות היעילות והמפורסמות למאות אנשים להגיע לריפוי והחלמה של העור בס"ד.
עכשיו, 'ברנשטיין' יוצאים בהשקה מחודשת וממותגת של המשחות,
מתוך מטרה להרחיב את קהל היעד עד לפריסה ארצית, ולסייע לעוד אלפי אנשים שמחפשים בדיוק את המוצר הזה...

מניע המיתוג
המשחות יעילות והלקוחות מרוצים מאוד מהתוצאות ומהריפוי, אך כרגע הן אינן מפורסמות ומוכרות מספיק,
מה שמונע מקהל היעד הספציפי שמחפש בדיוק מוצר כזה - להכיר אותן.
מה שעוד, המוצרים כבר קיימים ומוכחים ב"ה, וחבל שהמכירות מצטמצמות למעגל כה קטן, כאשר ניתן להגיע לתפוצה רחבה בהרבה.
ישנם לקוחות רבים, שבשבילם זה לא מותרות אלא צורך חיוני ונחוץ, זהו מוצר הכרחי ויעיל למצב של סבל, בקושי תפקודי / בריאותי.

המטרה
ליצור מותג משחות מפורסם ומוכר, עם לוגו מכובד ואריזות מעוצבות ומרשימות, להכניס את המותג למודעות הציבור, ולהגיע לקהלי יעד נרחבים בכל הארץ. כמובן שתהיינה נקודות מכירה בערים שונות בפריסה ארצית.

קהל היעד
אנשים הסובלים מכוויות, צלקות, וכן משחה ייעודית ליולדות.

מאפייני העסק
איכותיות | אמינות, אחריות | רוגע | בינלאומיות | מומחיות, ידע, מקצועיות | שירות | בריאות, טבע | הטבה, הקלה, סיוע

הערכים שמובילים את העסק
  • מענה אישי
  • ייעוץ והכוונה טלפונית
  • אמינות ומקצועיות
  • לקיחת אחריות
  • תמיכה בלקוח שמגיע במצב של סבל
  • חומרים טבעיים בלבד
בידול
המוצר ייחודי, ומוכיח כמעט 100% הצלחה. יש לו ביקוש רחב.

הבטחת המותג
הקלה על הכאב, סיוע קוסמטי , הכוונה פרטנית ואינדיבידואלית לקושי הספציפי.

בהתאם לבריף, עיצבתי 3 לוגואים בשלושה סגנונות שונים:

לוגו #1
1618517536910.png

1618517546787.png


מאפייני הלוגו

לוגוטייפ מודרני, מינימליסטי וטרנדי.
סגנון הלוגו מתאים למותג יוקרתי ומרשים בניחוח בינלאומי.
בלוגו שם המותג 'ברנשטיין' נכתב בפונט סריפי עם סיומות עגולות,
כאשר נוצרים חיבורים מיוחדים ואלגנטיים בין כמה אותיות.
החיבורים מעניקים ללוגו זרימה אופיינית וטבעית, מעין כתב מחובר.
הלוגו מבדל וזכיר מאוד בשל החיבורים הטנרדיים.
יש לו אמירה יצירתית ושונה, עם פאנץ' ייחודי.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - איכות, מקצועיות, ידע, אמינות, מומחיות, בינלאומיות.
החיבורים הרכים והעדינים - ליווי אישי, תמיכה במצב של סבל, אמפתיה.
מראהו הכללי של הלוגו - מעין 'קסם' שנוצר כאן, ריפוי, הטבה והחלמה.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס טורקיז עדין המאזכר את תחום הרפואה. מעניק תחושת
שלווה, רוגע והטבה.
צבע הפונט שחור, נותן את היציבות המסחרית, הרושם האיכותי והיוקרה.

1618517593349.png

1618517606396.png


לוגו #2
1618517632446.png

1618517642984.png


מאפייני הלוגו

לוגו נקי, חדשני וטרנדי, בנגיעה קסומה ומלטפת.
בלוגו 2 מרכיבים:
שם המותג 'ברנשטיין' בפונט קלאסי בינלאומי בריווח ניכר, התואם
לתחום הרפואה והקוסמטיקה, עם נגיעה ייחודית של שבירה קלה, מכוונת
ומדוייקת באותיות, מה שהופך אותו לזכיר ושונה יותר.
מעל הלוגו איקון מינימליסטי של כעין 'טיפה' המגיעה מלמעלה בקו ישר,
ואוטוטו נוחתת רכות על הלוגו... ויוצרת קסם מורגש של רכות ונעימות.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - חדשנות, מקצועיות, בינלאומיות, אחריות.
הטיפה - תכשיר רפואי, נגיעה של קסם, התאמה מדוייקת, רוגע, טבע.
סגנון הלוגו - נקיון, סבלנות, ריפוי.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס ורוד אפרסקי, נותן תחושת פריחה, ריפוי, החלמה ושמחה.
צבע הפונט לבן, מעניק איזון, רוגע, שקט.

1618517671744.png

1618517678028.png


לוגו #3
1618517709454.png

1618517749545.png


מאפייני הלוגו
לוגו מינימליסטי מאוד, ישר, מדוייק ומאוזן.
בלוגו מופיע שם המותג 'ברנשטיין' באותיות דקיקות, במינימליזם מיוחד, כאשר
האותיות קטועות בצורה בולטת ומורכבות ממינימום של קווים, אך עדיין מצליחות
לסמל את האות הנדרשת.
הסגנון הקטוע מייחד ומבדל מאוד את הלוגו, ומעניק לו ערך מוסף בכך שיוצר
בלב הצופה תחושת הנאה מכך ש'פיצח' מה כתוב כאן, על אף הקטיעה המרובה...
בנוסף, מופיע באמצעו של הלוגו מעין 'עלה' באותו סגנון נקי ומינימלי, כאשר הוא
נראה כהמשך האות N הקטועה שתחתיו.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - מקצועיות, אחריות, דיוק, אמינות.
העלה - טבע, ריפוי, ליטוף, רעננות, צמיחה, התחדשות, שיקום.
מראהו הכללי של הלוגו - סטריליות, שלווה, חדשנות, בינלאומיות, ידע, חכמה.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס ירוק בהיר וקריר, מאפיין צבע של ריפוי, החלמה וצמיחה מחודשת.
צבע הפונט לבן, מעניק איזון, אמינות, שלווה, שקט.

1618517762952.png

1618517771032.png


ברנשטיין בחרו את הלוגו הראשון.
אבל מאוד אהבו גם את את הטיפה של הלוגו השני....
לכן החלטנו לנסות לשלב אותה בשפה העיצובית.

הלוגו הסופי >
1618518035940.png


עברנו לעיצוב האריזות היוקרתיות.
המשחה מגיעה בתוך צנצנת זכוכית מרשימה, על ההקף שלה מודבקת מדבקה האמורה לכלול המווון טקסטים, ועדיין להראות טוב ;)
הצנצנת יושבת בתוך שקע ייעודי בקופסת הקרטון שאמורה להיות מעוצבת בהתאם.

כרגע הכנו אריזות עבור 4 משחות שונות, כאשר לכל סוג אייקון משלו, המופיע על הטיפה המדוברת :)

1. משחת NATURAL
1618518057919.png


2. משחת פנים - FACE SKIN
1618518131342.png


3. משחה ליולדות - MOM
1618518176150.png


4. משחת ZIPPER
1618518209393.png


מוצר נוסף -
שמן VF למוהלים
1618518411640.png


ומדבקות למכסי הצנצנות...
1618518564143.png


כרטיס ביקור
1618518733324.png


מודעות -
רצינו לשלב עוד צבע. הטורקיז והלבן מדי פסטורליים ומושלמים ביחד.
צריך משהו שצורח הצילווו.....
צבע יותר בולט, שיהיה קצת כואב - - -
ועדיין, לא להגיע למצב של מודעה לא נעימה.
אז נגיעה קטנה של צבע אדום, לא רווי מאוד.
שיעקצץ, אבל ממש קצת ;)
4513 [Converted].jpg

ומודעה ייעודית ליולדות (למגזינים הפונים לנשים)
1618519719375.png


ולקינוח - חתימה מונפשת למייל ...
לוגו-מונפש-3.gif


היה כיף.
לקוחות מדהימים, ומוצר פלאים שמסייע להמווון אנשים...
נהניתי מכל רגע.
 

אריאל לוי

אתרים מהעתיד.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עימוד ספרים

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
מדהים, והבחירה של הלקוח - מושלמת!
המודעה 'השרופה' ו-'המקולפת', אין דברים כאלו!
ומעל הכל - ההסבר המלוטש והמדוייק על כל רכיב - שכבר תקופה ממש ארוכה אנחנו מתגעגעים אליהם...
 

YG&K

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
גולדי! מדהים!
אני לא כ"כ נכנסת לכאן, ובמקרה נכנסתי
ושמחה שכך
כי זו עבודה מושלמת!

יש מצב שאת באה לעבוד אצלי?
 

YG&K

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
גולדי! מדהים!
אני לא כ"כ נכנסת לכאן, ובמקרה נכנסתי
ושמחה שכך
כי זו עבודה מושלמת!

יש מצב שאת באה לעבוד אצלי?
אם זה יכול לעניין אותך
פני אלי במייל KOSVISKI בגימל
משלמת המון לשעה
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
תראו מה זה...
עבודה כזו, גורמת אוטומטית לזה...
יש מצב שאת באה לעבוד אצלי?
משלמת המון לשעה
עבודה בליגת על!!!

הכל מושלם, אבל...
העולם פספס לוגו מדהים: מס' 2
חבל על דאבדין...
 

גיתוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
וואו וואו וואו - איזה עבודה מדויקת, ומושקעת.
תודה על השיתוף המדהים הזה,
כל סקיצה ליגה!
- ואני באמת חושבת שהעולם פיספס את לוגו מס' 2 (אישית הכי התחברתי לזה)
 

חוי ג

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אליפות!
שפה נקיה ויפה
ואהבתי מאד את המודעות
 

גולדי שטינמץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
וואו
רמה אחת מעל!!!
הרגיש לי מיתוג בין לאומי כזה...
מדהים, והבחירה של הלקוח - מושלמת!
המודעה 'השרופה' ו-'המקולפת', אין דברים כאלו!
ומעל הכל - ההסבר המלוטש והמדוייק על כל רכיב - שכבר תקופה ממש ארוכה אנחנו מתגעגעים אליהם...
גולדי! מדהים!
אני לא כ"כ נכנסת לכאן, ובמקרה נכנסתי
ושמחה שכך
כי זו עבודה מושלמת!
WOW
מיתוג מטורף!!
ליגה!!!
איזה מיתוג מושלם!!
וההשקעה לכל סקיצה ממש מרשימה!
לא לא לא!!!
הוספתי להשראות!!
פשוט אלוףףף
ווואווווווו
אין מילים, זה משולם!!!!!!!!
עבודה בליגת על!!!

הכל מושלם, אבל...
העולם פספס לוגו מדהים: מס' 2
חבל על דאבדין...
וואו וואו וואו - איזה עבודה מדויקת, ומושקעת.
תודה על השיתוף המדהים הזה,
כל סקיצה ליגה!
אליפות!
שפה נקיה ויפה
ואהבתי מאד את המודעות
תודה לכולכם.
יוצרים חשק לשתף עוד ;)
 

גולדי שטינמץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
באיזה פונט השתמשת בסקיצה 1?
הפונט הבסיסי הוא פונט Abhaya Libre
אבל הוא ממש לא ככה במקור ;)
כלומר עבדתי באופן ידני על כל הליגטורות,
וגם טיפלתי בצורניות של חלק מהאותיות...
(בד"כ אני לא משאירה את הפונט בלי לגעת בו...)

זה המקור
1618553070803.png

זה לאחר העבודה
1618553087139.png
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
כמה מילים
'ברנשטיין' הוא מותג איכותי, ותיק ומוכר, של משחות לשיקום וחידוש העור.
משחות הפלא הידועות של 'ברנשטיין' נרקחו עם השנים, לאחר הכרות מעמיקה עם תחום
ריפוי העור, לימוד וחקירה.
במשך שנים ארוכות סייעו המשחות היעילות והמפורסמות למאות אנשים להגיע לריפוי והחלמה של העור בס"ד.
עכשיו, 'ברנשטיין' יוצאים בהשקה מחודשת וממותגת של המשחות,
מתוך מטרה להרחיב את קהל היעד עד לפריסה ארצית, ולסייע לעוד אלפי אנשים שמחפשים בדיוק את המוצר הזה...

מניע המיתוג
המשחות יעילות והלקוחות מרוצים מאוד מהתוצאות ומהריפוי, אך כרגע הן אינן מפורסמות ומוכרות מספיק,
מה שמונע מקהל היעד הספציפי שמחפש בדיוק מוצר כזה - להכיר אותן.
מה שעוד, המוצרים כבר קיימים ומוכחים ב"ה, וחבל שהמכירות מצטמצמות למעגל כה קטן, כאשר ניתן להגיע לתפוצה רחבה בהרבה.
ישנם לקוחות רבים, שבשבילם זה לא מותרות אלא צורך חיוני ונחוץ, זהו מוצר הכרחי ויעיל למצב של סבל, בקושי תפקודי / בריאותי.

המטרה
ליצור מותג משחות מפורסם ומוכר, עם לוגו מכובד ואריזות מעוצבות ומרשימות, להכניס את המותג למודעות הציבור, ולהגיע לקהלי יעד נרחבים בכל הארץ. כמובן שתהיינה נקודות מכירה בערים שונות בפריסה ארצית.

קהל היעד
אנשים הסובלים מכוויות, צלקות, וכן משחה ייעודית ליולדות.

מאפייני העסק
איכותיות | אמינות, אחריות | רוגע | בינלאומיות | מומחיות, ידע, מקצועיות | שירות | בריאות, טבע | הטבה, הקלה, סיוע

הערכים שמובילים את העסק
  • מענה אישי
  • ייעוץ והכוונה טלפונית
  • אמינות ומקצועיות
  • לקיחת אחריות
  • תמיכה בלקוח שמגיע במצב של סבל
  • חומרים טבעיים בלבד
בידול
המוצר ייחודי, ומוכיח כמעט 100% הצלחה. יש לו ביקוש רחב.

הבטחת המותג
הקלה על הכאב, סיוע קוסמטי , הכוונה פרטנית ואינדיבידואלית לקושי הספציפי.

בהתאם לבריף, עיצבתי 3 לוגואים בשלושה סגנונות שונים:

לוגו #1
צפה בקובץ המצורף 869202
צפה בקובץ המצורף 869203


מאפייני הלוגו

לוגוטייפ מודרני, מינימליסטי וטרנדי.
סגנון הלוגו מתאים למותג יוקרתי ומרשים בניחוח בינלאומי.
בלוגו שם המותג 'ברנשטיין' נכתב בפונט סריפי עם סיומות עגולות,
כאשר נוצרים חיבורים מיוחדים ואלגנטיים בין כמה אותיות.
החיבורים מעניקים ללוגו זרימה אופיינית וטבעית, מעין כתב מחובר.
הלוגו מבדל וזכיר מאוד בשל החיבורים הטנרדיים.
יש לו אמירה יצירתית ושונה, עם פאנץ' ייחודי.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - איכות, מקצועיות, ידע, אמינות, מומחיות, בינלאומיות.
החיבורים הרכים והעדינים - ליווי אישי, תמיכה במצב של סבל, אמפתיה.
מראהו הכללי של הלוגו - מעין 'קסם' שנוצר כאן, ריפוי, הטבה והחלמה.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס טורקיז עדין המאזכר את תחום הרפואה. מעניק תחושת
שלווה, רוגע והטבה.
צבע הפונט שחור, נותן את היציבות המסחרית, הרושם האיכותי והיוקרה.

צפה בקובץ המצורף 869204
צפה בקובץ המצורף 869205

לוגו #2
צפה בקובץ המצורף 869206
צפה בקובץ המצורף 869207


מאפייני הלוגו

לוגו נקי, חדשני וטרנדי, בנגיעה קסומה ומלטפת.
בלוגו 2 מרכיבים:
שם המותג 'ברנשטיין' בפונט קלאסי בינלאומי בריווח ניכר, התואם
לתחום הרפואה והקוסמטיקה, עם נגיעה ייחודית של שבירה קלה, מכוונת
ומדוייקת באותיות, מה שהופך אותו לזכיר ושונה יותר.
מעל הלוגו איקון מינימליסטי של כעין 'טיפה' המגיעה מלמעלה בקו ישר,
ואוטוטו נוחתת רכות על הלוגו... ויוצרת קסם מורגש של רכות ונעימות.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - חדשנות, מקצועיות, בינלאומיות, אחריות.
הטיפה - תכשיר רפואי, נגיעה של קסם, התאמה מדוייקת, רוגע, טבע.
סגנון הלוגו - נקיון, סבלנות, ריפוי.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס ורוד אפרסקי, נותן תחושת פריחה, ריפוי, החלמה ושמחה.
צבע הפונט לבן, מעניק איזון, רוגע, שקט.

צפה בקובץ המצורף 869209
צפה בקובץ המצורף 869210

לוגו #3
צפה בקובץ המצורף 869211

צפה בקובץ המצורף 869213

מאפייני הלוגו
לוגו מינימליסטי מאוד, ישר, מדוייק ומאוזן.
בלוגו מופיע שם המותג 'ברנשטיין' באותיות דקיקות, במינימליזם מיוחד, כאשר
האותיות קטועות בצורה בולטת ומורכבות ממינימום של קווים, אך עדיין מצליחות
לסמל את האות הנדרשת.
הסגנון הקטוע מייחד ומבדל מאוד את הלוגו, ומעניק לו ערך מוסף בכך שיוצר
בלב הצופה תחושת הנאה מכך ש'פיצח' מה כתוב כאן, על אף הקטיעה המרובה...
בנוסף, מופיע באמצעו של הלוגו מעין 'עלה' באותו סגנון נקי ומינימלי, כאשר הוא
נראה כהמשך האות N הקטועה שתחתיו.
הערכים המובעים בלוגו:
סגנון הפונט - מקצועיות, אחריות, דיוק, אמינות.
העלה - טבע, ריפוי, ליטוף, רעננות, צמיחה, התחדשות, שיקום.
מראהו הכללי של הלוגו - סטריליות, שלווה, חדשנות, בינלאומיות, ידע, חכמה.
צבעוניות הלוגו:
צבע הבסיס ירוק בהיר וקריר, מאפיין צבע של ריפוי, החלמה וצמיחה מחודשת.
צבע הפונט לבן, מעניק איזון, אמינות, שלווה, שקט.

צפה בקובץ המצורף 869215
צפה בקובץ המצורף 869216

ברנשטיין בחרו את הלוגו הראשון.
אבל מאוד אהבו גם את את הטיפה של הלוגו השני....
לכן החלטנו לנסות לשלב אותה בשפה העיצובית.

הלוגו הסופי >
צפה בקובץ המצורף 869220


עברנו לעיצוב האריזות היוקרתיות.
המשחה מגיעה בתוך צנצנת זכוכית מרשימה, על ההקף שלה מודבקת מדבקה האמורה לכלול המווון טקסטים, ועדיין להראות טוב ;)
הצנצנת יושבת בתוך שקע ייעודי בקופסת הקרטון שאמורה להיות מעוצבת בהתאם.

כרגע הכנו אריזות עבור 4 משחות שונות, כאשר לכל סוג אייקון משלו, המופיע על הטיפה המדוברת :)

1. משחת NATURAL
צפה בקובץ המצורף 869221

2. משחת פנים - FACE SKIN
צפה בקובץ המצורף 869225

3. משחה ליולדות - MOM
צפה בקובץ המצורף 869227

4. משחת ZIPPER
צפה בקובץ המצורף 869229

מוצר נוסף -
שמן VF למוהלים
צפה בקובץ המצורף 869235

ומדבקות למכסי הצנצנות...
צפה בקובץ המצורף 869236

כרטיס ביקור
צפה בקובץ המצורף 869238

מודעות -
רצינו לשלב עוד צבע. הטורקיז והלבן מדי פסטורליים ומושלמים ביחד.
צריך משהו שצורח הצילווו.....
צבע יותר בולט, שיהיה קצת כואב - - -
ועדיין, לא להגיע למצב של מודעה לא נעימה.
אז נגיעה קטנה של צבע אדום, לא רווי מאוד.
שיעקצץ, אבל ממש קצת ;)
צפה בקובץ המצורף 869246
ומודעה ייעודית ליולדות (למגזינים הפונים לנשים)
צפה בקובץ המצורף 869253

ולקינוח - חתימה מונפשת למייל ...
צפה בקובץ המצורף 869254

היה כיף.
לקוחות מדהימים, ומוצר פלאים שמסייע להמווון אנשים...
נהניתי מכל רגע.
יופי של עבודה!!!
השראה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה