הזמנתי נעליים מחנות אינטרנטית בארץ (הרבה זוגות).
מתוך ההזמנה הגיעו 2 זוגות עם מידה לא נכונה.
על הקופסה רשומה מידה 33, על הנעל עצמה רשום 30-31, ומידה אירופאית 32.
הנעל מאוד קטנה, ותואמת לנעליים אחרות במידה 30.
החברה שמכרה לי טוענת שצריך להסתכל על המידה האירופאית, ומידה 32 היא כמו מידה 32-33.
כמובן שזו טענה מגוחכת, במיוחד שהנעל קטנה מאוד אפילו למידה 32...
אני רוצה להחזיר את 2 הזוגות, והמוכר מחייב אותי בתשלום לשליח. האם זה חוקי?
הרי סופק לי מוצר שגוי, למה עלי לשלם על שליח?
לחילופין הם מציעים לי לגשת פיזית לסניף ולהחזיר את הנעליים.
הייתי עושה את זה, אבל הסניף מאוד רחוק מהבית שלי, ברמה שלא משתלם לי לנסוע עד לשם.
ניסיתי לחפש הרבה בגוגל מי צריך לשלם על החזרה במקרה של אספקת מוצר שגוי ברכישה אינטרנטית, ולא מצאתי.
(מעלה את הפוסט בעיקר לטובת הציבור, ולמניעת עושק בעסקאות אינטרנטיות. די מיואשת מהם...)
מתוך ההזמנה הגיעו 2 זוגות עם מידה לא נכונה.
על הקופסה רשומה מידה 33, על הנעל עצמה רשום 30-31, ומידה אירופאית 32.
הנעל מאוד קטנה, ותואמת לנעליים אחרות במידה 30.
החברה שמכרה לי טוענת שצריך להסתכל על המידה האירופאית, ומידה 32 היא כמו מידה 32-33.
כמובן שזו טענה מגוחכת, במיוחד שהנעל קטנה מאוד אפילו למידה 32...
אני רוצה להחזיר את 2 הזוגות, והמוכר מחייב אותי בתשלום לשליח. האם זה חוקי?
הרי סופק לי מוצר שגוי, למה עלי לשלם על שליח?
לחילופין הם מציעים לי לגשת פיזית לסניף ולהחזיר את הנעליים.
הייתי עושה את זה, אבל הסניף מאוד רחוק מהבית שלי, ברמה שלא משתלם לי לנסוע עד לשם.
ניסיתי לחפש הרבה בגוגל מי צריך לשלם על החזרה במקרה של אספקת מוצר שגוי ברכישה אינטרנטית, ולא מצאתי.
(מעלה את הפוסט בעיקר לטובת הציבור, ולמניעת עושק בעסקאות אינטרנטיות. די מיואשת מהם...)