רינת היא מעצבת פנים אלופה, עם סגנון ייחודי ונקי.
רינת פנתה אלי כשהיא יודעת בדיוק איך ומה היא רוצה,
עם דרישות מדויקות וחלומות ספציפיים לגבי המיתוג הנחשק.
כמה כיף לעבוד עם לקוחות כאלה, שיודעים בדיוק מה מתאים להם, ויודעים גם להסביר את זה.
(חשוב. יש הרבה שיודעים מה הם רוצים, אבל מתקשים להסביר,
וכאן נכנס התפקיד שלי כפסיכולוגית )
רינת ביקשה קו נקי והכי מנימליסטי שאפשר,
ורצתה לוגו שמורכב משתי האותיות של השם ושם המשפחה.
לאחר אסטרטגיה והבנה מי הם הלקוחות של רינת, ומהם הערכים שהיא מביאה איתה לפרויקטים,
יצאנו לדרך,
ולאחר עבודה מעמיקה שלחתי לה מצגת מסודרת עם שלוש סקיצות + הסבר מדויק על כל סקיצה
+ מוקאפים המדגימים יישומים נוספים.
בדרך כלל אני קולעת בניחוש באיזו סקיצה תבחר הלקוחה, והפעם עם רינת, קצת הופתעתי...
(לא הרבה, כי אחרי הכל כל הסקיצות עוצבו בהתאם ללקוחה ולסגנון)
רינת בחרה בסקיצה השלישית עם בקשה לשדרוג הצבעים וגוון מדויק יותר של ירוק.
אחרי המון ירוקים שניסינו, החלטנו על לוגו לבן כשהרקע שלו הוא ירוק מעושן.
(במקרה הזה לוגו לבן מתאים, כיוון שברוב היישומים שלו הוא מגיע על תמונות וכדומה..)
את השם שלה שהופיע בכתב יד כמעין חתימה היא פחות אהבה, הרגישה שזה שובב לה מידי,
וביקשה סגנון ספציפי של שהיא אוהבת.
חיפשתי את הפונט המדויק שיתאים גם עם הסמל שבלוגו,
ולא יראה מעיק מידי כשהוא מגיע גם בשם וגם בסלוגן,
ומצאתי אחד שהתאים בול.
הלוגו הסופי:
רינת התלהבה ואהבה ממבט ראשון את המעושן,
והחלטנו שנלך איתו לאורך כל הדרך.
פיתוח השפה לעיצובים הנוספים היה קל הפעם,
כשרינת חוזרת ומדגישה שוב ושוב לשמור על קו מנימליסטי ככל האפשר
(אני גם ככה מעצבת בסגנון מנימליסטי וכנראה שלכן רינת פנתה אלי אבל זה בהחלט גם אחד מערכי המותג שלה- קו מנימליסטי)
כרטיס ביקור:
בלאנק:
חתימה למייל:
פולדר:
הגענו לקו הגמר של המיתוג,
רינת מאושרת מהתוצאה, ואני מבסוטה מהלקוחה הכייפית.
המודעה בדרך, נעדכן בהתפתחויות
רינת פנתה אלי כשהיא יודעת בדיוק איך ומה היא רוצה,
עם דרישות מדויקות וחלומות ספציפיים לגבי המיתוג הנחשק.
כמה כיף לעבוד עם לקוחות כאלה, שיודעים בדיוק מה מתאים להם, ויודעים גם להסביר את זה.
(חשוב. יש הרבה שיודעים מה הם רוצים, אבל מתקשים להסביר,
וכאן נכנס התפקיד שלי כפסיכולוגית )
רינת ביקשה קו נקי והכי מנימליסטי שאפשר,
ורצתה לוגו שמורכב משתי האותיות של השם ושם המשפחה.
לאחר אסטרטגיה והבנה מי הם הלקוחות של רינת, ומהם הערכים שהיא מביאה איתה לפרויקטים,
יצאנו לדרך,
ולאחר עבודה מעמיקה שלחתי לה מצגת מסודרת עם שלוש סקיצות + הסבר מדויק על כל סקיצה
+ מוקאפים המדגימים יישומים נוספים.
בדרך כלל אני קולעת בניחוש באיזו סקיצה תבחר הלקוחה, והפעם עם רינת, קצת הופתעתי...
(לא הרבה, כי אחרי הכל כל הסקיצות עוצבו בהתאם ללקוחה ולסגנון)
רינת בחרה בסקיצה השלישית עם בקשה לשדרוג הצבעים וגוון מדויק יותר של ירוק.
אחרי המון ירוקים שניסינו, החלטנו על לוגו לבן כשהרקע שלו הוא ירוק מעושן.
(במקרה הזה לוגו לבן מתאים, כיוון שברוב היישומים שלו הוא מגיע על תמונות וכדומה..)
את השם שלה שהופיע בכתב יד כמעין חתימה היא פחות אהבה, הרגישה שזה שובב לה מידי,
וביקשה סגנון ספציפי של שהיא אוהבת.
חיפשתי את הפונט המדויק שיתאים גם עם הסמל שבלוגו,
ולא יראה מעיק מידי כשהוא מגיע גם בשם וגם בסלוגן,
ומצאתי אחד שהתאים בול.
הלוגו הסופי:
רינת התלהבה ואהבה ממבט ראשון את המעושן,
והחלטנו שנלך איתו לאורך כל הדרך.
פיתוח השפה לעיצובים הנוספים היה קל הפעם,
כשרינת חוזרת ומדגישה שוב ושוב לשמור על קו מנימליסטי ככל האפשר
(אני גם ככה מעצבת בסגנון מנימליסטי וכנראה שלכן רינת פנתה אלי אבל זה בהחלט גם אחד מערכי המותג שלה- קו מנימליסטי)
כרטיס ביקור:
בלאנק:
חתימה למייל:
פולדר:
הגענו לקו הגמר של המיתוג,
רינת מאושרת מהתוצאה, ואני מבסוטה מהלקוחה הכייפית.
המודעה בדרך, נעדכן בהתפתחויות
נערך לאחרונה ב: