משמים הזדמן להיות להיות בבית משפחה המנויה על עיתון "המודיע", ראיתי שכתוב שם במדור "פטנט רשום" הרבה מאד על נושא מיקוד ראיה וכיצד אפשר לדעת למי אולי קיימת הבעיה ע"מ לקבוע תור ולבדוק.
הענין עורר אותי לחשוב על ביתי שכמה מהנתונים קיימים אצלה, אכן בדקנו והיא צריכה עדשות חדשות בהזמנה מיוחדת שבעז"ה יפתרו את הבעיות.
שמעתי על ילד שלא קרא טוב כתב רש"י ולא אהב לקרוא ועוד... שלאחר שהתחיל להרכיב את המשקפיים שהותאמו לו פתאום התחיל לקרוא מצוין, אוהב לקרוא ועוד כמה ניסים....
באתי כאן לעורר את ההורים לבדוק בילדיהם כמה דברים עיקריים:
- ילד שמעתיק מהלוח עם טעויות.
- ילד שמדלג על הברות כשקורא - לדוגמא: אברהם הוא קורא אבהם וכו'.
- ילד שלא קורא מספיק טוב למרות שיודע מצוין את הקריאה.
- ילד שלא אוהב לקרוא.
- במיקרים מסוימים ילד שיש לו הרבה טעויות בכתיבה זה יכול להצביע על הבעיה.
אולי יש עוד כמה דברים שאינני זוכרת.
למי שאין כלל מהתופעות הנ"ל בכ"ז כדאי לשים לו אצבע מול עיניו במרחק של כ - 20 ס"מ ולראות אם רואה את האצבע פעמיים או פעם אחת, אם רואה פעמיים יש לחשוש שיש לו בעית מיקוד.
בתקווה שעזרתי ורב בריאות ונחת.
הענין עורר אותי לחשוב על ביתי שכמה מהנתונים קיימים אצלה, אכן בדקנו והיא צריכה עדשות חדשות בהזמנה מיוחדת שבעז"ה יפתרו את הבעיות.
שמעתי על ילד שלא קרא טוב כתב רש"י ולא אהב לקרוא ועוד... שלאחר שהתחיל להרכיב את המשקפיים שהותאמו לו פתאום התחיל לקרוא מצוין, אוהב לקרוא ועוד כמה ניסים....
באתי כאן לעורר את ההורים לבדוק בילדיהם כמה דברים עיקריים:
- ילד שמעתיק מהלוח עם טעויות.
- ילד שמדלג על הברות כשקורא - לדוגמא: אברהם הוא קורא אבהם וכו'.
- ילד שלא קורא מספיק טוב למרות שיודע מצוין את הקריאה.
- ילד שלא אוהב לקרוא.
- במיקרים מסוימים ילד שיש לו הרבה טעויות בכתיבה זה יכול להצביע על הבעיה.
אולי יש עוד כמה דברים שאינני זוכרת.
למי שאין כלל מהתופעות הנ"ל בכ"ז כדאי לשים לו אצבע מול עיניו במרחק של כ - 20 ס"מ ולראות אם רואה את האצבע פעמיים או פעם אחת, אם רואה פעמיים יש לחשוש שיש לו בעית מיקוד.
בתקווה שעזרתי ורב בריאות ונחת.