מורות לטבע, ג"ג - אנא עזרה!!

חגית:)

משתמש פעיל
אז אצלינו בבית ספר (גם למי שיש תקן,)
נוהגים לשנות מדי פעם מקצועות לכל מורה.
ולא, לא רק בתחילת שנה..
אלא - מדי פעם קוראים לה למילוי מקום חינוך, מקצועי, וכד'..
מנסים לגוון לנו, זה נחמד.
רק שלא להודיע את זה יום קודם---:)
----------------------------------------
צריכה עזרה בשיעור טבע וג"ג - ד'.
יש לכם שיעורים מעניינם?
ואיך מוסרים דרך המרחב הקולי????.
תודה מראש לכל המורות האלופות!!!!!!!!
 

דסולישה ❤

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
ספרי להם דברים מעניינים
שלא יתחרפנו מרוב פלאי הבריאה והר געש שלא מעניין.
פשוט מהו מעניין ותקראי כמה דקות מהספר, כי בכל אופן יש מבחן בסוף...
והכי חשוב! לא לגלוש מעבר ל- 20 דקות!!!
הכי מאאאגניב זה לקצר את השיעור ל- 16-17 דקות.
זה עושה כייף לבנות! ותכל'ס גם לך...
 

sarago

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני גם שוברת פה ת'שכל
איך למען ה' מוסרים שיעורי ג"ג במרחב הקולי?????
בלי אטלס, בלי מפה, וגם אין אצלינו ספרי ג"ג לבנות
אנא מורות לג"ג בכיתות ו',ז',ח,
אשמח לעזרתכן----
 

חגית:)

משתמש פעיל
ספרי להם דברים מעניינים
שלא יתחרפנו מרוב פלאי הבריאה והר געש שלא מעניין.
פשוט מהו מעניין ותקראי כמה דקות מהספר, כי בכל אופן יש מבחן בסוף...
והכי חשוב! לא לגלוש מעבר ל- 20 דקות!!!
הכי מאאאגניב זה לקצר את השיעור ל- 16-17 דקות.
זה עושה כייף לבנות! ותכל'ס גם לך...

נו,
אז איזה סיפורים מעניינים??
 

טילון

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
מה הנושאים בטבע?
חוץ מזה- ממליצה ללמד על וירוסים וחיסונים.
מהנסיון שלי כמורה למדעים- לא היתה כיתה שלימדתי והבנות לא שאלו על זה. זה מעסיק אותן מאד.
וכן, אפשר ללמד את זה גם בכיתות נמוכות...
 

פנסאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
את יכולה לספר על מדינה, ספרי קצת על ההיסטוריה שלה, קצת על מה מגדלים וממה מתפרנסים, על היהדות שם ועוד אפשר לתת להן אחר כך משימה לפתטח באטלס ולמצוא הןכחות ממנו על מה שאמרת

על מצב האקלים. כל פרט בהיסטוריה, בכלכלה בפיתוח של המדינה קשור אחד בשני כשמלמדים על המארג הזה בין היסטוריה ואקלים וגיגולים וכלכלה על מצב פוליטי או מצב היהודים בעיני זה מרתק ומדהים.
 

חגית:)

משתמש פעיל
את יכולה לספר על מדינה, ספרי קצת על ההיסטוריה שלה, קצת על מה מגדלים וממה מתפרנסים, על היהדות שם ועוד אפשר לתת להן אחר כך משימה לפתטח באטלס ולמצוא הןכחות ממנו על מה שאמרת

על מצב האקלים. כל פרט בהיסטוריה, בכלכלה בפיתוח של המדינה קשור אחד בשני כשמלמדים על המארג הזה בין היסטוריה ואקלים וגיגולים וכלכלה על מצב פוליטי או מצב היהודים בעיני זה מרתק ומדהים.


נכון, את צודקת---
אבל לבנות קשה כל הזמן רק להקשיב..
רוצה לגוון להן בדרך כלשהי, מבינה??
 

חגית:)

משתמש פעיל
לדוגמא,נושא בעלי החיים.
יש את הספר "מסע בעולם מופלא", נראה לי.
ספר ממש יפה..
אבל פה מגיעה הבעיה.
לא בטוחה שכל התלמידות יושבות בבית ורצות לפתוח ספר..
רוצה לגוון להם בין: ספר - מחברת - הקשבה---
מבינה את הרצון שלי?
איזה פעילות קטנה,
הקראה מעניינת
או אפילו סיפור.
משהו שישבור את השיעור הפרונטלי הרשמי...
 

פנסאית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אולי שינסו בעצמם עם הקומקום בהשגחת מבוגר את מחזור המיים בטבע.
 

טילון

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
יש המון ניסויים ביתיים שאפשר לעשות עם מים, אבל אני קיבלתי הנחיה מהמפקחת שאסור לתת לתלמידות הנחיות לבצע ניסוי.
 

חגית:)

משתמש פעיל

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה