נכתב ע"י רותי12;732073:רוצה לכבד ולהעריך מאמצים.. ולתת משהו שמקובל לתת . לא מידי יקר בהתחשב שיש לי לפחות 15 כאלה כולל רבנים של הילדים בחיידר
נכתב ע"י רותי12;732088:אם לא ניתן וכל השאר יתנו זה לא יהיה טוב נכון?
נכתב ע"י gol;732254:אני חושבת שזה לא נכון שלא זוכרים.
כבת להורים ששתיהם עוסקים בחינוך, ומקבלים בפורים כ30-40 משלוחי מנות,
אני יכולה לומר לך שמה שיפה- זוכרים, ואפילו לשנים.
אמא שמשקיעה קצת יותר מלשים בשקית את הבקבוק יין והשוקולד, בפרוש רואים, זוכרים ונהנים.
ממש לא מעבירים הלאה.
הרבה הורים מכבדים ושולחים מוצרים טובים, אפילו יוקרתיים,
(יינות משובחים, שוקולד יוקרתי, קפה טוב, בונבונירה מיוחדת וכד') ואנחנו יודעים בדיוק מי שלח ומה.
(טוב, לא איזה שימורים, אבל את הדברים הטובים- כן)
מי מדבר על אלו ששולחים מתנות- אז בכלל.
רואים על המשלוח מנות את האמא והאכפתיות שלה.
לא אמרתי שצריכים להשתגע, אבל לכבד ולהוקיר זה יפה- ונזכר.
כתבת מצוין.. הלואי שעוד אמהות כמונו יתעוררו לכך ויפסיקו לנסות להרשים במשלוחים "יוקרתיים" ו"מהודרים"...שלא באים דוקא מהלב אולי רק מהכיס..נכתב ע"י ארבע;732988:נראה לי שההודעה שלך הכניסה להיסטריה אי אלו הורים שקראו אותה, ואשר על כן אני מקווה שה'אנחנו זוכרים' מכוון יותר לילדיהם של אנשי החינוך הדגולים, ולא להוריהם בעצמם. כי אם לא - זה עצוב מאד מאד.
אין שום ערובה לכך שמי ששיגר בונבונירה יוקרתית, ליקר משובח וקפה מגורען ממותג, ועוד שאר מוצרי יוקרה, אכן התכוון להודות ולהוקיר. לפעמים הוא פשוט שלח את המשלוח בגלל לחץ ורצון שיזכרוהו, כמסר שעולה מהודעתך הנ"ל, או כשוחד.
עדיף עשרות מונים משלוח בשקית (מה לעשות שלא כולם נתברכו בממון או בכשרון עיצובי או ביכולת לשקוע בחובות), אבל עם הוקרה אמתית, משלוח שבא מאנשים שלא מהססים להביע תודתם בכל עיתוי שהוא, ולא רק בפורים, שיודעים לציין בפני המנהל/מפקח כשהם פוגשים בו כמה מילים בשבח המורה/מלמד, שיודעים גם להחמיא למורה עצמו בעיתויים שונים, ששומרים על קשר רציף וגם מראים לילד את החשיבות והערכה שהם רוחשים למחנכיו, על פני משלוח ראוותני של מי שכל הנ"ל כלל לא בראש מעיניו, ובפורים הוא מנסה לפרוע חוב או לא לצאת דופן.
מוטב שאנשים ילחצו ויתחרו ביניהם מי מפרגן למחנכים במשך כל השנה כולה, ולא ינסו להרשים בצורה כפויה ויכנסו לתחרות מסחררת ומלחיצה של שיגור המשלוח המרשים, המפואר והנזכר ביותר.
אגב, בפרשת השבוע שעבר, פרשת תרומה, נכתב: "מאת כל איש אשר ידבנו ליבו תקחו את תרומתי" בתרגום התנא יונתן בן עוזיאל התווספו שתי מילים – "ולא באלמותא", לא בכפיה. נתינה כפויה, הפגנתית, תחרותית, היא לא ממש הנתינה האולטימטיבית.
החותמת בסערת לב, מורה וקרובה לאנשי חינוך, שמתחשבים בעוד פרמטרים פרט למידת המשלוח ולמרכיביו כדי להעריך אכפתיות והודאה.
זה בכלל לא העניין בפורים.נכתב ע"י gol;733205:הענין בפורים הוא הכרת הטוב והערכה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: