בס"ד
לקוחה פנתה אלי וביקשה שאגדיר את המקצוע שלה, אכתוב לה טקטסט לכרטיס ביקור, סלוגן, מספר מאמרים וטיזרים לפייס בוק.
תמחרתי לה את העבודה. והיא אישרה נהלבת.
לאחר קבלת התוצר אמרה שהעבודה מעולה ושאני "נס החנוכה שלה" חוצ מהסלוגן הכל הלך. המצאתי סלוגן חדש. גם זה לא הלך, אמרה שיש לה רעיון חדש משלה.
לאחר שנפגשה עם ה"יועצת השיווקית" שלה החליטה שהיא לא צריכה טיזרים ולכן לא תשלם לי עליהם. השוותה את הזמנת העבודה להזמנת ספה שלא מתאימה לה לסלון, וכידוע כיום יש מדיניות החזרה.
מכאן שקיצצה לי חלק גדול המעבודה לאחר שהשקעתי שעות רבות של חשיבה.
כיצד מעגנים את עצמנו בנ"ל האם יש חוזה מובנה שאפשר לקבל?
היא אמרה שאם היא תשלם לי היא תרגיש רע מאוד שהיא "קונה" דבר שהיא לא צריכה בכלל, ואני לא רציתי שתקפיד עלי, אז ויתרתי. אבל עכשיו אני מקפידה עליה... אבל בכל אופן רוצה לצמוח מהנסיון המר הזה.
נא עזרו לי, כיצד להתנהל בעתיד? מעולם לא קרה לי ככה עם לקוח. ולא הרגשתי צורך להגן על עצמי בחוזים כאלו ואחרים
לקוחה פנתה אלי וביקשה שאגדיר את המקצוע שלה, אכתוב לה טקטסט לכרטיס ביקור, סלוגן, מספר מאמרים וטיזרים לפייס בוק.
תמחרתי לה את העבודה. והיא אישרה נהלבת.
לאחר קבלת התוצר אמרה שהעבודה מעולה ושאני "נס החנוכה שלה" חוצ מהסלוגן הכל הלך. המצאתי סלוגן חדש. גם זה לא הלך, אמרה שיש לה רעיון חדש משלה.
לאחר שנפגשה עם ה"יועצת השיווקית" שלה החליטה שהיא לא צריכה טיזרים ולכן לא תשלם לי עליהם. השוותה את הזמנת העבודה להזמנת ספה שלא מתאימה לה לסלון, וכידוע כיום יש מדיניות החזרה.
מכאן שקיצצה לי חלק גדול המעבודה לאחר שהשקעתי שעות רבות של חשיבה.
כיצד מעגנים את עצמנו בנ"ל האם יש חוזה מובנה שאפשר לקבל?
היא אמרה שאם היא תשלם לי היא תרגיש רע מאוד שהיא "קונה" דבר שהיא לא צריכה בכלל, ואני לא רציתי שתקפיד עלי, אז ויתרתי. אבל עכשיו אני מקפידה עליה... אבל בכל אופן רוצה לצמוח מהנסיון המר הזה.
נא עזרו לי, כיצד להתנהל בעתיד? מעולם לא קרה לי ככה עם לקוח. ולא הרגשתי צורך להגן על עצמי בחוזים כאלו ואחרים