עזרה מורות להוראה מתקנת, גננות, אמהות, האם הייתם קונות את המשחק?

מצטרפת

משתמש מקצוען
אנו מורות להוראה מתקנת מקימות את המרכז 'לומדים לדעת' שבו יהיו משחקים מקצועיים ומעניינים לרכישת חומרי למידה,

המשחקים מיועדים למורות להוראה מתקנת ולהוראה רגילה, לגננות ולאמהות שרוצות לעזור ולחזק את ילדיהן.

לצורך כך נשמח לשמוע את חוות דעתכם לגבי המשחק הבא:

אנו מוציאות משחק דאבל של אותיות בכמה רמות במטרה להפנים ולעזור לאוטומציה ברכישת האותיות.

המשחק הראשון, הרמה הבסיסית- כל הכרטיסים באותו כתב, כמובן בדפוס.

המשחק השני- כל הכרטיסים באותיות דפוס אך, בכתבים שונים.

המשחק השלישי- חלק מהכרטיסים באותיות דפוס וחלק בכתב.

למי שלא מכיר צריך למצוא בכל שני כרטיסים אות אחת זהה.

מצו"ב דוגמה.

נשמח לשמוע את חוות דעתכן:

א. נשמח לשמוע מאיזה מקום אתן מייעצות (מורה, גננת, אמא וכו)

א. איזה משחק הייתם קונות מבין השלוש, והאם הייתם קונות שת שלושתם במחיר מוזל יותר?

ג. האם היה משנה לכם מאיזה חומר זה עשוי (דף כרומו עם למינציה או מפל-האם הייתם משלמות יותר על מפל)?

ד. האם הייתן משלמות 5 ש"ח נוספים למשחק בקופסה ולא בשקית פסגור?

ה. מי שיודע על אפשרויות אריזה או סוג החומר עליו המשחק יהיה מודפס וכן דפוס זול וטוב?

ו. נשמח לשמוע בפרטי על איזה נושאים הייתן רוצות שנוציא משחק וכן אם יש לכן רעיון למשחק שאם נוציא אותו תקבלנה תגמול-נא לשלוח פניות רק באישי
 

קבצים מצורפים

  • דוגמה למשחק 3.png
    דוגמה למשחק 3.png
    KB 263.4 · צפיות: 77
  • דוגמה של דאבל.png
    דוגמה של דאבל.png
    KB 290.9 · צפיות: 73
נערך לאחרונה ב:

ללי.ללי

לאי ללי (לשעבר)
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
המשחק נשמע לי מתאים מאוד במחיר הגיוני לחלוטין!!!
אני הייתי שמחה לקנות את כל ה3 במחיר מוזל
עדיף לי לשלם פחות ולקבל בשקית מאשר בקופסא
ורוצה בהחלט חומר עמיד שלא יהרס לאחר שימוש קצר
רעיון מתוק לחלוטין!!!
מבטה של אמא
 

נחמדת

משתמש מקצוען
בתור מורה וגננת להוראה מתקנת הייתי רוכשת את המשחק, אך נראה לי סתפקת באותיות דפוס או בכתבים שונים או בכתב אחד. לא את שלושתם כי אינני רואה צורך בכך, במיוחד לא עם האותיות המשולבות בדפוס ובכתב.
הייתי מעדיפה באריזה רב פעמית ממש ולא בשקית פסגור, במיוחד אם הייתי רוכשת לבית את המשחק.
זה עושה רושם מקצועי יותר, איכותי יותר ונשמר יותר, ואני אוהבת משחקים שנוח לאחסן אותם בארון בצורה מסודרת ולא בשקיות.
בהצלחה!
 

kshir

משתמש מקצוען
א. עונה כאמא.
ב. הייתי קונה את הרמה שנראית לי מתאימה לילד שעבורו בעיקר אני קונה. אם הייתי רואה שהילד נהנה הייתי קונה בהמשך את האחרים. אם היה מבצע על שלושתם יחד, הייתי קונה את שלושתם.
ג. הייתי משלמת יותר על חומר עמיד יותר.
ד. קופסאות ממילא לא מחזיקות מעמד לאורך זמן. לא שווה חמישה שקלים.
 

תמי פריימן

משתמש פעיל
צילום מקצועי
לנו בגן יש משחק כזה מלפני שנתיים שני סוגי האותיות
אין לי מושג כמה עלה
והילדים יותר אוהבים את הדבל הרגיל. ......

בהצלחה
 

המימד הנוסף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אם היה לי צורך הייתי קונה את הרמה המתאימה (לא הנמוכה מדי), לא הייתי קונה את שלושתם אפילו במוזל, חשוב לי קופסה עמידה (ברזל או פלסטיק) וכמובן כרטיסים איכותיים (ולא היה אכפת לי לשלם בהתאם 60 ש"ח),סתם בתור משחק אני מעדיפה את הדאבל המקורי.
בהצלחה, אמא
 

מצטרפת

משתמש מקצוען
בא לכם לקבל מתנה בחינם? בלי מאמץ? וללא הגרלה?

כל מה שעליכם לעשות:
1. לשלוח את המייל שקיבלתם לרשימת תפוצה של לפחות 5 חברים, ידידים, וקרובי משפחה,
2. הוסיפו את הכתובת שלנו בעותק כדי שנוכל לראות את ההודעה - <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
3. קבלו את המשחק למייל שלכם
בנוסף, על כל 5 חברים נוספים תכנסו להגרלה על משחק בשווי כ-100 שקל.
כמו כן, על מילוי השאלון מקבלים שתי כרטיסים נוספים להגרלה.
כדי למלא את השאלון כנסו לקישור הבא.
אם אין לכם אפשרות להתחבר שלחו מייל ונשלח לכם טופס במייל.

https://docs.google.com/forms/d/e/1...5anwaS9kg/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link
 

הדרך למטרה

משתמש פעיל
1.אני מורה להוראה מתקנת .
2.הייתי קונה את 3 הסוגים על מנת להתאים לכל תלמיד את מה שנדרש לו ולהקפיץ את האוטומציה שלו.
3.אני מעדיפה על חומר קשיח כדי שישאר לתווך הרחוק ולא משנה לי באיזה אריזה יגיע.
4.לא , אין לי צורך.

העברתי את המייל ועשיתי את הסקר
שיהיה לכם בהצלחה.
 

nechami21

משתמש מקצוען
עונה כמרפאה בעיסוק
לדעתי המשחק חשוב מאד. לילדים נמאס לתרגל עם קריאה רגילה, וקשה מאד לכל מורה להכין משחק בהתאם לרמה של הילד. הרעיון של פונטים שונים מתרגל את המושג "קביעות אובייקט", ומשפר מאד את האוטומציה.
הייתי ממליצה למקומות העבודה שלי לקנות את שלושתם. עדיף ממפל ובאריזה יציבה (הקרטון מתפרק)
מוסיפה המלצה:
עפ"י חיה קושניר (מרפאה בעיסוק מומחית שיצרה את שיטת "נעים לכתוב" בכתיבה) חלק מקשיי הכתיבה הינם כתוצאה מחשיפה לא מתאימה לאותיות. לדעתה כל פעם שמציגים אותיות בגן או בכיתה- על הקיר או בדפי עבודה, יש לכתוב אותם בתוך שורה (שורה עליונה ותחתונה). חשיפה זו מאפשרת לילד להבין את היחסים של האות בדף ואופן מיקומה בתוך שורה. בהתאם להמלצה זו הייתי מוסיפה שורה דקיקה באותיות הנמצאות בכרטיס: שורה עליונה ותחתונה. אפשר להתייעץ איתה ע"כ באתר שלה.
 

זהבוש

משתמש מקצוען
רק הארה קטנה
בתור גננת שפתית : שימי לב לפונטים של האותיות של המשחק שלך.
ילדים שהם בשלב הרכישה של אותיות וצורות האותיות, צריכים פונטים פשוטים ביותר להקניה מושלמת (כמו האות ו' שלא תהיה רק 'מקל' אלא גם 'גג')
עדיף פונט פשוט אבל ברור ומודגש (כמו אהרוני)וכן באותיות הכתב- גם כן (ראי איך כתובה האות ב' בכתב, ילדים בשלב רכישה לא מזהים כזו ב)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה