עזרה מיתוג ארוע

נונוניקה

משתמש רשום
עיצוב גרפי
אשמח לעזרה איך לתמחר מיתוג ארוע
לתמחר פריט פריט ולתת גלובלי?
מה בערך הטווח?
(זאת לא הפעם הראשונה שלי למתג ארוע ב"ה
אבל כעצמאית כן...)

אשמח ממש לכל לעזרה בעניין
תודדה תודדה

המיתוג כולל : (פחות או יותר..)
לוגו
הזמנה
רול אפ
גב במה
פודיום
דפי הוקרה לכתיבה
ברכונים
מיתוג כוסות
מיתוג תערוכה - שולחן קדמי
פלייסמנט
שקית
 

Ari 3d

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
א. ברכות על העצמאיות, שתשרה הברכה במעשי ידיכם עם המון ס"ד ונשיאת חן.

ב. לגופה של שאלה:
נושא התמחור, הוא כידוע, אחד הנושאים הקשים והמורכבים ביותר למעצבים. (ולא רק)
מאחר והוא מאד אינדוידואלי.
התמחור משתנה מאחד לשני ומאחת לחברתה, כי הכל תלוי בסופו של דבר ברמת התוצאה. בזמן ההשקעה. בביקוש ובהיצע.
יהיה מאד קל לכתוב לכם סכום מסוים כהצע"מ,
תנסו לדרוש את זה, אך יתכן שתופתעו מתגובת הלקוח.
לכן, בשביל לדעת מה התמחור הנכון 'שלכם', חשוב שתציינו לפניכם את הנתונים הבאים:
סך שעות עבודה שהפרוייקט דורש. (אפילו בערך)
גובה השכר השעתי שאתם גובים.
שכר שעתי X מס' השעות = התמחור.

אבל אני חייב להדגיש, זה לא עובד בצורה של 1+1=2.
היינו, אם לדוגמא אתם גובים 220 ש"ח לשעה, תכפילו ב-12 שעות, = 2,640 ש"ח.
מאחר ויש דברים שלוקחים פחות זמן ויש דברים שלוקחים יותר זמן.
(הלקוח לא חייב לדעת כל מוצר כמצה הוא עולה, נותנים מחיר גלובלי לפרוייקט).

צריך לשקלל את הנתונים באופן כללי,
(אם צריך מעגלים קצת!! פה ושם)
מציעים את ההצעה ורואים מה התגובה.

אבל הנקודה הבאה חשובה מאד וחשובה ביותר כעצמאיים!
אם לדעתכם, התוצאה שלכם שווה כל שקל והיא באיכות גבוהה, רמת הדיוק היא על המילימטר, 'הפרפקיוניזם שולט',
אין שום סיבה! להוריד במחיר בשביל לקנות לקוחות.
כי לקוח שלא מבין שנעליים יקרות עולות הרבה, שלא יקנה ולא ישלם.
יבוא קונה אחר.
ההמשך על זה הדרך.

המון בהצלחה ושתהיה עבודה קלה, נעימה ובטוחה.
יהיה ה' עמכם להצליח דרכיכם.

ברוכים הבאים לשוק העצמאיים.
 

free

מיתוג | עיצוב | פרסום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
כשיש לך כבר כזו רשימת חומרים מהלקוח,
אני ממליצה לתמחר לעצמך כל מוצר, וללקוח לתת הצעה כוללת, כמובן עם באמפר מרווח
בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  41  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה