האמת היא שאין לי מושג איך זה עובד בבי"ס יסודי, ואני פחות מכירה את החומר, אז תבדקי מה רלוונטי לך. זה ספר שרק כתוב בו או שיש בו גם עבודות?
אין ספק שכתיבה במחברת מבטיחה שקט ומשמעת וריכוז לפחות כלפי חוץ. את צריכה לפני הכל לבדוק עם עצמך כמה את מסוגלת לשחרר את זה ולהסכים לשיעור דינאמי יותר ואולי פחות שקט ורגוע. זה תלוי גם בכיתה עצמה.
בגדול, הדפים מסכמים בקצרה את מה שכתוב בספר, אבל מבוססים בעיקר על השלמות (קווים ריקים, טבלאות, תרשים). אתן קוראות בספר קטע/עמוד, ומיד עוברות להשלים בדפים את המידע הרלוונטי. כלומר, זה לא משהו שעושים בסוף הקריאה, אלא במקביל.
אפשר גם שכל כמה בנות צריכות למלא חלק אחר בשכפול ואז מוסרות את החומר לשאר הכיתה. לבסוף כולן יוצאות עם שכפול מלא.
לספר סיפורים שלא כתובים בספר כדי לגוון ולהוסיף להן עוד מעבר למה שיש בו.
להתחיל סיפור, לעצור בנקודה מסוימת כדי לסכם במחברת את הרקע ההיסטורי ומה השפיע על השתלשלות האירועים, ואז לסיים את הסיפור.
לתלות תמונות/מילים/ציטוטים ולראות מי מוצאת קשר בינם לבין החומר הנלמד.