(מתוך אתר אייס)
לטובת הפרוגיסטים. הנה לכם.
פרויקט ייחודי של חברת החוצות JCDecaux מעניק ל-5 משרדי פרסום מובילים בישראל את ההזדמנות להציג רעיונות קריאטיביים בנושא איכות הסביבה על גבי 200 פוסטרים ברחבי ת"א.
1. באומן בר ריבנאי
2. שלמור אבנון עמיחי
3. שלמור אבנון עמיחי
4. יהושע (ככה המודעה נראית ביום)
5. יהושע (ככה זה נראה בלילה. הצבע של הגרפיקה במהלך היום הוא אפור בהיר על מנת להמחיש כיצד הפוסטר מתלכלך מעשן אגזוזים. בלילה הצבע יהפוך להיות אפור כהה בזכות הדפסה דו-צדדית.)
6. גיתם (בגיתם לקחו פוסטרים אמיתיים של פרסומות שכבר היו בשימוש בתחנות אוטובוס, הפכו אותם ובצידם השני הודפס הכיתוב: "ההדפסה על שני צידי הדף חוסכת 50% מצריכת הנייר")
7. אדלר חומסקי ורשבסקי
לטובת הפרוגיסטים. הנה לכם.
פרויקט ייחודי של חברת החוצות JCDecaux מעניק ל-5 משרדי פרסום מובילים בישראל את ההזדמנות להציג רעיונות קריאטיביים בנושא איכות הסביבה על גבי 200 פוסטרים ברחבי ת"א.
1. באומן בר ריבנאי
2. שלמור אבנון עמיחי
3. שלמור אבנון עמיחי
4. יהושע (ככה המודעה נראית ביום)
5. יהושע (ככה זה נראה בלילה. הצבע של הגרפיקה במהלך היום הוא אפור בהיר על מנת להמחיש כיצד הפוסטר מתלכלך מעשן אגזוזים. בלילה הצבע יהפוך להיות אפור כהה בזכות הדפסה דו-צדדית.)
6. גיתם (בגיתם לקחו פוסטרים אמיתיים של פרסומות שכבר היו בשימוש בתחנות אוטובוס, הפכו אותם ובצידם השני הודפס הכיתוב: "ההדפסה על שני צידי הדף חוסכת 50% מצריכת הנייר")
7. אדלר חומסקי ורשבסקי