קופירייטינג מחפש להתנדב במשרד פרסום

חד משמעית

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
כמי שאוהב מאד את תחום הפרסום והקריאייטיב ואני מתעסק בו רבות להנאתי, אני מעוניין לעסוק בזה כרגע ללא תשלום ולראות ולקבל משוב מקצועי האם אני מתאים באמת לתחום.
אם יש איזשהו משרד פרסום שמסכים לשמוע ולקחת ממני הצעות לסלוגנים וכדו' ללא תמורה - אשמח מאד.
אפשר ליצור קשר במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
משרדי פרסום הם מערכת גדולה, מורכבת ומשומנת מדי
מכדי שתכניס לשם מישהו שלא מכיר את התחום ואת הראש שיציע הצעות לא רלוונטיות.

הצעתי לך:
א. תחפש באינטרנט מאמרים והדרכות על כתיבה שיווקית, פרסום, תהליך מיתוג, אסטרטגיה פרסומית ושיווקית, יצירת בידול.
ב. אחרי שהשתפשפת ואתה מעוניין לפתח את היצירתיות בתחום, קבע לעצמך מטלות: לנתח את הערך המרכזי שמותגים גדולים נותנים ללקוחות בפרסומות שלהם, לבדוק מהם הדרכים בהם הן משתמשות להעביר את הערך הזה, ולחשוב למה הם בחרו במסר המסוים הזה, ועל דרכים קראייטיביות נוספות שאפשר לעשות זאת. אחרי הניתוח הזה תוכל לנסות גם להמציא סלוגנים חדשים לחברות האלה.
ג. תבלה קצת זמן בקריאה של אשכולות ישנים בפורום הזה, במיוחד אשכולות של התייעצויות, זה ישפשף אותך עוד.
ד. תשקיע זמן איכות בפרסומונים השונים, תנסה להבין את הראש שמאוחרי המודעות הטובות, ולחשוב איך היית משפר את המודעות שלא משכנעות, ושפחות שמים לב אליהם.
ה. אחריי כל זה, תוכל לנסות להציע את שירותך לעסק עצמאי קטן בתחילת דרכו, ולקחת מנטור מהתחום שילווה אותך לאוך התהליך. הבהר לבעלי העסק שאתה חובבן ומעולם לא למדת את המקצוע לעומק, אבל יש לך יצירתיות להציע, ומנטור מקצועי שמפקח על התהליך. מסתבר שתמצא עסק שירצה את זה. ומהמנטור תקבל גם את חוות הדעת שאתה מעוניין בה.

בהצלחה!
 

חד משמעית

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
משרדי פרסום הם מערכת גדולה, מורכבת ומשומנת מדי
מכדי שתכניס לשם מישהו שלא מכיר את התחום ואת הראש שיציע הצעות לא רלוונטיות.

הצעתי לך:
א. תחפש באינטרנט מאמרים והדרכות על כתיבה שיווקית, פרסום, תהליך מיתוג, אסטרטגיה פרסומית ושיווקית, יצירת בידול.
ב. אחרי שהשתפשפת ואתה מעוניין לפתח את היצירתיות בתחום, קבע לעצמך מטלות: לנתח את הערך המרכזי שמותגים גדולים נותנים ללקוחות בפרסומות שלהם, לבדוק מהם הדרכים בהם הן משתמשות להעביר את הערך הזה, ולחשוב למה הם בחרו במסר המסוים הזה, ועל דרכים קראייטיביות נוספות שאפשר לעשות זאת. אחרי הניתוח הזה תוכל לנסות גם להמציא סלוגנים חדשים לחברות האלה.
ג. תבלה קצת זמן בקריאה של אשכולות ישנים בפורום הזה, במיוחד אשכולות של התייעצויות, זה ישפשף אותך עוד.
ד. תשקיע זמן איכות בפרסומונים השונים, תנסה להבין את הראש שמאוחרי המודעות הטובות, ולחשוב איך היית משפר את המודעות שלא משכנעות, ושפחות שמים לב אליהם.
ה. אחריי כל זה, תוכל לנסות להציע את שירותך לעסק עצמאי קטן בתחילת דרכו, ולקחת מנטור מהתחום שילווה אותך לאוך התהליך. הבהר לבעלי העסק שאתה חובבן ומעולם לא למדת את המקצוע לעומק, אבל יש לך יצירתיות להציע, ומנטור מקצועי שמפקח על התהליך. מסתבר שתמצא עסק שירצה את זה. ומהמנטור תקבל גם את חוות הדעת שאתה מעוניין בה.

בהצלחה!
תודה מיוחדת על ההודעה המפורטת והמושקעת!
 

קופירייטרינג

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
משרדי פרסום הם מערכת גדולה, מורכבת ומשומנת מדי
מכדי שתכניס לשם מישהו שלא מכיר את התחום ואת הראש שיציע הצעות לא רלוונטיות.

הצעתי לך:
א. תחפש באינטרנט מאמרים והדרכות על כתיבה שיווקית, פרסום, תהליך מיתוג, אסטרטגיה פרסומית ושיווקית, יצירת בידול.
ב. אחרי שהשתפשפת ואתה מעוניין לפתח את היצירתיות בתחום, קבע לעצמך מטלות: לנתח את הערך המרכזי שמותגים גדולים נותנים ללקוחות בפרסומות שלהם, לבדוק מהם הדרכים בהם הן משתמשות להעביר את הערך הזה, ולחשוב למה הם בחרו במסר המסוים הזה, ועל דרכים קראייטיביות נוספות שאפשר לעשות זאת. אחרי הניתוח הזה תוכל לנסות גם להמציא סלוגנים חדשים לחברות האלה.
ג. תבלה קצת זמן בקריאה של אשכולות ישנים בפורום הזה, במיוחד אשכולות של התייעצויות, זה ישפשף אותך עוד.
ד. תשקיע זמן איכות בפרסומונים השונים, תנסה להבין את הראש שמאוחרי המודעות הטובות, ולחשוב איך היית משפר את המודעות שלא משכנעות, ושפחות שמים לב אליהם.
ה. אחריי כל זה, תוכל לנסות להציע את שירותך לעסק עצמאי קטן בתחילת דרכו, ולקחת מנטור מהתחום שילווה אותך לאוך התהליך. הבהר לבעלי העסק שאתה חובבן ומעולם לא למדת את המקצוע לעומק, אבל יש לך יצירתיות להציע, ומנטור מקצועי שמפקח על התהליך. מסתבר שתמצא עסק שירצה את זה. ומהמנטור תקבל גם את חוות הדעת שאתה מעוניין בה.

בהצלחה!

ולאחר התגובה המפורטת, אני כן מציע למי שלמד פרסום ולא מרגיש שיכול לשחות לבד, או אפילו למישהו שחושב שהוא מבין בפרסום/קריאייטיב/אסטרטגיה ששינסה להתברג למשרד פרסום וע"י כך יוכל להתמחות ולהתלמד מהגדולים.

למרות שלא נראה לי שמשרד המכבד את עצמו יקח מתנדב... אבל אולי להיכנס כפקיד במזכירות, בגביה, וכד' שלשם כך לא נדרש תעודות ונסיון, ואז הצלחת להשתחל במשרד פרסום מהדלת האחורית.
 

כבשה שחורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
אופציה בשביל לצבור ניסיון ותיק עבודות הוא להתנדב אבל לא במשרד פרסום...
תציע את שירותיך לבעלי עסק, ראית מודעה צולעת ויש לך רעיון מבריק? תרים טלפון רב הסיכויים שבחינם - הוא לא יתנגד...
בצורה נוספת ניתן להתנהל מול גרפיקאים אפילו כאן מהפורום - מעלים מודעות לחוות דעת, יש לך רעיון לשפר? פנה באישי ותציע תמורת קרדיט.
וכן לקרובי משפחה בעלי עסקים - תוכל להציע את שרותיך החינמיים, תמורת פרסום וקרדיט.

בהצלחה.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
לא מה שידוע לי.
חינמי ואיכותי זה בד"כ סותר...

היו כאן בפורום בעבר המלצות על ספרים בתחום.
תנסה לעשות חיפוש.
 

קריקטורה

משתמש פעיל
הפקות ואירועים
תחפש באשכול זה

 

חסידשע מיוזיק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
תקשיב יש תחומים שצריך או תעודות או קבלות
תתחיל לעבוד על אחד משתיהם אחרת חבל על הזמן שלך,
יש תחומים שאנשים יסמכו על האינטואיציה, שלהם, ועל ראיון עבודה.
בתחום הזה לגמרי לא.
יש קורס פרוג במחיר זול דרך הזום,
 

חסידשע מיוזיק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
תקשיב יש תחומים שצריך או תעודות או קבלות
תתחיל לעבוד על אחד משתיהם אחרת חבל על הזמן שלך,
יש תחומים שאנשים יסמכו על האינטואיציה, שלהם, ועל ראיון עבודה.
בתחום הזה לגמרי לא.
יש קורס פרוג במחיר זול דרך הזום,
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה