כללי מוכר לכם? פרסום רקסונה

יוזמה

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
ואני חשבתי שעל התאורה המיוחדת עבדו שם והשקיעו במשרד הפרסום...
 

קבצים מצורפים

  • stock-photo-illustration-of-a-speedometer-63280792.jpg
    KB 42.9 · צפיות: 13
א

איצה מאייר

אורח
מה אתם רוצים?
היה להם עוד כמה קמפיינים שהם היו צריכים להריץ,
כך שלא היה כל כך זמן להשקעה.
 

צמרת

משתמש פעיל
D I G I T A L
הלוואי עלי..
פרסומת יפה ומושכת בלי הרבה כאב ראש
 

שמואל בזנסון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני לא מבין מה הבעיה. כל המשרדים הגדולים עובדים עם שאטרסטוק. לשם כך נועד האתר.
 

תקוה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קהילת הספרנים
גם הרץ (נראה לי) עשו פרסומת עם תמונה משאטר סטוק בלי שינוי כלל.
זה מה שהולך היום
 

א.ד.

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אז על מה הכסף?
[שאלה שלקוח שאל אותי]
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י א.ד.;612375:
אז על מה הכסף?
[שאלה שלקוח שאל אותי]

אדרבא, שיתכבד הלקוח ויכין לו פרסומים בעצמו, עם תמונות שיוריד בעצמו ממאגרי תמונות, ויוסיף קופי של השכנה מלמטה בעזרת תוכנת הWORD של בן-הדוד.

נראה איך זה ייצא.
 

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י א.ד.;612375:
אז על מה הכסף?
[שאלה שלקוח שאל אותי]

בכל מקרה אם הלקוח רוצה להביא תמונה משל עצמו, הוא צריך לשלם לצלם מקצועי שיפיק לו אותה.
לא עדיף לו לקנות תמונה מאתר?
התשלום למעצב או לקופירייטר בכל מקרה לא כולל את התשלום על התמונה.

(במסעות פרסום גדולים לפעמים יותר יקר לקנות מאתר, אבל זה כבר נושא כלכלי אחר)
 

sarit_f

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
D I G I T A L
שופט/ת באתגר דריבל
האמת שאני מאוכזבת, משום מה זה נראה שראו את התמונה ואז לפי זה בנו את הקופי..
 

נוכחות לעסקים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה תורנית
D I G I T A L
נכתב ע"י א.ד.;612375:
אז על מה הכסף?
[שאלה שלקוח שאל אותי]

גם אח שלי בן שלש עשרה שאל אותי על מה אני לוקח כסף הרי יש לי מחשב ואני יודע את תוכנות אז על מה אתה לוקח כסף
 

הרשל'ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
הפרובינציאליות הנוטפת בדיונים מסוג זה, מדאיגה הרבה יותר.
רובם של המגיבים, אני נוטה להאמין, כלל לא התנסו בעבודה במשרד פרסום מסודר.
מחד, נשיאת העיניים ל"משרד פרסום" כבית ועד לחכמי סוד ומקדש למקוריות פורצת דרך, היא ילדותית. אין כל רע בלקחת תמונה ממאגר תמונות, מצולמת היטב, מתאימה להקשר, וליצור ממנה קריאייטיב חסכוני וקולע. גם זו דרך כשרה ולגיטמית (שלרוב מעידה דווקא על צורת חשיבה יצירתית).
"חסכון" אינה מילה גסה, ובמשרד פרסום עם תקציב נתון זו דרך חיים. נבונה וראויה לענ"ד.

מאידך, הניקור הנוקדני מהז'אנר של "תפסנו אתכם" מהווה סוג של שמחת עניים לאיד - החושפת צורת חשיבה נחיתית, כזו המגבילה מראש את היכולת לפתח יצירתיות מקורית (ויעילה).

באופן אישי הייתי מציע לייסד פרס שנתי לקמפיין החסכוני ביותר. אין כל חכמה בלהוציא לאחרים את העיניים - ולשבור עצמית את השיניים.
 

blueberry

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
חשבתי שמשרדי הפרסום הגדולים מקבלים תקציב לא כ"כ חסכוני...
 

ותמיד לבחור

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י הרשל'ה;612635:
הפרובינציאליות הנוטפת בדיונים מסוג זה, מדאיגה הרבה יותר.
רובם של המגיבים, אני נוטה להאמין, כלל לא התנסו בעבודה במשרד פרסום מסודר.
מחד, נשיאת העיניים ל"משרד פרסום" כבית ועד לחכמי סוד ומקדש למקוריות פורצת דרך, היא ילדותית. אין כל רע בלקחת תמונה ממאגר תמונות, מצולמת היטב, מתאימה להקשר, וליצור ממנה קריאייטיב חסכוני וקולע. גם זו דרך כשרה ולגיטמית (שלרוב מעידה דווקא על צורת חשיבה יצירתית).
"חסכון" אינה מילה גסה, ובמשרד פרסום עם תקציב נתון זו דרך חיים. נבונה וראויה לענ"ד.

מאידך, הניקור הנוקדני מהז'אנר של "תפסנו אתכם" מהווה סוג של שמחת עניים לאיד - החושפת צורת חשיבה נחיתית, כזו המגבילה מראש את היכולת לפתח יצירתיות מקורית (ויעילה).

באופן אישי הייתי מציע לייסד פרס שנתי לקמפיין החסכוני ביותר. אין כל חכמה בלהוציא לאחרים את העיניים - ולשבור עצמית את השיניים.
אמנם תגובה נוטפת צ'יפקה יתר על מידה, אבל די נכונה.

(ועדותי כשרה, נראה לי, כי בהחלט איני 'מרובם של המגיבים'. מאד מאד לא, אפילו :cool:).
 
ק

קופירייט

אורח
מה שאותי מזעזע יותר מכל, זה החוצפה של מימד להשתמש בפונט של פונטביט.
אם הם היו יותר אנושיים היו צריכים לעצב בעצמם את הפונט...
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה