EPaP
מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
•
החלטתי לאתגר אתכם, ואולי על הדרך להחזיר את האתגרים לחיים
כולכם שמעתם על הריקול של סנפרוסט
מי שמסתובב פה בפורום מכיר את המושג RTM
בחיפושי אחר RTM קיים לסערת סנפרוסט נתקלתי בספר ילדים בשם "הילדה שאכלה רק שעועית"
את הספר כתבה דיאטנית והוא מספר על "על חוויות של ילדים עם אכילה בררנית".
אז הנה האתגר שלנו:
אתם משרד השיווק והפרסום של מחברת הספר הנ"ל.
המטרה היא להגדיל מכירות או הזמנות לספר ע"י שימוש ב RTM שקשור לשעועית של סנפרוסט.
יש לכם חלון הזדמנויות קצר של שבוע ליצור מיני קמפיין דיגיטלי בלבד.
בו תחליטו קהל, פלטפורמה מסר וקריאייטיב
שתביעו ב 2 פוסטים/מודעות או סרטון בודד.
בהגשה תצטרכו לפרט:
- מי קהל היעד אליו בחרתם לפרסם, למה ואיפה הוא נמצא
- מהי הפלטפורמה בה בחרתם לפרסם, איך היא מתאימה לקהל היעד ומהי המדיה המתאימה לפרסום.
- מהו המסר אותו רוצים להעביר (שורת האסטרטגיה) ואיך הפכתם אותה לקריאייטיב
- דוגמה או שתיים בכתב לפוסט, מודעה או סרטון קצר.
למיטבי לכת: ניתן לבצע שינויים במוצר (הוספה, לא החסרה), באריזה, בהפצה.
שני הבא בחצות האתגר נסגר.
הפרמטרים לזכיה הם:
1. התאמה של קהל יעד-פלטפורמה
2. שורת אסטרטגיה שהגיוני שתביא למכירות
3. קראייטיב יצירתי עם התאמה ל RTM
והזוכה יקבל את הזכות להמשיך את האתגר הבא ואיזה תואר כבוד מרשים.
יאללה, בהצלחה!
כולכם שמעתם על הריקול של סנפרוסט
מי שמסתובב פה בפורום מכיר את המושג RTM
בחיפושי אחר RTM קיים לסערת סנפרוסט נתקלתי בספר ילדים בשם "הילדה שאכלה רק שעועית"
את הספר כתבה דיאטנית והוא מספר על "על חוויות של ילדים עם אכילה בררנית".
אז הנה האתגר שלנו:
אתם משרד השיווק והפרסום של מחברת הספר הנ"ל.
המטרה היא להגדיל מכירות או הזמנות לספר ע"י שימוש ב RTM שקשור לשעועית של סנפרוסט.
יש לכם חלון הזדמנויות קצר של שבוע ליצור מיני קמפיין דיגיטלי בלבד.
בו תחליטו קהל, פלטפורמה מסר וקריאייטיב
שתביעו ב 2 פוסטים/מודעות או סרטון בודד.
בהגשה תצטרכו לפרט:
- מי קהל היעד אליו בחרתם לפרסם, למה ואיפה הוא נמצא
- מהי הפלטפורמה בה בחרתם לפרסם, איך היא מתאימה לקהל היעד ומהי המדיה המתאימה לפרסום.
- מהו המסר אותו רוצים להעביר (שורת האסטרטגיה) ואיך הפכתם אותה לקריאייטיב
- דוגמה או שתיים בכתב לפוסט, מודעה או סרטון קצר.
למיטבי לכת: ניתן לבצע שינויים במוצר (הוספה, לא החסרה), באריזה, בהפצה.
שני הבא בחצות האתגר נסגר.
הפרמטרים לזכיה הם:
1. התאמה של קהל יעד-פלטפורמה
2. שורת אסטרטגיה שהגיוני שתביא למכירות
3. קראייטיב יצירתי עם התאמה ל RTM
והזוכה יקבל את הזכות להמשיך את האתגר הבא ואיזה תואר כבוד מרשים.
יאללה, בהצלחה!