סיפור מה בשבילך, חמוד?

אי פה אי שם

משתמש מקצוען
"הבא בתור".
הוא ניסה רגע לקלוט על פי ארשת פניו של קודמו, את המצב שבחדר. ונבלע פנימה.

"ראיתי ששלחתי לי קורות חיים. יותר מדויק, צפיתי בקורות חייך שהעברת לי דרך התקשורת. מה אומר, מרשים". לענייני 'ראיונות בכירים בתקשורת'? "תרצה אולי לשתות? היום הכי בריא זה מים". לענייני 'מפלסי ומאגרי הכינרת'? " טוב תראה, המצב גם ככה לא פשוט. חונקים אותי מכל הכיוונים. חושבים שיש לתת מספיק רכבים לכולם". 'הסעות ושינוע דיפלומטים'? "בכל אופן הזמנתי אותך, בשביל ליישר את ההדורים בינינו. ברוח נעימה וטובה". לענייני 'מיזוג חברות'? "אני רואה שאתה שותק. אה? מבין ת'ענין. אוקיי. אפשר להתחיל". 'שקט תעשייתי מבורך'? "תתחיל לעבור על החוברות. אני כבר חשבתי על משהו. אבל אולי תעלה איזה הברקה משלך". 'רעיונות ופתרונות לוגיסטיים'? "מה שמקושקש, בטח כבר תפוס. אל דאגה. תמיד אפשר למצוא הגדרה שונה במילון פה ליד". 'בלשנות ושפה גבוהה'?

"האמת אדוני, שאם אתבקש, אטול על עצמי כל משימה. מה שחשוב לי בעיקר שיהיה לכך שם קליט. משהו שלא יעשה מדי פאדיחות בחו"ל. כן?"

"אם כך. מזל טוב. בוא נרים כוסית. לחיי השר לענייני 'הטסת רחפנים וציוד מתקדם'!"
"מציע שתצא כבר עכשיו לנתב"ג, מחכה לך שם 'ים - עבודה'. בהצלחה".

"הבא בתור".

דרוש בדחיפות דו"ח מבקר על הסיפור והסופר. אחד כזה לענייני 'ביקורות פתע מתוזמנים'.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה