אני ממתגת די הרבה עסקים נשיים, אבל כזה עסק עם השראה של אצילות נשית-
עדיין לא היה לי. כאן הרגשתי שצריך להיות משהו אחר, שונה, לא כמו כל העסקים החדשים
שקמים פה ושם עם אותה שפה מותגית שמדברת כמו כולם.
היום נדבר על מיתוג בוטיק למטפחות יוקרה. הנקודה החשובה של בעלות העסק אותה הן רצו להדגיש היא
שאלו החובשות כיסויי ראש צריכות להתפנק לא פחות מחווית קנייה מפנקת, שירותית ומלאת סטייל.
אז ב"ה זכיתי למתג את העסק החדש "סניורה"- בוטיק למטפחות יוקרה בעיר בית שמש,
ואפילו לבקר שם בעצמי ולהרגיש את האוירה המיוחדת שבעלות העסק הצליחו להכניס שם עם כל הרצון החם
לפנק את הקונות והכלות שמגיעות בהמוניהן.
המיתוג שלנו התחיל עם יצירת לוגו בסגנון איור קווי המתאר מטפחת.
היה לנו מאתגר למצוא את האופן הנכון לאייר מטפחת על ראש דמות כשזה צריך להתפרסם במקומונים עם פיקוח תורני חזק.
אבל המאיירת של הלוגו @דינה טוטיאן הצליחה לעמוד בזה בצורה נפלאה:
זה התחיל ככה:
והסתיים באיור המוצלח הזה, עם החסרה נוספת של תוי מתאר הפנים:
הלאה, לבחירת הפונט המתאים לאוירה המיוחדת של המותג.
פונטים זה עולם שאני מאוהבת בו באופן מיוחד,
וככזאת אני מוצאת את עצמי לפעמים קונה פונטים עוד לפני שיש לפי
פרויקט איתו, רק כי אהבתי אותו.
וכזה הוא הפונט המיוחד של הפונטון- ארטישוק
שהשתמשתי בו גם למיתוג של צימר בצפת. בשני המיתוגים הוא התאים להפליא
להשראה המיוחדת שחיפשתי עבור המותג.
הסלוגן שהשלים לגמרי את הלוגו היה "קושרת לך אצילות"
ואני ממש מרוצה ממנו ברוך השם, כי לא היה קל להגיע לתוצאה כזאת
שתביע בדיוק את מה שהמותג מספר לכולן- כיסוי הראש שיתן לך אצילות זה כאן.
כמובן שהמשכנו עם עיצוב למוצרי המיתוג של העסק כמו שקיות, תויות, שלטים וכו'
אבל בואו נמשיך לחלק המעניין יותר-
הפרסומות:
פרסומת פתיחה בשתי סגנונות עיצוב:
פרסום לכלות:
פרסום לחגים הקרבים ובאים, בסגנון יוקרתי ורווי יותר:
עכשיו נשאר לכן רק לבקר בחנות עצמה,
להתרשם מהעיצוב פנים המדהים ומהמבחר החלומי שיש לה להציע לכל אחת.
אהבתם.ן? תנו לי לדעת, זה נותן כח ומוטיבציה לשתף עוד
עדיין לא היה לי. כאן הרגשתי שצריך להיות משהו אחר, שונה, לא כמו כל העסקים החדשים
שקמים פה ושם עם אותה שפה מותגית שמדברת כמו כולם.
היום נדבר על מיתוג בוטיק למטפחות יוקרה. הנקודה החשובה של בעלות העסק אותה הן רצו להדגיש היא
שאלו החובשות כיסויי ראש צריכות להתפנק לא פחות מחווית קנייה מפנקת, שירותית ומלאת סטייל.
אז ב"ה זכיתי למתג את העסק החדש "סניורה"- בוטיק למטפחות יוקרה בעיר בית שמש,
ואפילו לבקר שם בעצמי ולהרגיש את האוירה המיוחדת שבעלות העסק הצליחו להכניס שם עם כל הרצון החם
לפנק את הקונות והכלות שמגיעות בהמוניהן.
המיתוג שלנו התחיל עם יצירת לוגו בסגנון איור קווי המתאר מטפחת.
היה לנו מאתגר למצוא את האופן הנכון לאייר מטפחת על ראש דמות כשזה צריך להתפרסם במקומונים עם פיקוח תורני חזק.
אבל המאיירת של הלוגו @דינה טוטיאן הצליחה לעמוד בזה בצורה נפלאה:
זה התחיל ככה:
והסתיים באיור המוצלח הזה, עם החסרה נוספת של תוי מתאר הפנים:
הלאה, לבחירת הפונט המתאים לאוירה המיוחדת של המותג.
פונטים זה עולם שאני מאוהבת בו באופן מיוחד,
וככזאת אני מוצאת את עצמי לפעמים קונה פונטים עוד לפני שיש לפי
פרויקט איתו, רק כי אהבתי אותו.
וכזה הוא הפונט המיוחד של הפונטון- ארטישוק
שהשתמשתי בו גם למיתוג של צימר בצפת. בשני המיתוגים הוא התאים להפליא
להשראה המיוחדת שחיפשתי עבור המותג.
הסלוגן שהשלים לגמרי את הלוגו היה "קושרת לך אצילות"
ואני ממש מרוצה ממנו ברוך השם, כי לא היה קל להגיע לתוצאה כזאת
שתביע בדיוק את מה שהמותג מספר לכולן- כיסוי הראש שיתן לך אצילות זה כאן.
כמובן שהמשכנו עם עיצוב למוצרי המיתוג של העסק כמו שקיות, תויות, שלטים וכו'
אבל בואו נמשיך לחלק המעניין יותר-
הפרסומות:
פרסומת פתיחה בשתי סגנונות עיצוב:
פרסום לכלות:
פרסום לחגים הקרבים ובאים, בסגנון יוקרתי ורווי יותר:
עכשיו נשאר לכן רק לבקר בחנות עצמה,
להתרשם מהעיצוב פנים המדהים ומהמבחר החלומי שיש לה להציע לכל אחת.
אהבתם.ן? תנו לי לדעת, זה נותן כח ומוטיבציה לשתף עוד