עושה אצלי רושם
שמלבד עוצמת הסיפור
אחד המדדים להפוך ספר ל"רב מכר" - איזה מין "מותג"
זה גם עיצוב הכריכה ושם הספר
אם הצלחת ליצור עיצוב מרהיב וחדשני [במחוזותינו] עם איזה שם מפוצץ, לקחת את הבכורה, וכבר קנית לך קוראים רבים.
בקיצור, החיצוניות משפיעה מאד, ואף נותנת טעם טוב לפנימיות [דהיינו לסיפור] גם אם היא מעט חסרת טעם.
לדוגמא,
ספריה של מיה קינן – "מהללאל" ו"איסתרק"
אמנם לא קראתי את ספריה כלל
אך עיצוב הכריכה ושם הספר, לא מעט הגבירו אצלי מין דחף פנימי לקנותם,
עוד לפני ששמעתי על כך שסיפוריה מיוחדים.
אמנם ישנם גם ספרים אפילו בכריכה פשוטה שהסיפור שבהם לבדו הפכם ל"רב מכר"
אך יתכן שהם בגדר יוצאים מן הכלל
מה דעתכם..
.
שמלבד עוצמת הסיפור
אחד המדדים להפוך ספר ל"רב מכר" - איזה מין "מותג"
זה גם עיצוב הכריכה ושם הספר
אם הצלחת ליצור עיצוב מרהיב וחדשני [במחוזותינו] עם איזה שם מפוצץ, לקחת את הבכורה, וכבר קנית לך קוראים רבים.
בקיצור, החיצוניות משפיעה מאד, ואף נותנת טעם טוב לפנימיות [דהיינו לסיפור] גם אם היא מעט חסרת טעם.
לדוגמא,
ספריה של מיה קינן – "מהללאל" ו"איסתרק"
אמנם לא קראתי את ספריה כלל
אך עיצוב הכריכה ושם הספר, לא מעט הגבירו אצלי מין דחף פנימי לקנותם,
עוד לפני ששמעתי על כך שסיפוריה מיוחדים.
אמנם ישנם גם ספרים אפילו בכריכה פשוטה שהסיפור שבהם לבדו הפכם ל"רב מכר"
אך יתכן שהם בגדר יוצאים מן הכלל
מה דעתכם..
.