קורונה מינדל לאה בת בלומה כנסו לקישור ואמרו תהילים יחד נרעיש עולמות

אספרסו

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אמרתי,
רפואה שלימה ובשורות טובות!
נשמח לעדכונים אודות מצבה.
 

קטגוריה

משתמש צעיר
אמא שלנו ב"ה חזרה להכרה ומזהה בני משפחה. זה נס גדול מאד. אבל הריאות שלה עדיין פגועות מאד -ומצבה מוגדר כקשה ביותר! אבל יש לנו חלון הזדמנויות בזמן הקרוב לקרוע שערי שמים שהחלק בריאה שעדיין תקין יבריא ויחלים ולא יצטלק . בבקשה תעזרו לנו להציל את אמא שלנו ותתפללו עליה. שתבריא בריאות שלמה. מינדל לאה בת בלומה.
מודים מקרב לב...
 

גרפיT

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עשיתי לעצמי תזכורת יומית של "תהילים יחד" הם שולחים לי את הקישור של התהילים למייל . ואני ממש כל יום מזכירה אותה בתפילה אני מאושרת לשמוע את הבשורות הטובות ונמשיך להתפלל שתזכה בבריאות איתנה ושלימה במהרה.
 

קטגוריה

משתמש צעיר
לכל אלו שהיו שותפים לתפילות החמות להחלמתה של אמנו וסבתנו, הרבנית מינדל לאה בת בלומה תח'י-שמחים אנו לשתף כי היא שוחררה היום מבית החולים בסיעתא דישמיא! יש לכם חלק עצום בכך!!
אנו מלאים שבח והודיה להשי"ת על כל הטוב אשר גמלנו, ומודים לכם עד אין קץ על התגייסותכם ותפילותיכם, ועל שהייתם לצידנו בימי צער וכאב. ישלם ה' שכרכם!!!!!!
יעזור השי"ת שתזכה לרפו'ש ולאריכות ימים ושנים!!!!!!!
 

miri

מירי הס- אמנית ציור
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
ב"ה רופא חולים!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה