דיון מייל שקיבלתי היום - כך עובדים על אנשים עוקץ

יוסי ויצמן

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
מילות ברכה

מה שלומך היום?

ראשית, עלי לבקש את אמונכם בעסקה זו; זאת מעצם טבעו כסודי לחלוטין וסודי ביותר. כתבתי לך בעבר ואני כותב בפירוט מלא.

למרות שאני יודע שעסקה בסדר גודל כזה תגרום לכל אחד לחשוש ולדאוג, אני מבטיח לכם שהכל יהיה בסדר בסופו של יום.

הרשו לי להתחיל בכך שאציג את עצמי בפניכם כראוי, אולי תופתעו לקבל ממני את המייל הזה מכיוון שלא הייתה בינינו התכתבות קודמת, שמי עורך דין רוברט לוין עורך דין אישי של ד"ר משה אבי ז"ל הוא היה אדם מצליח, הוא היה יתום והוא אהב את בית היתומים עד יום מותו.

הוא נהרג בתאונת דרכים שאירעה ב-15 ביולי 2015 ולא הותיר אחריו כל תיעוד של משפחה או קרבה משפחתית, מאז כל פניותיי כאן לאיתור קשרי המשפחה המורחבת של מרשי לא צלחו.

לכן החלטתי לחפש עם שמו דרך הרשומות הציבוריות כדי לאתר מישהו מבני משפחתו המורחבת ולכן ראיתי את שמך והחלטתי ליצור איתך קשר לאחר הצגת שמך לבנק, אני יודע שאתה אולי לא קשור ביולוגית אליו אבל יש לך את אותו שם זו תהיה העברה קלה מכיוון שהבנק ביקש ממני ליצור איתך קשר כקרוב משפחה לרשת אותו נדל ן.

החלטתי ליצור איתך קשר כדי לאפשר לנו לקבל את הפיקדון הזה מהבנק שבו הוא מופקד.

לפני תאונת הדרכים שגבתה את חייו, הוא הפקיד סכום כולל $5,500.000.00 (חמישה מיליון חמש מאות אלף דולר ארצות הברית בלבד) בבנק כאן.

הבנק האמור חייב אותי להציג בן משפחתו (יורש/יורש) להגשת תביעה או שהפיקדון יוחרם ויילקח ללשכת הממשלה כקרן ללא דורש. בקשר לכך, אני מבקש את הסכמתך להציג אותך כקרוב משפחה של הנפטר על מנת שקרן העיזבון תשוחרר לך והתכולה שתחולק בינינו ביחס של 45% עבורך, 45% עבורי ו-10% תשמש לסיוע לילדי בית היתומים, כל מה שאני דורש ממך הוא שיתוף פעולה כנה כדי לאפשר לנו לראות את העסקה הזו עוברת.

אני מתחייב כי עסקה זו תבוצע תחת הסדר לגיטימי שיגן עליך מפני כל הפרה של החוק. ניתן לפנות אלי במייל לבירור נוסף. אל תחזור אליי גם כשאתה לא מוכן לשתף איתי פעולה כדי לקדם את החיפוש שלי אחר בן זוג אחר.

אחכה לתגובתך האדיבה.

ברכות החמות.
כבוד עורך הדין רוברט לוין, עו"ד
לוין ועו"ד מספר טלפון: +22893109512
הרפובליקה של טוגו, מערב אפריקה




 

scw

משתמש מקצוען
יוצרי ai
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
עד היום לא הבנתי מה הם מרוויחים מהמילים הבלתי אמינים האלה?
 

טאלי

משתמש מקצוען
חושבת שכבר מישהו כאן בפרוג העלה את אותו המייל בדיוק ..
מעניין מי ההזוי ששולח את המיילים העוד יותר הזויים האלו .
 

עד מתי

משתמש מקצוען
לא מאמינה שיש עוד אנשים שמקדישים לזה אשכול בפרוג
מי טורח לקרוא מיילים כאלה? באותו רגע שרואים לפח וחסל...
 

ניקיאל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
צילום מקצועי
עריכה תורנית
יוצרי ai
כך פועלת הונאת "העוקץ הניגרי":

הונאת "העוקץ הניגרי," או כפי שהיא מכונה גם "הונאת 419," היא אחת ההונאות האינטרנטיות הוותיקות והמפורסמות ביותר. המונח "419" נובע מסעיף 419 בקוד הפלילי של ניגריה, שבו מוגדרות עבירות הונאה כאלה.

  • הפנייה הראשונית: ההונאה מתחילה לרוב במייל או בהודעה שמגיעה מאדם שטוען שיש לו קשר לאירוע כלשהו שמוביל לסכום כסף גדול. זה יכול להיות עורך דין שמספר על ירושה, נציג בנק על קרן לא דורשת, או פקיד ממשלתי שרוצה להעביר כספים מחו"ל.
  • הסיפור המשכנע: הסיפור הוא בדרך כלל מורכב, ולעיתים קרובות מערב מוות, קרנות לא דורשות, או אוצרות גנוזים. הרעיון הוא לגרום לקורבן להאמין שהוא עומד להרוויח סכום כסף גדול.
  • בקשה לשיתוף פעולה: בשלב זה, מבקשים מהקורבן לספק פרטים אישיים או לעזור בהעברת הכסף, ונתקלים לעיתים בבקשה לתשלום "עמלות" שונות כמו מסים, עמלות משפטיות, או דמי טיפול כדי לשחרר את הכספים.
  • שלב ההפסד: אם הקורבן משתף פעולה ושולח כסף, המתחזה עשוי לבקש סכומים נוספים בתירוצים שונים. בסופו של דבר, לא מתקבל שום סכום כסף, והקורבן מאבד את הכספים שהעביר. לעיתים, הונאה זו יכולה להוביל גם לגניבת זהות, אם הקורבן מוסר פרטים אישיים רגישים.

האינטרסים של העוקצים:

  1. רווח כספי: המטרה העיקרית של העוקץ היא לגנוב כסף מהקורבנות. גם סכומים קטנים יחסית מצטברים לכדי רווח ניכר אם העוקץ מבוצע בקנה מידה רחב.
  2. גניבת מידע אישי: בחלק מהמקרים, העוקצים שואפים להשיג מידע אישי רגיש (כגון מספרי תעודת זהות, פרטי חשבון בנק, כתובות, וכו') כדי להשתמש בו למטרות נוספות כמו גניבת זהות או הונאות אחרות.
  3. התמשכות ההונאה: חלק מהעוקצים מנסים לגרום לקורבן להאמין שהכל מתקדם כמתוכנן, וכך לגרום לו להמשיך ולהעביר סכומי כסף נוספים.
 
החלפת המידע בפרום הינה בין משקיעים חובבנים, ואינה מהווה תחליף ליעוץ מקצועי.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה